×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як запустити рекламу в...

Розберімося, як же запустити рекламу в інстаграм, вдавшись до допомоги інструментів Facebook: Ads Manager й Business...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У 2019 році учасниками мережі Instagram в Україні стали понад 11 млн осіб. Це дані комунікаційного агентства PlusOne. Тенденція до зростання збережеться і цього року. Це з усіх боків вигідний майданчик для бізнесу, який потрібно використовувати з розумом.

Розберімось, як запустити рекламу в інстаграм, вдавшись до допомоги інструментів Facebook: Ads Manager и Business Manager. Вони не тільки зручні, а й безкоштовні.

Готуємося до запуску

Будь-яке починання вимагає серйозної підготовки. Тому почнемо з прописних істин:

  • переконайтеся, що ваша ЦА вже є в цій спільноті;
  • наведіть свій профіль у робочий стан, щоб було можливо приймати користувачів;
  • визначте воронку і цикл продажів;
  • підключіть сервіси веб аналізу Google Analytics і «Яндекс.Метрика»;
  • встановіть піксель Фейсбук, перевірте його роботу (потрібен для створення та оптимізації ЦА);
  • щоб отримати можливість відстежувати замовлення, що надходять безпосередньо з мережі, переконайтеся в наявності CRM з прив'язкою до Instagram Direct;
  • визначте цілі рекламної стратегії. Про ні повинні бути лаконічні, ясні і зрозумілі (можна закликати на допомогу Фейсбук, у нього підготовлений цілий список).

Попередня підготовка проведена, мета ясна - можемо вважати бюджет.

Бюджет - справа тонка

Щоб рекламна компанія не розорила, а принесла очікуваний результат, потрібно чітко знати, у що вам обійшлося залучення клієнта, який здійснив покупку. Ви також зможете оцінити, скільки витрачено на тих, хто підписався на ваш акаунт, залишив номер телефону або адресу електронної пошти.

На сленгу рекламників користувач позначається «^» (Lead), а його вартість (маються на увазі ваші витрати на те, щоб він зробив потрібну дію) позначають абревіатурою CPL (Cost Per Lead).

Якщо маржа (різниця між ціною і собівартістю) перевершує витрати на оріг, значить ви постаралися на славу і бюджет складений вдало.

Для розрахунку є два підходи: спрогнозувати або розрахувати за фактом.

У першому випадку будемо вважати, виходячи з власних припущень. Припустимо, підприємець продає джинси за ціною 1 000 грн. Собівартість становить 600 грн, маржа - 400 грн. Половину цієї суми буде йти на залучення нового покупця - 200 грн.

Тепер рахуємо, скільки коштуватиме. У період тестування реклами надійшло 100 заявок, а 10 осіб здійснили покупку. Конверсія склала 10%. Один - обійдеться в 20 грн.

У цього методу є слабкі місця: не враховується мінливість конверсії і зростання середнього чека під впливом різних факторів.

Розраховуючи бюджет за фактом, виходимо з уже витрачених на рекламу коштів. Приклад: реклама коштувала 5 000 грн, продали 20 одиниць товару, один - 25 грн.

Проведені підрахунки допоможуть відповісти, як запустити рекламу в Instagram, і оцінити, коли окупиться проект, чи потрібно коригувати вартість товару, яка ціна залученого покупця.

Як підготувати медіаданні

Візуальний контент в Інстаграмі може бути виражений однією картинкою або кільцевою подачею декількох фото. Який з них краще спрацює в кожному конкретному випадку, стане ясно після тестування.

Виставлені тут фотографії повинні відповідати певним форматам. Всі вони представлені в офіційному керівництві Фейсбук. Щоб отримати необхідні характеристики, достатньо вибрати місце, де розташуйте рекламу. Тут же дізнаєтеся, який розмір тексту допускається на фото.

Щоб розібратися, як запустити рекламну кампанію в Інстаграм, доведеться поекспериментувати: розміщувати зображення в різних розділах майданчика. Тільки так зможете зрозуміти, який буде найбільш ефективним.

І останнє: якщо включити функцію позначки товарів у публікаціях (шопінг-теги), можна отримати доступ до товарних карток.

Вибираємо кабінет

Правильно вирішити, як запустити рекламу через інстаграм, неможливо, не розібравшись з інструментами, які приховують Ads Manager і Business Manager. У першому можна відкрити доступ для своїх співробітників і встановити різні способи оплати. Він підійде, якщо буде один профіль з малозадачністю в управлінні.

Business Manager дуже крутий. Тут можна створювати каталог продукції, вести кілька бізнес-сторінок, працювати з різними пікселями тощо. У цьому кабінеті добре освояться SMM-щики, великі фірми.

Зареєструватися в Business Manager не вийде, якщо немає сторінки в Facebook. Тому доведеться її створити. Якщо аккаунт є, достатньо заповнити основні графи: назва фірми і аккаунта, ПІБ, робоча електронна пошта, дані про компанію.

Як запустити рекламу в Інстаграмі - крок за кроком

В Інстаграм у вашому розпорядженні будуть 4 вкладки рекламного аккаунта. Щоб отримати можливість ними користуватися, доведеться виконати наступне: створити акаунт і внести його в Business Manager. Для цього ми:

  • Відкриваємо Business Manager і клікаємо на «Налаштування компанії» - «Акаунти Instagram»;
  • переходимо «Заявити права на новий акаунт»;
  • вписуємо ім'я і пароль;
  • натискаємо «Далі»;
  • ставимо галочки біля кожного акаунта, якому відкриваємо доступ до профілю в Instagram;
  • клікаємо «Зберегти зміни».

Зробили все правильно? Тоді - працюйте!

Для тих, хто вибрав Ads Manager потрібні права адміністратора сторінки Фейсбук.

Реклама в інстаграмі спирається на три стовпи: компанії, групи оголошень, оголошення. Від їх злагодженої взаємодії залежить успіх підприємства. З кожним розберемося окремо.

Кампанії - шукаємо мету

Інстаграм допускає ось такі цілі:

  • охоплення;
  • впізнаваність бренду;
  • трафік (враховуються кліки на сайт або додаток у магазині додатків);
  • перегляди відео;
  • залученість (для публікацій);
  • конверсія (на сайті або в додатку);
  • установки програми;
  • повідомлення (тут можна у налаштуваннях знайти Instagram Direct).

Вибравши мету кампанії, запускайте спліт-тести та активуйте управління бюджетами за групами оголошень.

Рекламну кампанію слід розробляти під кожен вид повідомлення, чи то реклама якогось заходу, акції тощо.

Групи оголошень

Щоб реклама потрапляла до тих, для кого призначена, використовуються «Групи оголошень». Тут встановлюються такі показники:

  • аудиторія (стать, вік, соціальне та географічне положення, пр.);
  • бюджет;
  • графік показу (де і в який час буде показуватися реклама);
  • стратегія ставок.

У групи обов'язково має бути назва. Його можна запозичити в «Назву групи оголошень» або вписати свій креатив.

Для різних пристроїв слід створювати різні групи. Так зможете відстежити з ПК або смартфона здійснюють покупки, на якому пристрої реклама діє найбільш ефективно. Інформацію можна отримувати окремо за iOS і Android.

Щоб реклама діяла більш точково і з'являлася у тих користувачів, хто здійснює покупки в мережі, можна скористатися запропонованими варіантами користувальницької поведінки, вибравши такі налаштування: «Залучені покупці», «Покупки онлайн» та ін.

Налаштування дозволяють відправляти рекламу до тих користувачів, які вже виявили інтерес до пропонованого товару: відвідують профіль в Інстаграм, зацікавилися рекламою, пишуть в Direct. Отримавши такі дані можна створити вигідну «індивідуалізовану аудиторію».

Показувати рекламу в Instagram зручніше в «Стрічці» або «Історіях». Непогано працює реклама в «Цікаве».

Для тих, хто розмістив в інстаграм магазин або просто приторговує, продумана система тонких налаштувань. Вона дозволяє відстежувати тих, хто активно взаємодіє з вашим акаунтом: здійснив покупку, переглянув каталог, додав до кошика тощо. Вибір робиться залежно від мети кампанії.

Якщо мета кампанії «Конверсія» для оптимізації корисно встановити такі параметри:

  • тривалість (один або сім днів);
  • дія: клік/перегляд.

При недорогій продукції та нетривалому циклі продажів тривалість в один день - найкращий варіант.

Сім днів варто встановити, якщо пропонований виріб коштує дорого, і клієнт роздумує над здійсненням покупки.

Семиденне вікно влаштує і тих, хто на одну аудиторію транслює відразу кілька кампаній, число конверсій на тиждень перевищує 50, а результати потрібні стабільні.

Оголошення побачать всі

Завершуючи роздуми про те, як правильно запустити рекламу в Інстаграм, залишилося з'ясувати завдання і можливості «Оголошення».

Це власне ті картинки, які бачитимуть відвідувачі сторінки. Їх можна включати в групи. Тут у вас є можливість написати супровідний текст, сформувати необхідні посилання, відстежити результат.

Відкрийте «Формат» і вибирайте, що потрібно: відео, фотографії, публікація. Вам потрібно виконати такі дії:

  1. завантажити певну кількість картинок або відео;
  2. позначити, який текст і заголовок потрібні для просування.
  3. Не забувайте, що рекламний файл повинен включати кнопку, що закликає до дії.

Пам'ятайте, якщо обліковий запис в Інстаграм не підключений до ФБ, просувати публікації не вийде.

Не злякалися? Тоді успішної практики й вдалого запуску.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом