×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Крауд-маркетинг і його роль в SEO...

Розширення клієнтської бази — постійний головний біль власників великих і малих інтернет-магазинів. У хід йдуть всі на сьогодні відомі способи просування ресурсу, що працюють на зміцнення...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Розширення клієнтської бази - постійний головний біль власників великих і малих інтернет-магазинів. У хід йдуть всі на сьогодні відомі способи просування ресурсу, що працюють на зміцнення довіри користувачів і впізнаваність торгового підприємства. Яку роль в цьому грає крауд-маркетинг і як їм вигідно користуватися, будемо розбиратися.

Крауд-маркетинг - що це і як він працює


Крауд-маркетинг (з англ. crowd - натовп, marketing - реклама) - це сучасний аналог того, що заведено називати «сарафанним радіо», але в інтернеті. Методика дозволяє вести «партизанську війну» за уми покупців на полях форумів, соцмереж, блогів та іншого шляхом публікації коментарів, які рекомендують учасникам спільноти даний ресурс. Підходить такий канал далеко не всім. Якщо ваш бізнес орієнтований на постачання спеціалізованого обладнання; компанія, націлена на роботу в місцевому регіоні; пропонуєте послуги, яких потребують дуже рідко (виклик евакуатора, екстрена допомога), краще використовувати інші канали. Для того, щоб крауд-маркетинг приніс очікуваний результат (збільшив трафік і число завершених угод) необхідно ретельно готувати поширювані послання. Звернення до «натовпу», повідомлення повинні містити корисну інформацію про товар або послугу; пояснювати, як користуватися, наводити приклади. Позитивний результат крауд принесе не відразу. Необхідно запастися терпінням, як мінімум місяця на три.

Поговоримо про різновиди


Крауд-маркетинг неоднорідний. За типом майданчика, на якому розміщується текст, поділяють на такі види:

  • сервіси питань і відповідей;
  • відзовики;
  • форуми;
  • коментарі на тематичних блогах і сайтах.


Яким найбільш вигідно користуватися в конкретному випадку, підкаже грамотний аналіз цільової аудиторії і правильно продумана стратегія. Стратегії теж відрізняються своїми принципами і завданнями - за підходом до роботи вони можуть бути такими: отримання посилань з тих джерел, де вже закріпилися конкуренти; придбання природних посилань. Добре працює правильно розроблене SEO-просування, розміщення публікацій на UGC-майданчиках; вигідно використовувати класичний крауд: зареєструвати акаунт і писати коментарі. Важливо, щоб підготовлене повідомлення не асоціювалося з рекламою, було корисним і унікальним. Для кожного обраного вами майданчика доведеться підготувати окремий пост.

Якими інструментами варто користуватися


Роботу з поширення потрібної інформації для залучення користувачів можна спростити, якщо для пошуку ключових запитів, а також моніторингу використовувати крауд-маркетинг інструменти:

  1. Google Alerts;
  2. Крибрум;
  3. Блоги Яндекс;
  4. BuzzBundle;
  5. Mention;
  6. Disqus.


У запропонований список можна вносити зміни, залежно від того, яким майданчиком ви в даний момент користуєтеся і яку мету переслідуєте.

Сервіси для крауд-маркетингу


Ми відібрали найбільш популярні і затребувані служби для проведення кампанії в стилі крауд-маркетингу, вказавши їх сильні і слабкі сторони, щоб вам було простіше орієнтуватися. Найчастіше використовуються такі сервіси:

  • Sape. З позитивного: багато майданчиків, гнучкість. Недоліки: досить складні інструменти, біля майданчиків низький поріг входу.

  • Referr. З плюсів: персональний менеджер і ТЗ. Недолік: ціни вище середніх; звіт надається по завершенні всіх робіт.

  • Crowdlinks. Нададуть ТЗ і менеджера, але висока вартість і не прокачані акаунти.

  • Zenlink. Його сильна сторона - наявність «чорного списку» сайтів, зручно завантажувати запити. Мінуси: незадовільна гарантія на пости.

  • Seowizard. Відкриває доступ до аналітики, помірні ціни, комплексний підхід. Мінуси: присутні коментарі рекламного характеру, коротка гарантія.

  • Знаючи, на що можна розраховувати, легше вибрати відповідний сервіс для поставлених цілей.

Чим хороший крауд-маркетинг


Ваші «партизанські» дії в боротьбі з конкурентами за вплив на уми і серця користувачів будуть результативні. Головні переваги крауд-маркетингу зводяться до наступного: зростає трафік із заданих питань; відбувається генерація лідів; бренд набуває позитивного іміджу, підвищується впізнаваність; удосконалюється посилальний профіль ресурсу. Якщо крауд був правильно організований, майданчики для публікацій підібрані з розумом - гарантовано безпечне зростання позицій у Яндекса і Google.

Не плутати з лінкбілдингом


Ці поняття нерідко плутають навіть фахівці маркетингу, а у них різні підходи і завдання. Для того, щоб не помилитися при розробці стратегії, скористайтеся нашою шпаргалкою. Для лінкбілдингу характерно замість посилального розбавлення використовувати розбавлення анкор-листа і всього портфеля.

Якщо крауд-маркетинг покращує позиції сайту, то лінкбілдінг працює виключно за конкретними запитами.

Крауд відрізняє корисний контент, спрямований на привернення уваги користувачів, таким чином сприяючи просуванню інтернет-магазину або іншого онлайн-бізнесу.

Підсумуємо


Крауд-маркетинг — корисна стратегія просування бізнесу в системі e-commerce. З його допомогою можна в рази розширити свою клієнтську базу і підвищити впізнаваність. Його має сенс включити в комплекс вживаних заходів для розкрутки свого ресурсу в мережі.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом