×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як вижити різним видам...

Криза - не час, щоб сидіти і чекати «манни небесної». Ви ризикуєте не тільки втратити прибуток і клієнтів, а то і зовсім припинити діяльність компанії. Тому, без паніки! Ми пропонуємо вам...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Криза - не час, щоб сидіти і чекати «манни небесної». Ви ризикуєте не тільки втратити прибуток і клієнтів, а то і зовсім припинити діяльність компанії. Тому, без паніки! Ми пропонуємо вам кілька ідей, як вам зберегти свою справу і обійти конкурентів.

Перехід в онлайн: кому це вигідно і як це зробити?

У період карантину спортивні зали залишилися без роботи. Але ваші нинішні і потенційні клієнти, які тільки хотіли придбати абонемент, теж залишилися без тренувань. Ви можете запропонувати їм програму онлайн-тренувань. У багатьох є діти, які також залишилися без прогулянок і розваг, можна розробити заняття для всієї сім'ї.

А, щоб урізноманітнити пакет послуг і зробити його більш привабливим, включіть консультації з харчування для бажаючих схуднути, для тих, хто хоче набрати м'язову масу або, навпаки, «підсушитися» до літа, для професійних спортсменів і так далі.

Оплата за послуги може бути в декількох варіантів:

  • У рахунок заморожених вже оплачених абонементів - часткова сума або 100%;
  • Визначити окремо вартість пакета з віддаленими тренуваннями.
  • Також ви можете запустити продаж онлайн спортивного харчування, інвентарю та одягу. Багато споживачів вважають, що криза не час запускати свою зовнішність.

Для beauty-сфери, а саме для салонів краси, теж важкі часи. Ви можете запустити платні онлайн-курси «Сам собі перукар (колорист, візажист, майстер манікюру)». Головне, не завищити вартість. А поки можете активно вести свої акаунти в соцмережах, показуючи в сториз цікаві лайфхаки, як привести себе в порядок в домашніх умовах. Вам буде забезпечена постійна аудиторія глядачів, яка вже є «теплою».

Туристичний бізнес: «відпочинемо пізніше!»


Величезний спад клієнтури терплять і туристичні агентства. Звичайно, такого напливу туристів, як в минулих сезонах, цього року не варто чекати, але все ж знайдуться ті, хто жадає відпочити. Ваше завдання зібрати максимально цікаві пропозиції в кінець літа, осінь і зиму, щоб зацікавити потенційних споживачів. У тренді будуть недорогі бутік-готелі, вілли і готелі економ-класу, але з хорошими умовами. Також можна зробити добірку цікавих місць і пам'яток в Україні.

У рекламних кампаніях і в постах в соціальних мережах робіть акцент на відкладеному відпочинку і підтримки туристів в режимі онлайн. Особливо тих, хто вже забронював тур, і йому довелося його відкласти.

«Подбайте про здоров'я»: пропозиція для медичної сфери


Коли розважальні центри, парки і сквери закриті для відвідування, а в країні оголошено карантин, люди стануть більше піклуватися про своє здоров'я. Тому зараз як ніколи зросте попит на вітаміни, різні БАДи та інші лікарські препарати, які дозволені для продажу в режимі онлайн.

Також аптекам варто запустити послугу попереднього замовлення препаратів. І людям зручніше: не потрібно стояти в черзі, та ще й на відстані 1,5 метра від попереднього покупця, щоб дізнатися, чи є потрібні ліки в наявності, і бізнесу послуга принесе прибуток. До речі, вона буде актуальна і після завершення карантину, тому рекомендуємо мережам аптек, які ще не перейшли на таку систему продажів, звернутися до фахівців у сфері діджитал.

Стоматології, включаючи приватні, приймають виключно пацієнтів з гострим болем. Потрібно донести вашим клієнтам, що ви не закриті, гарантуєте стерильність і високий рівень сервісу. У разі необхідності можете зателефонувати і домовитися про прийом.

Послуги V2V: що буде актуально?


У ТОПі можуть опинитися і віддалені послуги професійних бухгалтерів, аналітиків, юристів. Це та сфера діяльності, яка, здавалося б, не може існувати в режимі онлайн. Але кризовий час вимагає підтримувати бізнес на плаву будь-якими способами. Ось тут то на допомогу і прийдуть перераховані вище професіонали, які допоможуть привести в порядок фінансові справи, закрити правові питання, прорахувати ризики і так далі.

Крім того, юридична консультація буде корисна не тільки юридичним особам. У багатьох людей в період карантину залишилися не закритими питання спадковості, розділу майна, розлучень і так далі. У цих випадках дуже потрібні грамотні юристи та нотаріуси, які зможуть проконсультувати в режимі онлайн і допомогти вирішити складні ситуації.

Ресторани і кафе: безпечна доставка


У кризу люди не перестали хотіти смачно поїсти. А стояти біля плити не всім до смаку, тому відмінним варіантом буде замовлення ресторанних страв. Ви можете оформити доставку через сервіси Glovo або ж організувати свою власну службу доставки їжі. Також можна запропонувати готувати страви на винос. Ця пропозиція швидше для працюючих людей, які не перейшли на віддалену роботу і знаходяться поруч з вашим кафе.

Ви можете запустити рекламу в соціальних мережах - на даний момент це найбільш актуальний канал для залучення клієнтів.

«Безпека понад усе»: встановлення охоронних систем


Криза передбачає погіршення криміногенної обстановки в країні, тому актуальними будуть послуги зі встановлення охоронних систем і сучасних протиугонних засобів. Ви можете зробити добірку найбільш актуальних і недорогих моделей, які люди зможуть встановити самостійно. А також налаштувати таргет на аудиторію, що проживає в місті, де знаходиться ваша фірма, щоб майстер зміг приїхати на виклик.

Дозволені кошти для самооборони теж потрапляють до списку актуальних товарів, які зараз захочуть придбати люди. Їх не можна пересилати, але можна оформити послугу самовивезення з точки продажів - безпечно, стерильно і вигідно.

«Все найкраще дітям»: час для дитячих онлайн-гуртків


Дитячі онлайн-гуртки, різні спортивні тренування і так далі - це ще один вид популярних послуг, які можуть запропонувати центри розвитку. Також можна запустити курси для вивчення іноземних мов, моделювання, наукових експериментів (в рамках дозволеного, звичайно), щоб зайняти дітей старші.

На завершення


Навіть у період карантину не потрібно повністю закривати свій бізнес і відправляти співробітників у відпустку за свій рахунок. Це тільки збільшить ваші витрати і в підсумку, ви можете втратити свою справу. Вам потрібно донести до клієнтів, що ви продовжуєте працювати у форматі безпечної доставки, екстреної допомоги, онлайн-режиму. Так ви зможете втриматися на плаву і обійти менш удачливих конкурентів. А компанія ADS group допоможе вам у цьому!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом