×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як розкрутити інтернет-магазин...

Як розкрутити інтернет-магазин одягу? Ми познайомимо вас з найбільш результативними способами розкрутки торгового майданчика одягу, взуття та...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Гадаєте, як розкрутити інтернет магазин одягу і не злити весь бюджет? Тоді уважно читайте нашу статтю. Ми постараємося відповісти на найпоширеніші питання і дати слушні рекомендації, щодо специфіки розкрутки online-шопу всіх видів одягу і зростання продажів.

Нижче ми познайомимо вас з найбільш результативними способами розкрутки торгового майданчика одягу, взуття та аксесуарів. Базою цієї статті є активні і дієві кейси, які були використані нашими фахівцями для просування і розкрутки речових порталів в інтернеті. Також тут ви знайдете рекомендації для правильного оформлення online-вітрини і координації інтернет-продажів з реальними клієнтами і персоналом магазину.

Для початку визначається типу магазину. Сьогодні прийнято розділяти шопи на два основних типи:

  1. Мультибрендовий (викуп товарів з метою перепродажу та отримання прибутку);
  2. Монобрендовий (речі від виробника без участі посередників і реселлерів).



Також окремо виділяють торгові майданчики-агрегатори і дропшиппінг.

  • Враховуючи типи шопів одягу, їх просування в цілому поділяється на умовні категорії:
  • Просування ІМ жіночого одягу;
  • Просування ІМ дитячого одягу;
  • Просування ІМ чоловічого одягу;
  • Просування ІМ спецодягу і так далі.


Після визначення основної категорії розкрутки необхідно внести ясність і визначитися з категорією розкрутки за належністю асортименту:

  • Просування інтернет-магазину одягу великих розмірів;
  • Розкручування ЇМ стокових речей;
  • Просування магазину одягу спортивного одягу;
  • Розкручування ЇМ одягу для туристів;
  • Розкручування ІМ брендового одягу та інші.


Кожен з вищевказаних шопів може бути орієнтований на оптові або на роздрібні продажі. Також реалізація товарів через ІМ може бути поєднаною (оптом і в роздріб). При цьому вітається використання агрегаторів і реалізація товарних позицій за допомогою дропшипперів.

Статистика свідчить про те, що розкрутка інтернет-магазину одягу залежить від правильно розробленого плану. Ефективність розробленої стратегії залежить від специфіки асортименту, типу просування, типу магазину, а також і від ринку збуту.

Просування магазину одягу в інтернеті має бути рентабельним

Існує кілька негласних заповідей розкручування порталів, що спеціалізуються на реалізації предметів гардеробу. Їх потрібно обов'язково використовувати збільшення продажів і виведення веб-порталу на гідний рівень прибутковості.


1. Заповідь поділу реальності від фантазій.

Встановіть невидимі межі між захмарними фантазіями і реальними діями, спрямованими на отримання прибутку. Статистика показує, що все більше користувачів здійснюють покупки в режимі онлайн, а це означає, що відкриття НИМ одягу - правильне рішення. При цьому варто пам'ятати, що предмети гардеробу - товар специфічний. Тому потрібно враховувати особливості кожного споживача. Для успішної розкрутки потрібно сфокусувати увагу на:

  • Зручності онлайн-вітрини (великі зображення речей, актуальний асортимент, проста навігація);
  • Наявність актуальної розмірної сітки, електронного калькулятора підбору розміру за параметрами;
  • Присутність онлайн-консультанта;
  • Відео-огляди моделей одягу;
  • Привабливі умови оплати та доставки товарів;
  • Просте і зрозуміле оформлення замовлень через кошик сайту.


Все це необхідно для того, щоб отримувати замовлення з будь-якого міста країни.


2. Заповідь економії на рекламі.

Перший етап розкрутки будь-якого шопу може займати досить великий проміжок часу. Багато що залежить від амбітності поставлених цілей. В першу чергу потрібно сфокусуватися на зручності сервісу для покупців. Наладьте систему продажів і обслуговування клієнтів. А потім вже вливайте гроші в PPC.


3. Заповідь простих рішень.

Найпростіший шлях - прямий шлях. Ми рекомендуємо використовувати найпростіші рішення в розкрутці ІМ, і тоді ви швидше помітите позитивну віддачу ресурсу. Всю детальну інформацію ви можете уточнити у фахівців компанії «ADS group».

Наші фахівці впевнені, що до кожного інтернет-майданчика потрібно шукати індивідуальний підхід. Якщо все робити за шаблоном, то результат може бути непередбачуваним. Тож скористайтеся нашим досвідом і виведіть свій бізнес на гідний рівень.



Об'єднання розкрутки магазину в онлайн і офлайн-режимі


Напевно, ви вже зрозуміли, що однозначної відповіді на питання, як просувати інтернет-магазин одягу, немає. У сучасному світі дуже важливо максимально стерти всі грані між онлайн і офлайн продажами. Не поділяйте своїх співробітників на підрозділи для продажів в інтернеті і в фактичному магазині. Цей же принцип потрібно використовувати і у формуванні бюджету на рекламу і розкрутку магазину. Причинами цьому служать:

  • Економія на системах обліку;
  • Економія на відділі продажів;
  • Контроль вектора реклами магазину.


Об'єднавши бізнес-процеси, ви зможете істотно скоротити витрати і збільшити ефективність рекламної кампанії в рази.


Технічна частина



Стандартне просування сайту одягу має широкий спектр робіт з оптимізації. Досвідчені фахівці знають безліч нюансів розкрутки сайтів в інтернеті, які на практиці дуже важливо враховувати. Серед величезного переліку таких нюансів можна виділити:

  • Оптимізацію карток товарів;
  • Інтерфейс купівлі товару;
  • Інтерфейс можливості повернення придбаної продукції;
  • Функціональність сторінок;
  • Оптимізація фільтра підбору товарів та інші.


Уважно вивчивши та проаналізувавши особливості вашого інтернет-порталу, ми будемо готові надати слушні рекомендації та перелік необхідних дій для розкрутки бренду та самого веб-ресурсу. Всі ваші персональні побажання будуть враховані і зіставлені на професійному рівні зі структурою сайту.

Стратегія просування буде розроблятися, виходячи з отриманих в результаті ретельного аналізу даних, порівняння вашого порталу з аналогічними веб-ресурсами конкурентів, а також з урахуванням особливостей бізнес ніші. Комплексне використання каналів просування забезпечить відмінний відгук цільової аудиторії та результати.

Для зв'язку з нашими фахівцями вам необхідно залишити свої актуальні контакти у формі зворотного зв'язку або зателефонувати нам за вказаними на сайті номерами телефонів.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом