×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як залучити покупців в інтернет-магазин...

Будь-яке просування і залучення клієнтів за допомогою Instagram має починатися з вивчення більш успішних конкурентів і створення стратегії. Вам потрібно знайти близько 5 успішних акаунтів, щоб...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У цій статті ми поділимося секретами, як залучити покупців в інтернет-магазин Інстаграм.

Вчіться у конкурентів

Будь-яке просування і залучення клієнтів за допомогою Instagram має починатися з вивчення більш успішних конкурентів і створення стратегії. Вам потрібно знайти близько 5 успішних акаунтів, щоб подивитися, як вони ведуть свій профіль. Наприклад:

  • Які пости найбільше отримують відгук у аудиторії;
  • Які сториз знімають;
  • Як оформлений акаунт: що вам сподобалося і щоб ви хотіли змінити;
  • Яка частота публікацій;
  • Як компанія взаємодіє зі своєю аудиторією.

Ця інформація вам потрібна, щоб ви змогли розробити свою стратегію для подальшого просування. В принципі, винаходити нічого не потрібно, достатньо проаналізувати основні ходи ваших конкурентів і постаратися їх поліпшити.

Оформлюємо акаунт правильно

Залучення клієнтів з Інстаграм на ваш основний сайт починається з знайомства цільової аудиторії з вашим профілем. Ваш аккаунт повинен зацікавити споживача з перших секунд, інакше він піде до ваших конкурентів.

Отже, оформлення інтернет магазину в Інстаграм слід почати з вашої назви. Воно має бути ємним, коротким і запам'ятовується. Якщо вийде, можна додати ключове слово, наприклад, «dress», «косметика» і так далі.

Далі завантажуємо ваш аватар. Як правило, це логотип вашої фірми. Його бажано зробити унікальним і звернутися до дизайнера, щоб ви змогли привернути увагу споживачів.

Короткий опис теж важливий, адже клієнт повинен розуміти, куди він потрапив і що йому пропонують. Розбавте текст емодзі, щоб привернути увагу людини. І обов'язково додайте активне посилання на ваш веб-сайт, щоб споживач міг ознайомитися з вашою компанією і зрозуміти, що ви собою уявляєте і чи можна вам довіряти.

Природно, що варто зробити бізнес-профіль. У ньому є спеціальні кнопки, які дозволяють швидко зв'язатися з вами і знайти вашу фірму на карті, якщо є фізична адреса.

Це основні моменти, що стосуються правильного оформлення вашого аккаунта, які обов'язково повинні бути присутніми.

Контент - всьому голова!

Як залучити покупців в інтернет-магазин Інстаграм без стоячого контенту? Відповідь проста - ніяк. Не обов'язково публікувати сотню постів щодня. Досить щодня або через день миготіти в сториз, демонструючи покупцям продукцію. Бажано робити фото на живих моделях, щоб споживач міг подивитися, як виглядає річ на людині, а не на вішалці. Але якщо немає можливості, то подбайте про якісні і чіпляючі фотографії.

Крім продаючих постів стрічку ваших фоловерів можна урізноманітнити за допомогою інформаційних постів. Наприклад, з чим комбінувати бежевий колір або які модні тренди в 2020 році. Ваш контент повинен бути корисним для споживача.

Обов'язково знімайте відео. Саме такий формат приваблює найбільше людей. Ви можете знімати, як презентацію нової колекції, так і відеоролик-знайомство з клієнтами, щоб вони знали з ким мають справу. Подібний хід підвищує лояльність аудиторії і схиляє до співпраці з вами. Важливі сториз зберігайте в актуальному. Наприклад, пости про те, як зробити покупку, ролик-знайомство, відповіді на найпопулярніші питання, хіти вашого магазину і так далі.

Конкурси та розіграші

Зараз просування інтернет-магазину в Інстаграм практично неможливе без проведення розіграшів або конкурсів. Другий варіант менш популярний, оскільки користувачі не завжди хочуть здійснювати складні дії, наприклад, просити поставити їм лайк, і щоб їх мотивувати потрібно запропонувати гідний приз, а це спричинить витрати. Тому розіграші за підписку і позначку друга в коментарях - відмінний спосіб збільшити кількість передплатників, яким буде цікава ваша продукція.

Також ви можете взяти участь у Giveaway, але цей варіант не завжди приносить плоди. Отже, що таке гів? Це збирається команда спонсорів, які оплачують публікацію у блогера, який буде проводити розіграш подарунків від кожного учасника окремо або людині вручать один, але дорогий приз. Перший варіант більш кращий, тоді люди будуть активно коментувати. Одна з важливих умов - підписатися на всіх спонсорів і лайкнути їх кілька записів.

Здавалося, що це ідеальний варіант для залучення цільової аудиторії. Але після завершення гива може послідувати хвиля відписок. Тому якщо ваш профіль нецікавий або продукція недостатньо хороша, то ви ризикуєте даремно витратити гроші. Крім того, потрібно правильно вибрати блогера, який забезпечить приріст саме вашої цільової аудиторії.

Запускаємо рекламу!

Інтернет-магазин в Інстаграм - це комерційний проект, який вимагає фінансових вкладень. Тому, якщо ви хочете домогтися відносно швидких результатів, то вам потрібно обов'язково запустити таргетовану рекламу. Цей варіант не вважається спамним, оскільки спрямований на вашу цільову аудиторію, яка вже зацікавлена в придбанні конкретного продукту.

Налаштувати таргетинг можна з бізнес-аккаунта в Інсті або ж скористатися рекламним кабінетом у Фейсбук. Другий варіант дозволяє ширше налаштувати кампанію і точніше потрапити в ціль. Але ви можете спробувати обидва способи. Рекомендуємо запустити кілька кампаній, щоб не злити бюджет на одну, яка, в підсумку, не принесе позитивних результатів.

Вартість такої реклами порівняно невисока і точна сума залежить від цілей та інших налаштувань. У середньому для тесту вам необхідно вкласти 5 $.

Співпрацюємо з лідерами думок

Блогери - це лідери думок, до яких прислухається аудиторія, тому нехтувати співпрацею з ними не варто. Але тут важливо вибрати правильний акаунт, щоб ви не спустили гроші даремно.

По-перше, профіль повинен відповідати тематики вашого магазину. Якщо ви продаєте інструменти, то дивно буде виглядати пост про вас у б'юті-блогера. По-друге, реально оцініть ваш бюджет. Якщо ви хочете замовити рекламу у топового блогера з цільовою аудиторією в кілька десятків і тисяч, то ви віддасте за неї круглу суму, то от чи дасть це приріст у продажах? Крім того, зараз фахівці рекомендують звернути увагу на акаунти з кількома тисячами передплатників. Вартість їхніх послуг значно дешевша, а фоловери більш активні. З таким блогером можна домовитися про бартерну співпрацю, коли ви висилаєте їм свій продукт для огляду.

Висновки

Щоб розкрутити інтернет-магазин Інстаграм вам знадобиться час і фінансові вкладення. Інакше справа буде йти дуже повільно, так як в соціальних мережах дуже висока конкуренція. І щоб марно не злити бюджет, зверніться за допомогою до фахівців «ADS group». Заповніть форму нижче, і наш менеджер обов'язково зв'яжеться з вами!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом