×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

...

У цій статті фахівці «ADS group» розкажуть про те, що таке контент-маркетинг, його головні завдання і навіщо він потрібен вашому...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У цій статті фахівці ADS group розкажуть про те, що таке контент-маркетинг, його головні завдання і навіщо він потрібен вашому бізнесу.

Поняття контент-маркетингу

Контент-маркетинг - це одна з численних маркетингових технологій, спрямована на створення і розповсюдження контенту з метою залучення потенційних клієнтів. По суті, це інформація про ваші товари, переваги, акції, яка буде цікава вашим споживачам.

Основні завдання контент-маркетингу - мотивувати вашого клієнта зробити покупку або оформити замовлення послуги. Тобто, ви розповідаєте людині, чому ваша продукція краща, а вже за нею вибір, чи варто її купувати чи ні. Головне, щоб був створений якісний продаючий контент, який буде виконувати функції продавця.


У чому переваги такого підходу:

  • У споживача не складається думка, що його змушують зробити покупку. А в такому випадку більше шансів, що він зробить цільову дію;
  • Він робить ваш бренд більш впізнаваним і підвищує лояльність аудиторії, адже ви не псуєте свою репутацію за рахунок нескінченного спаму про те, що потрібно зробити замовлення і прямо зараз;
  • Ви заощадите бюджет на рекламу, якщо паралельно почнете впроваджувати контент маркетинг у свою стратегію просування на ринку. Так більше шансів, що споживач обере саме вас, якщо в кожному пості не буде призову про покупку;
  • Сприяє поліпшенню пошукової видачі, оскільки пошуковики краще ранжують ресурси з природними посиланнями;
  • Підвищується пошуковий трафік за рахунок збільшення числа нових публікацій, а це призводить до збільшення кількості запитів;
  • Поліпшення репутації компанії в Інтернеті, оскільки створення експертного і корисного контенту теж впливає на авторитетність вашого ресурсу, а значить. У нього більше шансів потрапити в топ видачі.

У чому популярність контент-маркетингу? Він дозволяє дати відповіді на основні запити споживача і не тільки комерційні, наприклад, придбати потрібний товар, а й інформаційні, тобто в чому переваги продукту, як його використовувати і так далі. Ви тим самим «підігріваєте» аудиторію перед здійсненням покупки. Це ще відмінний спосіб взаємодії з аудиторією, адже найчастіше такі публікації в соціальних мережах збирають більше охоплення і частіше коментуються. Тим самим ви отримуєте зворотний зв'язок від ваших клієнтів.


Як це виглядає?

Хочемо звернути увагу, що контент-маркетинг - це не тільки статті в блогах. Цей підхід передбачає більш багатогранний підхід до справи. Давайте ж розберемося, що з себе представляє така стратегія просування і які її основні складові.

Тестове наповнення

І хоча існує думка, що люди не надто охоче читають лонгриди, але ваше завдання запропонувати їм експертну та цікаву тему, а також легкий стиль викладу без заумних фраз і текстового «сміття», і тоді аудиторія буде цікавитися статтями. Та й з точки зору SEO-оптимізації це відмінний спосіб просунутися в пошуковій видачі.

Здається, що це найпростіший спосіб, з технічного боку - так, але ось потрібен досвід, щоб написати дійсно чіпляючий текст. Крім того, важливо не тільки створити сам текст, його необхідно правильно оформити, тобто, в ньому повинні бути присутні заголовки, списки, абзаци, виділення. Загалом, всі складові, щоб читачеві було легко засвоїти матеріал.

При правильно обраній темі та подачі матеріалу, ваші охоплення зростуть. Це повністю суперечить міфу про те, що люди не люблять читати довгі статті. Аудиторії не подобається нескінченне «полотно», що не містить жодної корисної інформації.

Відеоконтент

Контент-маркетинг також передбачає створення відеороликів. Саме цей вид контентного наповнення змусить ваших конкурентів неабияк попотіти, щоб обійти вас. Але для цього потрібно професійне обладнання і цікава ідея.

Вірусний контент - ось на що потрібно звертати увагу в 2020 році. Але його створити досить складно і потрібно підключати до цього процесу професіоналів. Подивіться портфоліо компаній, що пропонують подібні послуги, щоб не злити бюджет даремно.

Не завжди людям зручно переглядати відео, так як вони знаходяться в громадському транспорті і так далі. Відмінний варіант - прописати субтитри, щоб людина могла зрозуміти, про що мова.

Інфографіка

Цікава та інформативна картинка привертає увагу аудиторії. Саме таким контентом найчастіше діляться люди в соціальних мережах.

Бажано створювати унікальну інфографіку. На цьому спеціалізуються дизайнери, а також існує безліч сервісів, що дозволяють створити якісне зображення. Але тут, як і для всіх попередніх пунктів потрібна чіпляюча ідея, щоб споживачеві було цікаво.

Канали розповсюдження контенту

Вивчивши основи контент-маркетингу, можна приступати до розгляду основних каналів просування інформації. Отже, у вас вже є відмінні статті, пара відео та інфографіка, тепер справа за тим, де це все розміщувати, щоб споживач побачив ваші старання і захотів зробити покупку або замовити послугу.

Ми розподіляємо за пріоритетністю канали для поширення контенту:

  • Пошукові системи, тобто природна видача;
  • Контекстна реклама;
  • Соціальні мережі;
  • Онлайн-видання з вашої тематики;
  • Блоги.

Головне, це якісний і корисний контент. Якщо ви генеруєте саме такий матеріал, то використовуйте всі канали по максимуму. Почніть з корпоративного блогу, де розмістіть експертні статті, наприклад, який візок краще вибрати для двійні, огляд новинок в б'юті-індустрії і так далі.

Не ігноруйте соціальні мережі. Саме тут «мешкає» цільова аудиторія для всіх бізнес-ніш. Саме там ваші публікації будуть користуватися великим інтересом. Знімайте відео огляди продукції, не забувайте про сториз і всіляко взаємодійте з вашою аудиторією.

Якщо ваш контент настільки крутий, що його можна опублікувати в авторитетних онлайн-виданнях з вашої тематики, то обов'язково зробіть це. Ні? Тоді, знайдіть хорошого копірайтера, який напише статтю. Якщо є публікації на подібних ресурсах, то до вашого сайту будуть більш позитивно ставиться пошукові системи. Та й у споживачів підвищиться рівень лояльності і довіри до вашого бренду.

Висновок

Не варто зосереджуватися тільки на одному виді контенту - використовуйте всі види, щоб досягти кращого результату. Обов'язково тестуйте, щоб зрозуміти, що краще працює у вашому випадку.

Ви можете звернутися за допомогою до агентства «ADS group». Ми знаємо, як розробити дієвий контент стратегію, щоб збільшити інтерес аудиторії до вашої продукції і обійти конкурентів. Зацікавило? Заповніть форму нижче, і ми з вами обов'язково зв'яжемося!



Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом