×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Канали просування...

Для розкрутки та успішної торгівлі необхідно залучити кілька каналів онлайн просування: контекстна реклама, SEO, розсилка...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Для успішної онлайн-торгівлі важливо все: як виглядає сайт, наскільки зручно ним користуватися, чи задовольняють користувачів умови оплати і доставки, та інше. Дрібниць у цьому виді підприємницької діяльності не буває.

Але ось ви створили чудовий сайт, красиво розклали продукцію, хмикнули від задоволення, і стали чекати купівельного буму. Минає день - інший, а клієнти натовпом не валять. Ні-ні, рвати волосся на голові не варто - це і боляче, і марно, Потрібно правильно визначити канали просування інтернет-магазину.


Запасайтеся терпінням і вникайте в інструкцію.

Що таке канали просування

Це ті маленькі струмочки, які зіллються у великий потік прибутку при правильному їх використанні. Вміло підібране просування інтернет-магазину призведе до:

  • впізнаваності ресурсу;
  • збільшення трафіку;
  • виходу на ТОП-позиції в пошукових системах;
  • зростання числа відвідувачів, які зробили покупки.

Зайнятися розкруткою свого бізнес-проекту можна самостійно, якщо у вас сталеві нерви, багато часу і дике бажання економити.

Але якщо довірити роботу професіоналам, все запрацює набагато швидше. Фахівці вибудують правильну стратегію і канали просування сайту стануть джерелами вашого зростаючого доходу.

Які канали потрібно залучати

Для розкрутки та успішної торгівлі необхідно задіяти кілька стратегій. На озброєння варто взяти:

  • контекстну рекламу;
  • просування в соціальних мережах;
  • розсилки через електронну пошту;
  • SEO-оптимізацію;
  • ведення блогу;
  • власний відеоканал;
  • перехресну рекламу.

Працюючи за всіма напрямками, вийде досягти очікуваного успіху і стати досягаючим успіху бізнесменом.

Що таке контекстна реклама

Це важливий спосіб привернути увагу користувачів до свого магазину. Задіюються всі можливості Яндекс. Директа і Google Ads. Оголошення (текстові, відео, графічні), згідно з інтересами користувача, будуть з'являтися при кожному запиті через пошуковик, на сторонніх сайтах, в мобільних додатках.

У чому принада блогу


Особливе місце серед онлайн-каналів просування займає блог - це спеціальний розділ сайту, в якому розміщуються цікаві та корисні статті про пропонований товар або послугу. Якщо ви не наділені даром писати захопливо, краще доручити цю справу фахівцеві. Можна залучити фрілансера або звернутися в професійне digital-агентство.

Добре продуманий блог здатен збільшити продажі, адже він забезпечує ненав'язливу рекламу, допомагає клієнту освоїтися з обраним товаром, розібратися в тонкощах його використання тощо.

Це вдала можливість налагодити тісний контакт зі своєю цільовою аудиторією: попросіть залишати коментарі до статті, візьміть за правило регулярно відповідати на запитання, які виникають у відвідувачів.

Завдяки цьому розділу зможете скласти власну базу контактів, які стануть у нагоді для email-розсилок, відправки привітань, нагадувань тощо.

В результаті магазин доб'ється популярності, ваша емблема стане впізнаваною, клієнти будуть ставитися з великою довірою і залучать нових покупців.

Як працює просування в соцмережах

Соцмережі Fasebook, Instagram, Telegram відіграють важливу роль у житті сучасної людини. Ігнорувати їхні можливості було б нерозсудливо. Тут досить легко знайти потенційних клієнтів, враховуючи стать, вік, соціальне положення, географію учасників. Таким чином отримаєте інформацію про людей, які кровно зацікавлені у ваших продуктах.

Щоб реклама мала належну дію, вона повинна бути яскравою, що запам'ятовується. У хід йдуть банери, відеоролики, конкурси, участь у флешмобах. І не забувайте підхоплювати тренди. Це приведе нових клієнтів і зміцнить ваші позиції.

Обмінюйтеся рекламою

Не варто ігнорувати і такий вид просування інтернет-магазину як перехресна реклама. Багато хто її боїться впроваджувати і надходить недалекоглядно. Конкуренти не заберуть ваших клієнтів, а от збільшити трафік цілком вийде.

Зверніть увагу на тих, хто пропонує товари-супутники вашої продукції. Домовтеся про обмін інформацією з кур'єрськими службами. Буде віддача і від партнерів з протилежної галузі.

Можна об'єднатися і з прямим конкурентом, організувавши вигідну для обох акцію або квест.

У хід йдуть:

  • повідомлення на сторінці в соціальних мережах;
  • розміщення у своєму блозі статей про товари партнерів;
  • публікація банера на власному сайті.

Це допоможе просувати власний товар, розширювати цільову аудиторію, і все це безкоштовно.

Яка роль блогерів

Блогери впливають на думку аудиторії - це аксіома. З цієї причини знакові фігури - хороші агенти з привернення уваги до вашого товару. Домовитися з ними про розміщення на їхніх сторінках свого відеоролика або інформації реально. Якщо продукт зацікавить, цілком можливо, що грошей не візьмуть.

Але частіше цей спосіб просування інтернет-магазину досить дорогий.

З подібною пропозицією можна звернутися і до знаменитостей шоу-бізнесу, лідерів думок, ньюсмейкерів. Використовувати варто всі можливі варіанти. Сайти, орієнтовані на новинний контент, теж можуть бути непоганим майданчиком для реклами нового товару.

Чого чекати від YouTube

Власний відеоканал - це круто. По суті це той же блог, тільки у вигляді ролика, толкового, захоплюючого, що змушує негайно «перестрибнути» на ваш ресурс.

Але... Щоб вийшло «кіно» потрібно мати професійне обладнання, написати цікавий сценарій, бути креативним. Ось за таких умов відеоогляд матиме дію.

Задоволення не з дешевих, але результат того вартий. Побачивши в дії рекламовану продукцію, користувачеві немає необхідності розшукувати в інтернеті відповіді на свої запитання. Адже ви все розклали по поличках. Залишилося тільки перейти на сайт продавця і купити товар.

Якщо не вмієте знімати «Зоряні війни», краще зверніться до професіоналів. В іншому випадку ризикуєте витратити час і гроші, і розчарувати ЦА.

Email-розсилка - це вигідно

Розсилка користувачам сповіщень на пошту про надходження нового товару, акції, що готуються, конкурсах, майбутніх знижках подобається не всім. Але відкидати цей канал просування нерозумно.


Тим більше, що робити самому не доведеться. Є достатньо сервісів, які охоче робитимуть це безкоштовно, наприклад, FeedBurner - один з найбільш великих помічником з RSS-розсилок. Тут же можна скористатися і додатковими опціями для вдосконалення свого ресурсу.

Зацікавилися повідомленнями, неодмінно зайдуть на сайт і цілком ймовірно не підуть, не витративши гроші.

SEO - важка артилерія

Просування магазину в системі e-commerce неможливе без SEO (search engine optimization). Це пошукова оптимізація, яка виводить сайт у ТОП видачі пошуковиків, значно покращує взаємини сайт - пошукова система.


В основі успіху:

  • правильно підібрані ключові запити;
  • унікальний контент;
  • вчасно проведене технічне оновлення ресурсу з урахуванням змін алгоритмів пошуковиків;
  • чіпляючі відеоматеріали.

Однак, очікувати миттєвого ефекту не варто. Канал почне лити воду на ваш млин через кілька місяців напруженої роботи. Але очікування того варті. За умови, що роботу провели професіонали.

Фахівці (а це ціла команда) розберуть ваш сайт по кісточках: порівняють з конкурентами зі складуть план дій; сформують семантичне ядро, щоб наповнити контент ключовими словами, унікальними метатегами, виведуть на новий рівень зовнішню привабливість ресурсу, доб'ються зручності користування сторінками тощо.

Створивши цілеспрямований хайп навколо свого дітища, ви неодмінно приведете зацікавлених відвідувачів, збільшите середній чек, будете отримувати стабільний дохід і розвивати комерцію.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом