×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як зробити...

Ми розповімо, як зробити лендинг, який стане тією куркою, що почне нести золоті...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Якщо ви працюєте в інтернеті (продаєте товари або послуги), без такого потужного механізму по залученню клієнтів вам не обійтися. З його допомогою можна зацікавити своїм продуктом і спонукати здійснити покупку.
 
Ми розповімо, як зробити лендинг, який стане тією куркою, що почне нести золоті яйця.
 

Так що таке лендинг

 
Перш ніж пускатися в захватну подорож, зрозуміймо, що це таке і в чому його магія.
 
 
Лендінгом іменують сторінку, яка спонукає користувача вчинити конкретну дію: купити кавоварку або квиток на літак; взяти участь у конференції або підписатися на розсилку; банально завантажити презентацію.
 
На відміну від сайту, лендинг розрахований на певну потребу людини, коли підприємець хоче спонукати його до здійснення позитивного вчинку, наприклад записатися на прийом до лікаря або перукаря.
 
Щоб цей сценарій запрацював, необхідно розуміти, що зробити лендинг пейдж без ретельного аналізу своєї цільової аудиторії, підготовки продуманого і вагомого контенту і відеоряду не вийде.
 
Рухаємося далі...
 
 

Крок за кроком

 
Вирішили пуститися в плавання самостійно, тоді почніть вибудовувати каркас, на який будете надалі нанизувати потрібну інформацію. Він може виглядати так: залучити - зацікавити - пробудити бажання - підштовхнути до рішення.
 
Або ось так: показати проблему - посилити враження - дати надію - закликати до дії.
 
Якщо ви знаєте, як переконати користувача, що запропоноване вами рішення єдине вірне, ви знаєте, як створити лендинг.
 
А тепер перейдемо до конкретних дій. Щоб ваш проект заграв, доведеться чимало потрудитися:
  • вивчити конкурентів;
  • визначити цільову аудиторію;
  • підготувати якісний текстовий матеріал;
  • не полінуйтеся намалювати лендинг на папері. Це дасть уявлення про те, наскільки зручно ним користуватися, чи логічна послідовність елементів;
  • а тепер - за роботу!
 
Діючи таким чином, зможете самостійно зробити лендинг сторінку з нуля.
 

Якщо з основами мови верстальників не знайомі

 
Виконали всю попередню роботу. Переконалися, що виглядає красиво, подача матеріалу послідовна і логічна і усвідомили, що далі - чорна діра. У голові рій думок, але ні за одну не можна зачепитися, оскільки навичками верстки не володієте, а загадкова абревіатура html викликає нервовий смішок.
 
Давайте втихомиримо монстра. Страшні літери цілком мирні істоти, в перекладі з англійської HyperText Markup Language означає наступне - мова гіпертекстової розмітки - це комп'ютерна мова, яка допомагає створювати сайти. Без знань цього коду, нічого не вийде.
 
Але не обов'язково терміново бігти на курси і осягати секрети програмування, ми розповімо, як створити лендинг, використовуючи готові конструктори.
 

WordPress або Tilda

 
Зручні рішення пропонують різні системи управління контентом. Зупинимося на найбільш затребуваних: WordPress и Tilda.
 
 
 
Ви легко розберетеся, як створити лендинг пейдж на вордпрес, тому що тут інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для створення текстів і публікації готових матеріалів.
 
До безсумнівних плюсів вордпрес варто віднести:
 
  • налаштування мінімальні, а для оновлення сторінки, достатньо одного кліка;
  • керувати легко. Можна писати і редагувати контент, завантажувати картинки, робити зміни в меню, керувати діями користувачів навіть без базових знань законів програмування;
  • тут зумієте відшукати плагін для кожного конкретного завдання;
  • для будь-якого виду діяльності вже розроблені готові теми. Скориставшись ними, без особливої напруги створіть власний дизайн, додасте лендингу особливий стиль;
  • завжди можна звернутися за допомогою.
 
Можливостями WordPress користуються світові знаменитості, політики, магазини, лікувальні установи, державні структури, ЗМІ тощо.
 
Конструктор Tilda ідеально підходить для вирішення питання, як зробити сайт лендинг.
 
 
 
Творці продумали все досконально. Є готові додатки, які достатньо розташувати в потрібних місцях на сторінці. У текстових блоках враховано розмір шрифту та його колір, визначено відстань між рядками і порожніми. Візуальний контент можна запускати будь-хто, аж до мультимедіа. Відвідувач, який зайшов на ваш лендинг пейдж, буде відчувати себе цілком комфортно.
 
Створений на тильді односторінник не складе труднощів адаптувати під мобільні гаджети.
 
Якщо скористатися можливостями ZeroBlock вийде створити лендинг, від якого складно буде відірватися навіть незацікавленою пропозицією користувачеві.
 
Озброївшись можливостями Tilda, зможете об'єднатися з соцмережами, платіжними сервісами, інтернет-картками, музичними платформами тощо.
 
Порадує бажаючих самостійно потрудитися в ім'я власного блага можливість створити лендинг, не витративши ні копійки. Однак, якщо хочете отримати справжню «бомбу», доведеться розщедритися.
 

Займемося рутиною

 
Як би не були хороші конструктори, вони тільки відмінний інструмент, здатний допомогти вирішити проблему, як створити landing page.
 
Але перш, ніж переходити до їхньої допомоги, доведеться потрудитися. І почнемо з вивчення конкурентів. Знати їх сильні і слабкі сторони більш, ніж корисно. Для пошуку «побратимів» по бізнесу існує три сценарії:
 
  • скористатися пошуковиками. Тут знайдете тих, хто пропонує аналогічний товар або послугу;
  • подібний пошук варто провести в соціальних мережах. Facebook, Instagram. Ретельному аналізу піддайте не тільки групи, а й персональні сторінки учасників спільноти;
  • скористайтеся сервісом Яндекс «Підбір слів». Тут отримаєте найбільш часто спливаючі питання щодо ваших пропозицій. За найбільш актуальними запитами висвітляться рекламні оголошення конкуруючих фірм.
 
Отримавши потрібну інформацію, складіть список і займіться аналізом: що пропонують, за якою ціною, можливості доставки, оплата тощо. Порівняйте зі своїми пропозиціями і відкоригуйте їх.
 
Визначаємо цільову аудиторію
Цільова аудиторія - це користувачі, які шукають не «сукні жіночі», а «сукні жіночі літні» або «картини за номерами» тощо.
 
Шукати зацікавлених клієнтів потрібно в соцмережах (без цієї комори даних тепер нікуди), на тематичних форумах, у коментарях відвідувачів конкуруючих сайтів.
 
Звертайте увагу на позитивні й негативні відгуки. Це допоможе спрогнозувати портрет свого покупця і підготувати пропозицію, від якої неможливо відмовитися.
 

Як написати унікальний текст

 
Створити якісний текст вийде, якщо враховувати потреби ЦА, конкретно і послідовно відповідати на її запитання, давати незаперечні аргументи на користь вашої пропозиції.
 
Схематично це може виглядати так: сама пропозиція - для кого цікава - переваги - аргументований доказ - спонукання до дії.
 
Сформулюйте оффер - свою торговельну пропозицію в одній фразі, щоб вона викликала інтерес користувача. Не забудьте вказати рамки часу (якщо є такі обмеження). Готові надати знижку - теж акцентуйте.
 

Доповніть текстовий контент якісними відеоматеріалами.

 
Готовий відкладіть на час, у власній геніальності краще переконатися наступного дня. Залучте до оцінки друзів. Об'єктивна критика зробить контент кращим.
 
Не забудьте провести СЕО-оптимізацію: включити в свій текст ті ключові слова, які отримали з Яндекс «Підбір слів». Вибирайте найбільш затребувані. Це допоможе вийти в перші сторінки видачі пошукових систем.
 
Рекомендуємо використовувати ключові фрази в заголовках, це допоможе пошуковикам швидше вас знайти.
 
Залишилися питання, звертайтеся: фахівці ADS group завжди раді допомогти дружньою радою або виконати роботу за вас.

Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом