×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як зробити особистий блог в...

У цій статті ми розглянемо, як зробити особистий блог в Інстаграмі і чим він відрізняється від звичайного акаунта. А ще розкриємо вам кілька секретів, як правильно просувати його просувати,...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У цій статті ми розглянемо, як зробити особистий блог в Інстаграмі і чим він відрізняється від звичайного аккаунта. А ще розкриємо вам кілька секретів, як правильно просувати його просувати, щоб підігрівати інтерес аудиторії.

Докладний гайд: як зробити блог в Інстаграмі?

Отже, якщо ви вирішили спробувати себе в якості блогера, то вам потрібно знати, як зробити особистий блог в Інстаграмі, а ще як правильно його вести, що краще постити і як просунути серед конкурентів. Віднедавна в цій соцмережі блогерський акаунт прирівнюється до бізнес-профілю. Якщо ви не хочете вступати до лав бізнесменів, то можете просто обмежитися інформацією про вас і про те, що ви хочете розповісти вашим передплатникам у шапці профілю. Але в такому випадку ви позбавляєтеся наступних привілеїв:

  • Під вашим ім'ям з'явиться напис «Особистий блог» в Інстаграм;
  • Крім стандартних кнопок з'являться додаткові для більш швидкого зв'язку з вами - «Контакти», «Електронна пошта» і так далі;
  • Доступ до статистичних даних. Адже для блогерів важливо стежити за охопленням публікацій та активністю аудиторії;
  • Є можливість запускати заходи, швидше налаштовувати рекламу.
  • Обов'язкова умова для такого аккаунта - відкрита сторінка. Логічно. Адже із закритим профілем вас навряд чи буде хтось читати. Крім того, потрібно обов'язково прив'язати ваш аккаунт до сторінки на Фейсбук.

Отже, якщо ви виконали всі кроки, описані вище, ми докладно вам розповімо, як зробити в Інстаграмі особистий блог:

  1. Відкриваємо ваш профіль в Інсті, і клікаємо за піктограмою у вигляді трьох черпок, розташованих у верхньому правому куті;
  2. Потім входимо до «Параметрів»;
  3. Клікаємо за функцією «Перейти на бізнес-аккаунт»;
  4. Пролистуємо всі пропоновані можливості оновленого профілю, і відзначаємо "Особистий блог, потім тиснемо кнопку" Далі ";
  5. Підтверджуємо способи зв'язку з вами: контактний телефон і e-mail;
  6. Прив'язуємо вашу сторінку на Фейсбук.

Після нехитрих налаштувань, ви зможете переконатися, що напис «Особистий блог» в Інстаграм з'явився. В іншому випадку, ви можете повторити всі дії спочатку, але, як правило, виходить все з першого разу.

Як розкрутити блог?

Одна з найпопулярніших соцмереж, де можна заробити - це Інстаграм. Блог вважається одним із методів, що приносить дохід. Але не варто думати, що все настільки легко і просто. Щоб ваш профіль вийшов в топ і на нього підписалося багато живих людей, а не ботів, то потрібно щодня працювати над якісним контентом і підтримувати інтерес аудиторії, яка зараз дуже примхлива.

Отже, що ж цінується в Інстаграмі:

  • Цікава і корисна інформація. Найбільш читані акаунти - це експертні блоги. Тематика може бути різною: від косметики, дитячих товарів до продукції для дорослих. Головне, щоб ви були в темі, як «риба у воді»;
  • Цікаві тексти, написані «живою» мовою. Якщо раніше попитом користувалися короткі пости і барвисті фото, то тепер передплатники хочуть іншого формату, а-ля онлайн-щоденників за типом li.ru. Але і «простирадла» теж не потрібно складати, текст повинен бути ємним і захоплюючим, а головне лаконічним;
  • Багато сториз і живого спілкування! Аудиторія втомилася від «ідеальних» осіб блогерів і постановочних фото. Якщо ви хочете, щоб вас любили передплатники, виходьте в прямі ефіри, робіть сториз будинку, на вулиці, в офісі і так далі без величезної кількості фільтрів. Так підвищується лояльність і інтерес до вашого профілю;
  • Спілкуйтеся з вашими передплатниками. Чим більше ви відповідаєте на питання, підбираєте цікавих тем для обговорення, навіть якщо вони конфліктні і гострі, тим вища активність аудиторії.
  • З тим, як в Інстаграмі поставити «Особистий блог» і які тренди лідирують, ми розібралися. Ще важливий момент - це фото, які ви постите у вашому профілі. Ми вже писали про те, що багато «постановочних» фото вже не в моді, але й не варто виставляти фотографії поганої якості. Все повинно виглядати естетично і красиво. Це можуть бути зображення, витримані в одній колірній гамі, якщо ви робите огляди якихось товарів. Не зібрався використовувати фільтри і ретушь, навпаки, вітається, але все має бути в рамках. І хоча зараз щосили пропагується бодіпозитив і природність, але все одно користувачі хочуть бачити привабливі фото.

Якщо ви не знаєте з чого почати або в пошуках натхнення, то радимо вам подивитися профілі ваших конкурентів, щоб зрозуміти, що приваблює передплатників і в якому напрямку рухатися.

Але якщо вам все ще не зрозуміло, як в Інстаграмі зробити особистий блог цікавим і затребуваним, а також як правильно налаштувати рекламу, то ви можете звернутися в «ADS group». Ми допоможемо вам розкрутити ваш аккаунт і обійти конкурентів. Цікаво? Тоді заповнюйте форму нижче, і ми вами обов'язково зв'яжемося!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом