Розробка
Інтернет-маркетинг
Гадаєте, як розкрутити інтернет магазин одягу і не злити весь бюджет?
Тоді уважно читайте нашу статтю. Ми постараємося відповісти на
найпоширеніші питання і дати слушні рекомендації, щодо специфіки
розкрутки online-шопу всіх видів одягу і зростання продажів.
Нижче
ми познайомимо вас з найбільш результативними способами розкрутки
торгового майданчика одягу, взуття та аксесуарів. Базою цієї статті є
активні і дієві кейси, які були використані нашими фахівцями для
просування і розкрутки речових порталів в інтернеті. Також тут ви
знайдете рекомендації для правильного оформлення online-вітрини і
координації інтернет-продажів з реальними клієнтами і персоналом
магазину.
Для початку визначається типу магазину. Сьогодні прийнято розділяти шопи на два основних типи:
Також окремо виділяють торгові майданчики-агрегатори і дропшиппінг.
Після
визначення основної категорії розкрутки необхідно внести ясність і
визначитися з категорією розкрутки за належністю асортименту:
Кожен
з вищевказаних шопів може бути орієнтований на оптові або на роздрібні
продажі. Також реалізація товарів через ІМ може бути поєднаною (оптом і в
роздріб). При цьому вітається використання агрегаторів і реалізація
товарних позицій за допомогою дропшипперів.
Статистика свідчить
про те, що розкрутка інтернет-магазину одягу залежить від правильно
розробленого плану. Ефективність розробленої стратегії залежить від
специфіки асортименту, типу просування, типу магазину, а також і від
ринку збуту.
Просування магазину одягу в інтернеті має бути рентабельним
Існує
кілька негласних заповідей розкручування порталів, що спеціалізуються
на реалізації предметів гардеробу. Їх потрібно обов'язково
використовувати збільшення продажів і виведення веб-порталу на гідний
рівень прибутковості.
1. Заповідь поділу реальності від фантазій.
Встановіть
невидимі межі між захмарними фантазіями і реальними діями, спрямованими
на отримання прибутку. Статистика показує, що все більше користувачів
здійснюють покупки в режимі онлайн, а це означає, що відкриття НИМ одягу
- правильне рішення. При цьому варто пам'ятати, що предмети гардеробу -
товар специфічний. Тому потрібно враховувати особливості кожного
споживача. Для успішної розкрутки потрібно сфокусувати увагу на:
Все це необхідно для того, щоб отримувати замовлення з будь-якого міста країни.
2. Заповідь економії на рекламі.
Перший
етап розкрутки будь-якого шопу може займати досить великий проміжок
часу. Багато що залежить від амбітності поставлених цілей. В першу чергу
потрібно сфокусуватися на зручності сервісу для покупців. Наладьте
систему продажів і обслуговування клієнтів. А потім вже вливайте гроші в
PPC.
3. Заповідь простих рішень.
Найпростіший
шлях - прямий шлях. Ми рекомендуємо використовувати найпростіші рішення
в розкрутці ІМ, і тоді ви швидше помітите позитивну віддачу ресурсу.
Всю детальну інформацію ви можете уточнити у фахівців компанії «ADS
group».
Наші фахівці впевнені, що до кожного інтернет-майданчика
потрібно шукати індивідуальний підхід. Якщо все робити за шаблоном, то
результат може бути непередбачуваним. Тож скористайтеся нашим досвідом і
виведіть свій бізнес на гідний рівень.
Напевно,
ви вже зрозуміли, що однозначної відповіді на питання, як просувати
інтернет-магазин одягу, немає. У сучасному світі дуже важливо
максимально стерти всі грані між онлайн і офлайн продажами. Не поділяйте
своїх співробітників на підрозділи для продажів в інтернеті і в
фактичному магазині. Цей же принцип потрібно використовувати і у
формуванні бюджету на рекламу і розкрутку магазину. Причинами цьому
служать:
Об'єднавши бізнес-процеси, ви зможете істотно скоротити витрати і збільшити ефективність рекламної кампанії в рази.
Стандартне
просування сайту одягу має широкий спектр робіт з оптимізації.
Досвідчені фахівці знають безліч нюансів розкрутки сайтів в інтернеті,
які на практиці дуже важливо враховувати. Серед величезного переліку
таких нюансів можна виділити:
Уважно
вивчивши та проаналізувавши особливості вашого інтернет-порталу, ми
будемо готові надати слушні рекомендації та перелік необхідних дій для
розкрутки бренду та самого веб-ресурсу. Всі ваші персональні побажання
будуть враховані і зіставлені на професійному рівні зі структурою сайту.
Стратегія
просування буде розроблятися, виходячи з отриманих в результаті
ретельного аналізу даних, порівняння вашого порталу з аналогічними
веб-ресурсами конкурентів, а також з урахуванням особливостей бізнес
ніші. Комплексне використання каналів просування забезпечить відмінний
відгук цільової аудиторії та результати.
Для зв'язку з нашими
фахівцями вам необхідно залишити свої актуальні контакти у формі
зворотного зв'язку або зателефонувати нам за вказаними на сайті номерами
телефонів.