×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як розкрутити...

Як розкрутити Інстаграм? Ваші потенційні покупці і визначають коло вашої цільової аудиторії (ЦА). Чим чіткіше ви складете «портрет», тим простіше вам буде підбирати контент і налаштовувати...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Як розкрутити Інстаграм?

Як розкрутити Інстаграм? - мабуть, це одне з найпопулярніших питань від користувачів цієї соцмережі. Розгляньмо, які кроки варто зробити, щоб завоювати увагу користувачів, особливо якщо ви хочете просувати свої послуги або товари.

Розкрутка Instagram з нуля

Перш ніж відповісти на питання, як розкрутити Інстаграм, розставмо всі крапки над «е», і визначимо, що означає термін «розкрутка». Це підвищення популярності вашого акаунта серед користувачів соцмережі. Тобто, чим більше у вас передплатників, тим вища ймовірність купівлі продукції або замовлення послуг.

Тепер розглянемо основні кроки для просування профілю.

Визначити головну мету.

Ось кілька основних цілей, які ставлять перед собою користувачі Інстаграму:

  1. Створити професійний портфоліо. У цьому зацікавлені дизайнери, фотографи, копірайтери та інші аналогічні фахівці;
  2. Створити якісне доповнення сайту компанії. Практично у будь-якого бізнес-проекту є свої профілі в соціальних мережах, де легше звертатися зі споживачами і пропонувати свої послуги;
  3. Залучення клієнтів. Перш ніж приступати до наступного кроку: «як розкрутити інстаграм для бізнесу?», необхідно позначити число покупців у певний період, наприклад, за місяць, яке повинен забезпечити ваш профіль.

Виділяємо потенційних клієнтів.

Ваші потенційні покупці і визначають коло вашої цільової аудиторії (ЦА). Чим чіткіше ви складете «портрет», тим простіше вам буде підбирати контент і налаштовувати рекламу, істотно скорочуючи витрати. Крім основних параметрів:

  • Підлоги;
  • Віку;
  • Місця проживання.
  • Враховуйте болі, потреби та інтереси аудиторії. Тому тут відіграють роль навіть такі подробиці, як сімейний стан, марка машини, рід діяльності, рівень доходу.

Підбираємо контент і складаємо план публікацій.

Як розкрутити Інстаграм без крутого і чіпного контенту? Ніяк! Це важлива складова будь-якого продаючого профілю.

В основному пости повинні стосуватися унікальної торгової пропозиції. Також бажано створювати публікації з відгуками ваших клієнтів. Особливо виграшно виглядають відео-відгуки з посиланнями на клієнтські сайти і профілі.

Урізноманітнити пости з презентацією вашої продукції, послуг допоможуть акції та конкурси. Вони також стимулюють продаж і активність передплатників, залучаючи нових користувачів. Ще розповідайте про робочі процеси, які професійні заходи та виставки відвідуєте.

Можна трохи написати про себе, про колег, якщо це корпоративна сторінка компанії. Адже Інстаграм - це, в першу чергу, соціальна мережа, тому тут прийнято ділитися особистою інформацією.

На основі цього складаємо контент-план. Пости повинні виходити кожен день і бажано в один і той же час. Наприклад, з ранку і ввечері.

Не забуваємо про якісні фото і відео. Дуже добре працюють прямі ефіри, коли можна розповісти передплатникам щось корисне, і поспілкуватися з аудиторією наживо, відповідаючи на запитання, які цікавлять слухачів.

Вигляд профілю.

Щоб зрозуміти, як розкрутити свій Інстаграм, слід подивитися на успішні профілі своїх конкурентів. У 99% випадках вони мають привабливе оформлення.

Почнемо з аватару. Це перше, що бачить ваш клієнт, заходячи у ваш профіль. Якщо це особиста сторінка, завантажуйте вашу фотографію. Для корпоративних акаунтів розміщується логотип компанії. Але враховуйте той факт, що зображення не повинно виходити за рамки кола щоб уникнути обрізання кутів, які виглядають непривабливо.

Далі оформляємо «шапку» профілю. Тут не повинно бути зайвої інформації; вкажіть, чим ви займаєтеся, наприклад, «Фотограф у Києві» або «Магазин автотоварів».

Після складаємо текст, який йде під шапкою, тобто ваша біографія. В ідеалі тут прописується ваше УТП - чому клієнт повинен вибрати саме вас, а також контактна інформація і посилання на ваш сайт, якщо він є.

7 способів просування акаунта в Інстаграм

Нижче ми розповімо, як розкрутити сторінку в Інстаграм за допомогою платних і безкоштовних способів. Отже, почнемо:

  • Массфофолловінг

Цей спосіб просування полягає в масовій підписці на користувачів, які входять до вашої цільової аудиторії. На даний момент має обмеження - не більше тисячі підписок на добу.

Механізм вкрай простий: людина отримує повідомлення про те, що ви підписалися на неї, заходить у ваш профіль, переглядає продукцію або результати послуг, і вирішує, підписатися у відповідь чи ні.

Цей процес можна автоматизувати за допомогою спеціальних програм, щоб заощадити час, або робити вручну, що досить довго.

  • Масслайкінг

Масово ставити «лайки» - це також ще один із способів зацікавити аудиторію. Механізм такий же, як і попередній. Головне, щоб ваш профіль був цікавий користувачеві.

Хоча масслайкінг істотно програє массфолловингу за ефективністю, але не варто його ігнорувати. Він допомагає збільшити активність ваших передплатників.

  • Взаємна реклама

Вам необхідно знайти акаунт, на який підписана ваша цільова аудиторія. Потім зв'язатися з власником і запропонувати співпрацю.

Ви розміщуєте у себе в профілі ненав'язливу рекламу, як правило, в сториз, про цікавий профіль, який може бути всіляко корисний вашим передплатникам. У свою чергу користувач, чий акаунт ви прорекламували, робить те ж саме для вас.

Наприклад, перукар пропонує послуги візажиста і навпаки. Ці два акаунти мають однакову ЦА, але при цьому не є прямими конкурентами, оскільки пропонують різного роду послуги. До того ж, така реклама є безкоштовною, тому вигідна обом сторонам.

  • Замовлення реклами у блогерів

Переходимо до платних способів розкрутки. Отже, як розкрутити акаунт в Інстаграм, використовуючи платні сервіси. Реклама у блогерів стоїть по-різному, залежно від популярності людини. Але іноді можна домовитися про бартерні послуги, щоб переконатися в ефективності послуги перш, ніж провести оплату.

На перших порах рекомендуємо користуватися послугами блогерів, чия аудиторія дорівнює 5-10 тисячам осіб, а вже потім можна звертатися до інфлюенсерів з мільйонною аудиторією.

  • Таргетинг

На даний момент Інста пропонує два типи таргетованої реклами:

  1. Спрощена - для особистих акаунтів;
  2. Складна - орієнтована на бізнес-профілі.

Другий варіант відмінно підходить для тих, у кого є бюджет на рекламу, але немає можливості або бажання розбиратися з іншими видами розкрутки.

Налаштовувати рекламу можна і за допомогою профілю в Фейсбук. Для цього можна використовувати рекламний кабінет або ж завантажити спеціальний додаток. Система відстежує, наскільки ефективно працює реклама, якщо кампанія не має належного відгуку у користувачів, то її трансляція припиняється.

  • Реклама акаунта в тематичних спільнотах

Рекламні оголошення показуються в тематичних групах, де найбільша кількість потенційних клієнтів. Подібних спільнот дуже багато, вони в основному розбиті за інтересами аудиторії: подорожі, педіатрія та виховання, косметологія тощо.

Коли знайдете відповідну групу, в обов'язковому порядку ознайомтеся зі статистикою відвідувань і активності користувачів. Адже перш ніж вливати кошти, потрібно переконатися, наскільки це вкладення окупиться.

  • Розіграші

Цей метод вимагає деяких витрат на рекламу вашого конкурсу, а також на подарунки переможцям, тому і відноситься до платних. Але, як показує практика, він досить швидко окупається. Головне - оригінальна і приваблива для користувачів ідея, і подача.

Ми рекомендуємо використовувати всі перераховані способи, щоб ви змогли проаналізувати, який з них працює краще конкретно для вашого бізнесу. Тому тестуйте та експериментуйте для досягнення максимальних результатів!

Отже, ми вам розповіли, як розкрутити профіль в Інстаграм, але якщо ви не хочете самі займатися цим процесом, а бажаєте отримати відразу результат, то звертайтеся в нашу компанію ADS group. Для цього заповніть форму нижче, і ми з вами зв'яжемося для обговорення подробиць.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом