×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як продавати SEO...

У цій статті ми розповімо, як продавати SEO послуги і ТОП головних помилок, які перешкоджають...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Здавалося б, що може бути простіше, ніж запропонувати клієнту розкрутку сайту, адже електронна комерція вже на піку популярності і більшість стаціонарних торгових точок вже давно шукають покупців в Інтернеті. Однак, саме SEO залишилася за межею топових продажів. Вся справа в тому, що замовникам не вистачає інформаційної підкованості, або їх знання хаотичні і не мають нічого спільного з суворою реальністю.

Очікування і реальність: чому SEO складно продати?

Пару слів про те, чому з потенційними клієнтами часто буває дуже складно працювати:

  • Проєкція на себе. Найпоширеніша фраза замовника: «Я шукаю товар за такими ось ключами, значить і всі інші так роблять». І, найчастіше, дуже складно пояснити, що алгоритми просування - досить складна річ, і потрібно орієнтуватися на велику вибірку людей;
  • Очікування миттєвого ефекту. Багато бізнесменів вважають, що сайт почне продавати чи не з перших годин запуску, а якщо цього не відбувається, то сіошник попався неграмотний;
  • Бажання вносити власні корективи. Часто замовники вважають, що вони знають краще, тому можуть самостійно вносити зміни і в підсумку вся робота закінчується повним провалом;
  • Очікування виконання роботи без передоплати.

І хоча багато замовників вже досить підковані в області інтернет-просування, але все одно ці знання часто невірні або взяті з неграмотного джерела, що і є головною перешкодою до успішних продажів.

Як залучити клієнтів: поради від бувалих сеошників

Отже, почнемо розкривати секрети, як правильно продати SEO-послуги і заробити позитивну репутацію:

  1. Сарафанне радіо. Для SEO, як і в багатьох сферах інтернет-маркетингу, рекомендації - це основна реклама вашого професіоналізму. Колишні клієнти можуть порекомендувати вас своїм друзям. А ще особистий блог і активне ведення акаунтів у соціальних мережах з корисною інформацією. Підходить для тих, у кого вже є портфоліо і успішні кейси, які можна показати замовнику.
  2. Біржі фрілансу. Це прекрасний спосіб новачкам продемонструвати свої вміння і напрацювати репутацію. Так, спочатку доведеться братися за не надто вигідні пропозиції і, часто, вартість роботи буде істотно занижена, але зате ви зможете продемонструвати свої знання і вміння на практиці.
  3. Менеджер з продажу. Хоча багато хто скептично ставиться до холодних дзвінків, але цей спосіб дійсно працює. Метод максимально простий: продажник отримує клієнтську базу і починає обдзвін, розсилки комерційних пропозицій. Після йому необхідно продемонструвати потенційному замовнику всі плюси SEO і відсікти спочатку проблемних для компанії людей. Як правило, це ті, хто очікує дуже багато за короткий термін і постійно намагається «збити» ціну за послуги. Як альтернативу, базу, зібрану менеджером, може розглянути сам SEO-фахівець і тільки після цього починається робота із замовниками. Головне, це правильно скласти схему розмови і описати переваги такого методу просування - це теж завдання сеошника, адже продажник навряд чи знає такі тонкощі.
  4. Продаємо себе самі. Якщо ви вже давно хотіли попрацювати з будь-якою бізнес-нішею, але вона все ніяк вам не попадалася, то складайте список тем і вбивайте запити в пошуковий рядок. Створіть окремий файл, куди розташовуєте адреси сайтів з третьої по п'яту сторінку. Після цього складіть швидкий аудит, коротко опишіть, які моменти можна поліпшити і надішліть цю інформацію на контактну електронну скриньку. Хто-небудь та обов'язково «клюне». Так, часу це займе багато, але зате ви зможете вбити двох зайців: поповнити портфоліо і попрацювати з цікавими темами.
  5. Контекстна реклама. Найкращі клієнти - це платоспроможні. Якщо бізнесмен готовий інвестувати в проєкт, значить, з ним є про що говорити. Отже, вбивайте в пошук найбільш популярні у вашому регіоні запити і розгляньте оголошення, які вам пропонує Директ. Частина сайтів гарантовано неправильно оптимізована, але зате з бюджетом все відмінно. Зв'яжіться з менеджерами і спробуйте переконати їх, що їм потрібні саме ваші послуги.
  6. Пошук у бізнес-каталогах. Це ще один спосіб самостійного продажу своїх послуг. Відкривайте найпопулярніші каталоги і переглядайте сайти компаній. Знову ж таки з великої маси майданчиків буде дуже багато тих, хто дійсно потребує послуг сеошника.
  7. Тематичні форуми. Ми не рекомендуємо захоплюватися майданчиками за типом бірж, а краще пошукати ресурси, присвячені електронній комерції. Там більше потенційних сумлінних замовників з непоганим бюджетом.
  8. Сайти з рейтингами компаній. Найчастіше саме з таких джерел IT-студії отримують основну масу клієнтів.
  9. Вебінари. Це один з потужних інструментів просування своїх послуг, особливо, якщо у вас вже є розкручений блог або акаунти в соціальних мережах. Головне, підібрати корисну і актуальну тему, щоб залучити аудиторію.
  10. Участь у конференціях та тематичних заходах. Саме там ви зможете завестися корисними контактами, згорнути своїми знаннями і продемонструвати свій досвід у галузі SEO. Подавайте заявку не тільки в якості учасника, а й спікера.
  11. Дуже важливо вміти себе розрекламувати в якості відмінного фахівця. Це трохи легше, якщо ви працюєте в компанії, ніж у «вільному польоті».

Чому немає клієнтів: головні помилки в просуванні SEO-послуг

Наостанок розглянемо основні помилки, що перешкоджають успішним продажам:

  • Завищена вартість послуг. Головне - адекватно оцінювати свою роботу. Пройдіться по біржах або сайтах вакансій, подивіться середні розцінки на послуги сеошників, щоб сформувати прайс;
  • Пропонуєте не те, що потрібно клієнту. Важливо правильно оцінити проєкт. Для одних ресурсів важливо вийти в ТОП 10 при видачі, а іншим - стабільний потік покупців;
  • Занадто складний проєкт. Тут знову мова про те, що необхідно адекватно оцінювати свої сили, знання, досвід, а головний час. Ви можете витратити величезну кількість часу на реалізацію проєкту, але в підсумку вийде повний провал;
  • Не берете передоплату. Навіть, якщо ви початківець, все одно гроші вперед, інакше ви ризикуєте залишитися ні з чим. Найкраще оформляти договір, де будуть вказані всі основні моменти співпраці. Як правило, у штатних співробітників компаній з цим пунктом проблем не виникає;
  • Робота з усіма замовниками поспіль. Вам необхідно відсіювати проблемних клієнтів, інакше ви втратите час і гроші.
  • Не розповідайте замовнику всі ваші секрети. Не варто пояснювати, як і що ви робите, інакше, навіщо тоді потрібні ваші послуги? Якщо замовнику буде необхідно навчитися, як закуповувати посилання, то він все одно це зробить. Але з іншого боку, навіщо йому знати всі подробиці вашої робочої «кухні»?
  • І хоча багато що говорить про те, що продавати SEO послуги складно, але це все одно реально, інакше дана сфера інтернет-маркетингу не була б настільки популярна. Необхідно запастися терпінням і методично діяти, рекламуючи свої знання і вміння клієнтам.

А якщо ви не професійний сіошник, а власник інтернет-магазину або іншого онлайн-ресурсу, і шукайте спосіб просування в ТОП пошукової видачі, то наша команда готова вам допомогти. Ми просунемо ваш сайт в ТОП і залучимо покупців. Заповнюйте форму зворотного зв'язку прямо зараз!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом