×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як продати тим, хто не відкриває ваші...

Поштові розсилки - один з основних каналів просування інтернет-магазину, що приносить стабільний трафік. Але лише 20% листів реально досягають мети. Решта 80% передплатників їх навіть не...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Як продати тим, хто не відкриває ваші листи?

Поштові розсилки - один з основних каналів просування інтернет-магазину, що приносить стабільний трафік. Але лише 20% листів реально досягають мети. Решта 80% передплатників їх навіть не відкривають. Нехай ситуація не складається в вашу користь, опускати руки не можна, потрібно шукати альтернативні підходи, які допоможуть повернути заблукалих в лоно ваших прямих інтересів і зробити їх активними покупцями.


Три ворога, яких можна перемогти

У e-mail-розсилки є три ворога, які стопорять роботу. Серед них ті, які не залежать від ваших старань. Ворога треба знати в обличчя, тому прокоментуємо особливості кожного:


Почнемо зі спам-фільтрів. Вони, не довго думаючи, перекидають ваші послання в спам, і ті не доходять до адресата. А все тому, що у поштових сервісів своя хитра система. Аналізуючи розсилки, вони цікавляться кількістю осіб, які відкривають йде від вас кореспонденцію; посилають вам відповідні листи; чи знаходиться ваш e-mail в адресній книзі; кількість вилучених послань, число листів, відправлених в кошик нерозкритими. Варто числу користувачів ігнорують ваші листи перевалити за 70%, розсилки прямим ходом вирушать в спам;

Ніхто не стане читати послання, якщо тема викладена нудно, а прехедер відсутня або не чіпляє;

Чи не опрацьована цільова аудиторія: немає чіткого поділу, персоналізації, ви не в курсі періодів активності користувача на сайті та інше.

Якщо все вищеперелічене для вас не нічна страшилка, а реальність, пора діяти рішуче.


Що робити, щоб клієнтська база піднеслася духом

Повернути прохолодно налаштованих передплатників цілком реально. Але з наскоку нічого не вийде, діяти доведеться планомірно, просуваючись до мети з кожним новим кроком. Почнемо, мабуть.


Визначаємо неактивних користувачів

Розпізнати їх нескладно. Потрібно визначити, яка кількість листів відправляти своєї ЦА в тиждень і встановити контрольну дату перевірки їх читання. Припустимо, пару місяців. А тепер за справу. Минув час - проводите аналіз. «Сплячих» клієнтів потрібно внести в окремий список. Починайте атаку: створіть розсилку з нагадуванням. У ньому важливо нагадати одержувачу про переваги здійснення покупок в вашому магазині: можливість повернення та обміну товару, умови безкоштовної доставки, наявність віртуальної примірочної тощо. Не зайвим буде дати посилання на каталог. Не бійтеся бути оригінальним, дивуйте своїх фоловерів.


Створіть список повернулися

Реактіваціонние листи дають результат і підштовхують передплатників до дії. Вони роблять переходи і навіть покупки. Таких клієнтів потрібно внести в окремий список активних клієнтів. Для того, щоб підбадьорити ожилих, продемонструйте, що ви їх цінуєте: пошліть привітання, подяки послання тощо. Як тільки поштові сервіси переконаються, що ваші показники откриваеми виросли, вони припинять вас карати, і листи знову будуть з'являтися у ваших клієнтів регулярно. Отже, кликабельность на сайті виросте, а за ним і число укладених угод. Залишили заклик повернутися без відгуку не видаляйте. Нехай будуть у своєму списку. Назвемо його «мертвий». Але в спокої таких клієнтів не залишимо. Будемо продовжувати боротьбу і за їх уми.

Воскресіння «померлих»

Це не займе багато часу. Таким клієнтам немає необхідності відправляти ту ж кількість послань, що і активним учасникам вашої спільноти. Для того, щоб пробудити їх інтерес, шліть листи, що містять інформацію:


про безкоштовне майстер-класі;

про бонуси;

із запрошенням взяти участь у розіграші призів;

про дисконтні програми;

про програму лояльності з персональним запрошенням.

Не полінуйтеся скласти короткий опитувальник (трьох пунктів цілком достатньо): нехай пояснять, у чому причина відмови від вашої кореспонденції. Не забудьте згадати про спокусливій приз за участь в опитуванні. Можна це зробити у вигляді конкурсу, пообіцявши переможцю гідний приз, за ​​який користувачі захочуть поборотися. Можна відправити лист, в якому розповісте про минулі оновленнях, супроводивши закликом «оновити зараз». Такий CTA теж може здобути дієвий відгук. Шукайте нестандартні підходи, це приваблює молодих і активних користувачів з соцмереж. Придумуйте свої свята і поздоровляйте передплатників, наприклад, з піврічною неактивними. Подаруйте купон на невелику суму для реальної покупки.


Як вивести з «сплячих» в «активні покупці»

Готуючи «воскрешають» листи розробіть кілька варіантів, з урахуванням проведеної класифікації ЦА. Це дозволить відшліфувати відправлення, створити зручну і вам, і користувачам форму, яка реально буде працювати з користю для вашого бізнесу. Таким чином можна протестувати сторінку продажів, якість контенту в листах, наскільки цікава запропонована тема, чи працює заклик до дії. Будьте обережні: явний заклик до дії позначиться негативно на бажанні оживити ваші стосунки. Викликайте зацікавленість, бажання погортати ваші сторінки. Ось на них-то і доречно розмістити клавішу CTA. Не зупиняйтеся, якщо зазнали невдачі - міняйте тактику і продовжуйте наступ. Працюйте через популярні соціальні мережі. Повідомляйте про свої нововведення, які відбулися після того, як людина востаннє до вас навідувався.

Аналізуємо і робимо висновки

Якщо все зробили правильно, отримаєте очікуваний результат - збільшення трафіку і кількості скоєних покупок. Тепер всіх, прокинулися від сплячки, заносите в основний список. Але не привчайте себе спочивати на лаврах. Перевірку робіть щомісяця, тоді не розгубите своїх передплатників і зумієте вчасно «зачепити» задрімав. З тими, хто після виконаної роботи не повернувся, розпрощайтеся. Витрачати на них ресурси не має ніякого сенсу. Фокусуйтеся на клієнтах з хорошим потенціалом.


Я такий класний або провалю будь-яку справу недорого

В результаті вжитих заходів у вас буде два цілком адаптованих списку: активні і неактивні передплатники. Питання, як з ними працювати далі, вимагає розгляду. У кожну категорію потрібно посилати свій варіант розсилки з цікавим змістом. Погодьтеся, буде безглуздо, якщо активно взаємодіє з вами клієнту, направите лист з питанням, чому не заходить на ваш сайт або розпишіть переваги співпраці типу «Я такий класний». Людину це може і образити - виходить, що ви його зовсім не знаєте. Будете виглядати неадекватно. Повторіть промах, ризикуєте втратити передплатника. Наслідком буде повернення до вихідної точки: ваші листи йдуть в спам, тому що їх не читають. Це явний провал, допущений по вашій же вини. Не прагніть «розвалити будь-яку справу недорого». Розробляйте дієву стратегію. З тими, хто реально охолов до всіх ваших хитрощів, розлучайтеся без жалю. Цей баласт зіпсує вашу репутацію у поштовиків. Тримайте руку весь час на пульсі: помітили, що частина трафіку хилить в сон, відразу активізуйте увагу. Системна взаємодія з байдужіє частиною ЦА не дозволить продажу різко знизитися. Запам'ятайте дієвий алгоритм:

виділити неактивну частину трафіку;

розділити клієнтів на дві групи: активні / неактивні;

останнім надсилайте нагадування, що закликають до дії (але не прагнете бити в чоло);

пробуйте різні способи мотивації: конкурси, бонусні програми, дисконтні купони тощо;

регулярно проводите аналіз і позбавляйтеся від «мертвих» передплатників. Не давайте привід спа-фільтрам відправити вас в аутсайдери.

Не спрямовуйте передплатникам листи заради підтримки кількості. У кожному повинно бути щось корисне для читає і обов'язково нова інформація. Правильно оформляйте: приваблива тема змусить одержувача розкрити конверт. На закінчення давайте закріпимо вищезгадану інформацію і повторимо п'ять ступенів, які дозволять вам відродити ваш клієнтський портфель:


Визначення пасивних передплатників / клієнтів; 2. Поділ бази користувачів на групи; 3. Створення спеціальної розсилки для залучення в онлайн-шопінг; 4. Проведення тестів з метою визначення стратегічних дій; 5. Підтримка та поповнення бази активних і пасивних фоловерів.

Не забувайте вчасно коригувати все групи користувачів. Кожна ТМ або торгова фірма прагнути бути корисною для своєї ЦА. Відмовтеся від нескінченного потоку спаму в поштові скриньки своїх клієнтів. Не слід накопичувати мертві душі. Не потрібно надсилати листи роками з надією, що в один прекрасний момент у сплячого клієнта прокинеться інтерес до вашого бренду. А зацікавленим клієнтам відправляйте тільки корисну або цікаву для них інформацію, щоб не перетворити їх в охололи.




Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом