×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як крауд-маркетинг допомагає...

В системі e-commerce йде постійна боротьба за покупця. І не останню роль в цьому відіграє позитивний імідж фірми в очах потенційних клієнтів. Багато в чому його створенню сприяє крауд-маркетинг....

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

В системі e-commerce йде постійна боротьба за покупця. І не останню роль в цьому відіграє позитивний імідж фірми в очах потенційних клієнтів. Багато в чому його створенню сприяє крауд-маркетинг. З нашої статті ви дізнаєтеся, чим він вигідний, кому підходить та як швидко можна отримати віддачу. 

Що таке крауд-маркетинг і кому підходить 

Термін запозичений з англійської мови: Crowd – натовп, Marketing – просування товарів. Технологія дозволяє залучити користувачів до товарів або послуг, якими займається компанія, що себе популяризує даби підвищити впізнаваність. 

Для цього активно використовуються відгуки, коментарі, статті. Їх розміщують на спеціальних майданчиках, де присутня ЦА бренду. 

Це вдала можливість: 

  • заявити про себе стартапу; 
  • просунути новий продукт вже відомим брендам; 
  • залучити трафік інтернет-магазинам; 
  • просувати тематичні проекти; 
  • розширити аудиторію фірмам, що надають послуги. 

Не варто витрачати час і сили на крауд ​​онлайн-бізнесу з вузьких ніш, розрахованих на специфічну аудиторію, наприклад, які реалізують сільськогосподарську техніку. 

Не вигідна технологія тим, хто реалізує преміальну продукцію з високим чеком, наприклад, яхти, катери. 

Не рекомендується використовувати крауд-маркетинг підприємствам, що реалізують тютюнові та харчові продукти масового споживання. 


Завдання крауд-маркетингу 

Правильно розроблена стратегія крауд-маркетингу дозволяє вирішити 4 важливі для процвітання бізнесу завдання: 

  1. Підвищити впізнаваність. Досягається це під час поширення інформації на веб-ресурсах, які цікаві певній категорії користувачів.
  2. Збільшити цільовий трафік. Якісно опрацьовані пости та відгуки нативного характеру викликають довіру користувачів. Вони охоче відвідують майданчики, які рекомендують інші люди. Приблизно 70% купівель здійснюються саме з урахуванням думки друзів, знайомих, учасників спільноти в соцмережах та інше. 
  3. Поліпшити поведінкові характеристики. Оскільки використовувані в крауд-маркетингу повідомлення не мають яскравого рекламного забарвлення, їм довіряють більше. Коштом цього зростає зацікавленість та ви отримуєте відвідувачів, готових придбати товар. 
  4. Налагодити природне пошукове просування. Пошуковики стежать за тим, щоб трафік був різноманітний, тому переходи на сайт, вчинені з інших ресурсів ПС сприймають як позитивний фактор. Природні посилання сприяють потрапляння в першу десятку пошукової видачі. 

Блискавичною віддачі чекати не варто. Доведеться набратися терпіння та наполегливо працювати. Добре продумана стратегія, правильно вибрані майданчики для розміщення постів, ненав'язливі природні тексти в достатній кількості дадуть потрібний ефект. В середньому результат починає проявлятися приблизно через 3 місяці після старту. 

Як спланувати крауд-маркетинг 

Успіх залежить від продуманих дій, чіткого уявлення про свою цільову аудиторію, підбору дієвих майданчиків, на яких йде обговорення не від випадку до випадку, а постійно. 

Схематично технологія працює ось таким чином: 

  • аналіз відповідних майданчиків. Це можуть бути блоги, форуми, спільноти та групи в соціальних мережах, дискусійні сайти з тематикою близькою до вашої продукції. Тут реально відшукати потенційних клієнтів. Однак перш ніж заливати сюди тексти, упевніться, що ресурс «живий». Якщо опубліковані матеріали давно не поповнювалися новими записами, працювати тут безглуздо; 
  • вибравши потрібні сайти, приступайте до підготовлення текстів. Вони повинні бути унікальні та написані мовою спільноти: офіційний, з гумором, дружній, сленговий. Використовувати один і той же пост на різних майданчиках можна. Слідкуйте, щоб посилання на ваш сайт природно впліталися в «тканину» розповіді. Ні в якому разі не можна вживати відкриті заклики до дії; 
  • готові матеріали публікуйте. Але на цьому робота не закінчена. Потрібно діяти на майданчику активно. Беріть участь в обговоренні, вивчайте безсторонні відгуки. А вони неодмінно будуть, оскільки ведете боротьбу за краще місце на ринку, і ваші конкуренти не дрімають. Вчіться використовувати негативні зауваження з користю для себе. Адекватні відповіді на колючі виступи критиків, підвищують лояльність до бренду. 

Окреме питання, скільки постів повинно бути на одному майданчику? Все залежить від пропонованої продукції, щоб привернути увагу до електроніки доведеться опублікувати близько 200 посилань, якщо пропонуєте шланги для дачі, спеціальні пристосування для догляду за садом, можна опублікувати 40.


Не наступайте на чужі граблі 

Під час розроблення стратегії крауд-маркетингу допускають чимало помилок. Причини криються в банальній недбалості та непрофесіоналізмі. Якщо цільова аудиторія не прорахована, то постріл буде в нікуди. Класичний приклад: розміщення постів про вікову косметику на майданчиках, де збираються підлітки. 

Чи не меншої шкоди завдасть неправильний вибір самого майданчика для crowd-marketing. Він повинен відповідати тематиці пропонованого продукту. Безглуздо хвалити шуби з норки на форумах лютих захисників природи. 

Вбивчою для репутації магазину є публікація неякісних текстів. Їх користувачі обчислюють швидко, і на адресу компанії йдуть звинувачення в прагненні нав'язати товар. А це серйозно б'є по іміджу. Вибираючи людину або агентство, яке буде займатися краудом будьте прискіпливі: поганий виконавець заплямує вашу репутацію. 

Прагніть до того, щоб тексти були максимально природними. У тих, хто читатиме повинно скластися враження, що пише дійсно людина, яка користувалася цією послугою чи товаром. Але і захоплюватися оспівуванням виключно позитивних якостей не потрібно, вказівка ​​на несуттєві недоліки викликає більшу довіру до посту. 

Як вибрати підрядника 

Якщо палаєте бажанням все зробити самостійно, оцініть свої можливості: наскільки добре впораєтеся з написанням текстів, чи зумієте правильно розставити акценти, чи маєте час. Швидше за все відповідь буде негативною, тому оберіть, кому замовити роботу. 

Можна найняти фрілансера. Будьте готові до того, що доведеться чітко контролювати його та добре платити. В даному випадку економія може обернутися крахом всієї крауд-кампанії. Підготовчий етап може зайняти багато часу, оскільки новій людині доведеться прискіпливо вивчити особливості вашого бізнесу, щоб тексти були яскраві та залучали цільову аудиторію. 

Інший підхід – біржі. У них вже є майданчики, які ідеально підходять для ваших пропозицій, тут же розміщені акаунти для постингу. Але так само як і в випадку з фрілансером, доведеться виділяти час для контролю якості та регулярності роботи. І, звичайно, добре платити. 

Вигідніше за все – укласти контракт з сумлінним digital-агентством. Тут за роботу візьметься команда. Гарантований професійний підхід, відповідальність та висока якість. 

В агентстві підготують тексти, розмістять на потрібних майданчиках. Будуть проводити моніторинг, і регулярно відправляти звіти про результати. Вам не доведеться жити в постійній напрузі, контролюючи кожен крок виконавця. 


Висновки 

Використовуючи технологію крауд-маркетингу реально домогтися впізнаваності бренду та створити позитивну репутацію. Цього можна досягти, якщо дотримуватися важливих критеріїв: 

  • використовувати різні майданчики: форуми, блоги, соцмережі, месенджери, портали відгуків, довідники та інше; 
  • продумати графік для публікацій та чітко його дотримуватися;
  • ні в якому разі не постити всі матеріали в одному місці, правильний підхід – розподіляти рівномірно по всіх майданчиках. 

Більш детальну інформацію можна отримати, звернувшись до наших консультантів через телефон або через форму електронного зв'язку.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом