×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як просувати групу в...

У цій статті ми розповімо вам основні секрети, як просувати групу в...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У цій статті ми розповімо вам основні секрети, як просувати групу в Фейсбуці.

Коротко про те, чому саме Facebook?

Фейсбук - це найпопулярніша соціальна мережа, де знаходиться різноманітна аудиторія: від покоління міленіалів до людей середнього віку і навіть є заповзятливі пенсіонери, які активно серфять Інтернету. Відповідно, це велике поле для різних бізнес-ніш.

Просування групи в Facebook дасть вам непоганий старт для продажів і замовлень, а також забезпечить приплив нових клієнтів і сприяє зміцненню репутації бренду в мережі. Ви зможете презентувати та рекламувати нові продукти, роблячи для них огляди, спілкуватися з аудиторією та вирішувати спірні моменти, що призводить до підвищення рівня лояльності та довіри до вашої фірми.

Тому не варто нехтувати розкруткою фірми в соціальних мережах і якщо у вашого бренду досі немає активного профілю в ФБ, то саме час це виправити.

Як правильно оформити акаунт?

Розкрутити групу у Фейсбуці неможливо, якщо ваш профіль буде оформлено не оригінально. Втім, практично всі бізнес-акаунти схожі, але можна виділитися серед конкурентів за рахунок привабливого банера і аватара.

Коли користувач відкриває вашу сторінку, він повинен з першого погляду зрозуміти, що конкретно ви йому пропонуєте. Тому на банері краще розмістити рекламу якогось продукту або ваш логотип. Зображення має бути приблизно 1700х600 пікселів, щоб на будь-якому екрані воно виглядало чітко і привабливо.

У назві краще постаратися додати ключові слова, але це не настільки критично. А ось що варто обов'язково заповнити, так це основну інформацію: ваші товари і послуги, опис компанії, контакти, посилання на веб-сайт.

Які пости краще публікувати?

Головний спосіб, як просувати групу в Фейсбуці - це публікувати цікаві пости. Не варто щоразу постити тексти з посилкою: «Купи!» або «Закажи!». Це просто відштовхне потенційних клієнтів.

Щоб зрозуміти, на які публікації більш жваво відгукується ваша аудиторія, відкрийте розділ статистики. Там є три основні критерії:

  • Охоплення;
  • Кількість кліків на публікацію;
  • Кількість лайків, репостів і коментарів.

Так ви зможете зрозуміти, які теми постів приносять більше користь і отримують більший відгук у передплатників. Виходячи з цього, зможете внести зміни в початковий контент-план.

Візуальний контент

Все ж унікальні та цікаві тексти - це добре, але не варто забувати, що більшість людей більш жваво реагують на привабливі зображення. Вони повинні бути якісними і професійними, а також демонструвати продукт, який ви пропонуєте з його кращих сторін.

Втім, якщо до конкретного посту у вас немає відповідного фото, то можна взяти аналогічне темі публікації в безкоштовних фотостоках. Відмінно працює інфографіка. Саме такі зображення набирають найбільше лайків і репостів.

Також не нехтуйте відео. Різні огляди або інтерв'ю з експертами збирають непогані охоплення. Але ще можна давати посилання на відеоролики в Ютуб, якщо матеріал досить багато важить і погано завантажується в ФБ.

Спілкуйтеся з аудиторією

Ще один безвідмовний спосіб, як просунути групу в Фейсбуці - це постійне спілкування з аудиторією. Навіть на перших порах, коли кількість передплатників мінімальна, потрібно більше мотивувати людей писати коментарі, відгуки про ваші послуги і продукти. Навіть якщо піст не передбачає відповіді, просто поставте під ним лайк, щоб людина бачила, що вам важлива його думка.

Звертаємо увагу, що алгоритми соцмережі фіксують час відповіді. Тому, якщо ви хочете, щоб просування групи Фейсбук йшло швидше, налаштуйте чат-бота або автоматичну відповідь, яка буде виконувати функцію адміністратора, якщо окремий співробітник вам поки не по кишені.

Як рекламувати сторінки в ФБ?

На жаль, безкоштовні методи, як розкрутити групу у Фейсбуці, діють вже не так продуктивно через високу конкуренцію. Але все не варто скидати з рахунків такі варіанти, як запросити друга поставити лайк сторінці або щоб на вас підписалися фоловери з інших соціальних мереж і їх e-mail контактів. Їх все одно потрібно використовувати, щоб підвищити кількість підписок, але чекайте секундного ефекту.

Найвірніший метод, як рекламувати групу в Фейсбуці - це таргетована реклама. Її можна налаштувати за допомогою особистого кабінету ФБ або скористатися Business Manager. У останнього варіанту більше технічних можливостей.

Реклама групи у Фейсбуці спрямована більше на залученість, тобто на збільшення кількості лайків, репостів і коментарів. А для сайту в пріоритеті конверсія. Тому не принципово, яким інструментом ви скористаєтеся для реклами профілю: за допомогою кабінету або Business Manager. Але перший варіант легше в налаштуваннях, особливо для новачків.

Тестувати рекламну кампанію краще протягом одного місяця. А потім зробити аналіз результатів, і зіставити з тим, яку кількість фінансів було витрачено з бюджету. Після цього можна зробити висновок про те, чи потрібно щось змінювати в налаштуваннях реклами або залишити все як є.

Реклама в ФБ буває декількох видів:

  1. Пост з одним або групою зображеннями;
  2. Карусель;
  3. Відеоролики;
  4. Слайд-шоу:
  5. Полотни.

Який формат вибрати залежить від типу продукції та аудиторії. Втім, ми рекомендуємо протестувати кожен з варіантів, щоб зрозуміти, який з них отримує більше відгуків у споживачів і призводить до цільових дій.

Підбиваємо підсумки

Отже, розкрутка групи Фейсбук - справа тривала і вимагає серйозної підготовки і постійної роботи. Для початку варто ретельно продумати контент-план, щоб ваші публікації збирали якомога більше лайків, репостів і їх коментували. Спілкуйтеся і мотивуйте аудиторію взаємодіяти з вами. Жодне повідомлення не повинно бути залишено без уваги, тому рекомендуємо налаштувати автоматичні відповіді або чат-бота.

Таргетована реклама - це один з найбільш продуктивних способів отримати більше передплатників і, відповідно, продажів у майбутньому.

Як розкрутити групу в Facebook знають і фахівці компанії «ADS group». Заповнюйте форму нижче, і ми з вами зв'яжемося, щоб обговорити подробиці співпраці.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом