×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Ключові показники ефективності (KPI) у...

Займаючись просуванням вебресурсу за допомогою SMM, важливо знати, наскільки реклама була результативною та...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Займаючись просуванням вебресурсу за допомогою SMM, важливо знати, наскільки реклама була результативною та ефективною. Обидва ці показники нескладно вирахувати через Key Performance Indicators (ключові показники діяльності) — коротко KPI. Цифри переконливо доведуть, досягли ви мети чи ні.

Вибірку ключових показників потрібно проводити, з огляду на поставлену мету Social Media Marketing. Можна відстежувати:

  • результативність дій у соцмережах;
  • цілі, спрямовані на вивчення прибутковості комерційного проєкту;
  • дані з Google Analytics.

Ми поговоримо про всі перераховані вище напрями.

Ключові показники із соціальних мереж

Дані KPI соцмереж містяться у внутрішній статистиці. Звідси можна почерпнути інформацію про:

Число передплатників. Але пам’ятайте штучна накрутка не приносить результату. Це, як правило, «мертві душі», від яких безглуздо чекати активності. До того ж Facebook і Instagram досить швидко їх знаходять та знижують органічне охоплення.

  1. Охоплення. Маркер покаже, скільки людей відвідали вашу сторінку, звернули увагу на публікацію. Відомі два різновиди: органічний (становить 5 % від загального числа передплатників; його можна збільшити, якщо опублікований пост передплатники поширюють серед друзів); платний (оприлюднити публікації або сторінки).
  2. Залученість (Engagement Rate). Під цим терміном розуміють дії користувачів на пости. Це можуть бути лайки, переходи за посиланнями, коменти й таке інше. Вимірюється в процентах. Вибірка проводиться за певний період. Число всіх дій, вчинених передплатниками, потрібно розділити на число самих передплатників і помножити на 100 %. Тепер у вас є орієнтир для роздумів.
  3. Покази. Дасть ясне розуміння, скільки разів контент був потрібний на екрані. Є безоплатний варіант і платний.
  4. Цільові дії. Йдеться про лідогенерацію. Соціальні мережі фіксують питання й запити користувачів про ціну товару, особливості виробів або послуг, що надаються. Враховуються продажі через соцмережі, отримання контактів. Дані надходять із коментарів і Директа.
  5. Збереженні. Показник важливий в Інстаграмі. Дає зрозуміти, наскільки контент, опублікований на сторінці цікавий вашій ЦА.

Корисно оцінити й переглянути відеоконтент.

Що можна почерпнути з Гугл

Насамперед KPI з Google Analytics дасть статистику за трафіком. Дізнаєтесь у деталях, який трафік йде на сайт із соцмереж: частка від загального потоку відвідувачів, число відмов, який відсоток нових передплатників/відвідувачів.

Отримайте дані конверсії на вебресурсі. Для цього в Google Analytics, вкажіть, що вас цікавить: перехід на картку товару, додавання замовлення в кошик, повторні покупки, позитивні відгуки, реєстрація на певний захід тощо.

Зручно всі дані звести в єдину таблицю, щоби порівнювати показники й бачити динаміку.

Як KPI розповість про отриманий прибуток

Використовуючи ключові показники діяльності, можна зрозуміти, який отримали дохід від рекламної кампанії в соціальних мережах; скільки всього коштів надходить цими каналами.

Фінансовий коефіцієнт ROI продемонструє, чи були ваші витрати виправдані або принесли збиток.

Знаючи можливості KPI, використовуючи повною мірою показники ефективності, зможете правильно оцінити зусилля з SMM просування. Головне — правильно й максимально точно визначити мету.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом