×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Коли сайт почне приносити...

Багатьох власників бізнесу цікавить питання: «Коли сайт почне приносити прибуток?». Ми постараємося докладно відповісти вам, скільки часу займає цей процес і чому залежить...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Багатьох власників бізнесу цікавить питання: «Коли сайт почне приносити прибуток?». Ми постараємося докладно відповісти вам, скільки часу займає цей процес і чому залежить успіх.

«Сайту вже тиждень/місяць і він досі не приносить дохід» - що робити?

Напевно, кожне digital-агентство стикалося з клієнтами. Які відразу ж після запуску сайту хочуть, щоб ресурс почав приносити гроші. В ідеалі так воно і повинно бути, але на практиці справи йдуть зовсім інакше.

Для старту продажів недостатньо просто мати якісну продукцію і цілком демократичну цінову політику. Зараз на ринку така величезна кількість брендів, що для запуску продажів потрібно продумати рекламну кампанію, яка зможе привести клієнтів. Інакше, а як споживач дізнається про вас?

До того ж, щоб сайт почав приносити дохід, потрібно подбати про якісне SEO-просування. Це необхідно, щоб ресурс потрапив у топ видачу пошуковиків. А для цього потрібно враховувати алгоритми пошукових систем, які постійно змінюються.

Ще багато залежить від обраної бізнес-ніші. У висококонкурентних сферах розкрутка молодих компаній йде повільніше і це нормальний процес.

Так, коли сайт почне приносити прибуток? У середньому вам знадобитися кілька місяців старанної роботи і вкладень у рекламу. Після цього ви побачите приплив клієнтів, які зможуть забезпечити вам прибуток. А через рік ваш ресурс має всі шанси перетворитися на конкурентоспроможний майданчик.


Як генерувати трафік на сайт і активувати продажі?


Мабуть, головне питання не коли сайт починає приносити прибуток, а як зробити так, щоб майданчик почав приносити дохід. Отже. У першу чергу вам потрібен якісний і продаючий контент. Без нього навіть при потужній рекламній кампанії вашому ресурсу нічого не світить.

Багато хто з метою скоротити витрати звертається за купівлею текстів на біржу копірайтингу. Раніше цей спосіб працював безвідмовно, але з введенням в 2019 році нового алгоритму Гугл, який при ранжуванні враховує ступінь корисності та експертності контенту, такий варіант призведе до того, що ваш сайт буде в хвості пошукової видачі і, природно, ні про який дохід і мови бути не може.

Багато фахівців схиляються, що саме контекстна реклама - це найбільш ефективний метод розкрутки сайту і отримання перших продажів. Споживачам будуть показані ваш ресурс при введенні в пошуковик аналогічного представленої на майданчику продукції або ряду послуг запиту. А споживач вже сам виріши - переходить йому на сайт чи ні.

Як сайт приносить гроші в цьому випадку, якщо ви все одно витрачаєте бюджет. Для початку кліки коштують не так вже й дорого, а користь від контекстної реклами вагон, адже на майданчик приходять вже зацікавлені в покупці користувачі. При наявності гідного контенту, адекватних цін і зручному способі доставки, клієнт зробить замовлення.

Також не варто нехтувати й інші способами отримання цільового трафіку:

  • Запуск таргетованої реклами в соціальних мережах. Саме соцмережі вважаються одним з основних джерел трафіку на веб-ресурс;
  • Розміщення медійної реклами на сторонніх майданчиках. Це досить витратний варіант і підходить не для всіх бізнес-нищ;
  • Розміщувати пости на активних тематичних форумах або в обговоренні товарів. Але тут важливо природно прорекламувати ваш ресурс, щоб це не вважалося спамом.
  • Отже, пару слів про те, як сайт приносить дохід. Це ваш продавальний майданчик. Неважливо який ви продаєте продукт - одяг або курси з дієтології - один робочий акаунт в соціальній мережі не принесе бажаного результату і не підвищить рівень лояльності споживачів. Якщо у вас має в наявності добре оформлений робочий веб-ресурс, то кількість продажів збільшується за наявності грамотно запущеної та опрацьованої рекламної кампанії.



Природне просування: що потрібно знати?


Як сайт може приносити прибуток, якщо не задіяно природне просування? Відповідь проста - може, але неефективно. Ми радимо використовувати цей метод в сукупності з контекстною рекламою та іншими способами розкрутки, щоб досягти потрібних показників в найкоротші терміни.

Отже, що для цього потрібно:

  1. Повністю оптимізувати ресурс: правильно налаштувати всі заголовки, опис товарів, наявність ключових слів;
  2. Налаштувати структуру майданчика: впорядкувати розділи, прибрати всі баги, зменшити кількість дій до здійснення покупки;
  3. Замінити застарілий і не унікальний контент на нових, корисний і продаючий;
  4. Зареєструвати майданчик на сайтах-каталогах, щоб споживачі зможуть швидше його знайти;
  5. Прив'язати майданчик до регіону, щоб звузити пошук;
  6. Працювати з форумами, соціальними мережами, блогами та іншими ресурсами, де можна розмістити інформацію про сайт.
  7. Щоб ваш майданчик приносив вам постійний дохід, він повинен працювати з точністю, як годинник. До того ж варто звернути увагу на якість асортименту і ціну.

Ще важливо працювати над репутацією компанії в мережі. Особливо, якщо ви новачок на ринку. Для підвищення лояльності споживачів потрібно постійно взаємодіяти з аудиторією. Використовуємо з цією метою соціальні мережі. «Пригнати» цільовий трафік і збільшити кількість продажів допоможуть посилання в шапці профілю. Відповідайте на питання і коментарі на сайтах-відзовиках і в каталогах. Чим швидше ви будете реагувати на коментарі споживача, тим більше клієнтів зумієте залучити і, природно, збільшити свій дохід.

І коли підуть перші продажі, мотивуйте людей залишати відгуки про вас. Адже близько 86% споживачів перш ніж здійснити покупку, шукають інформацію про фірму в Інтернеті. Особливо з недовірою ставляться до компаній-новачків. Тому після того, як реклама і природне просування принесе вам продажі, вам знадобляться рецензії. Крім того, це відмінна можливість тримати руку на пульсі і оперативно виправляти помилки в роботі персоналу або в функціоналі сайту.

Замість висновку: чому вам обов'язково потрібен сайт?


Як сайт допомагає бізнесу? Зараз переважна більшість споживачів здійснюють покупки через Інтернет або ж читають інформацію про бренд в мережі. Тому наявність хорошого продаючого веб-ресурсу є візитною карткою вашого бізнесу. Чим він краще представлений, тим краще йдуть справи у компанії.

Як поліпшити ваш сайт знають фахівці «ADS group». Хочете знати більше? Заповнюйте форму для зв'язку!

Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом