×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як перетворити відвідувача інтернет-магазину на...

Успех любого бренда определяет не только хороший дизайн сайта, качество продукции, но и UX. Последний увеличивает шансы на успех, и гарантирует повышение продаж в несколько...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

 Успіх будь-якого бренду визначає не тільки хороший дизайн сайту, якість продукції, але і UX. Останній збільшує шанси на успіх, і гарантує підвищення продажів у кілька разів. Користувальницький досвід мотивує споживачів здійснювати покупки. Тільки так можна розраховувати на завоювання ринку.

Користувальницький досвід для онлайн-магазину: що це?


UX або досвід користувача - це показник, що визначає сприйняття користувача, коли він заходить на сайт. Саме він допомагає зробити ваш магазин кращим, простішим і доступнішим для більшості споживачів.

Показник залежить безпосередньо від настрою юзерів, які заходять на сайт вашого магазину. Його можна цілком передбачити, якщо уважно і грамотно підійти до питання про юзабіліті та веб-дизайну.

Наведемо приклад. У вас відмінний дизайн - все продумано до дрібниць, якісна продукція і доступна цінова політика. Але конверсія замала. А проблема може критися в незручно розташованому тексті, який знаходиться зверху над товаром і його розмірі. Ніхто не хоче читати нескінченне «простирадло» або скролити його, поки не добереться до товарів, розташованих на сторінці. Як тільки змістите текст вниз, користувачі почнуть довше затримуватися на сайті і здійснювати замовлення. Розташовуйте зверху над продукцією тільки коротку і дуже важливу інформацію.

UX-дизайн дозволить вам створити дійсно комфортний для клієнтів і продає ресурс, що приносить прибуток.

Поговоримо про дизайн

Дизайн - це важлива частина будь-якого інтернет-проекту. Саме від нього залежить, наскільки успішним буде сайт, і як його будуть сприймати користувачі.

Для того, щоб показники UX були високими, потрібно продумувати кожну дрібницю ще на самому старті - колірні гами, кількість кнопок, простір між блоками і так далі.

Давайте розберемо основні вимоги до сайтів, щоб вони припали до смаку користувачам:

  • Корисний для людей контент;
  • Проста і зручна навігація;
  • Швидкий пошук;
  • Якісне і привабливе оформлення.

Лише в такому випадку показники конверсії будуть помітно підвищуватися. Також цей показник буде впливати і на кількість користувачів, які захочуть повторно здійснити покупку або ж знайти необхідну інформацію.

У такому випадку не обійтися без досвідченого дизайнера. Звичайно, можна створювати онлайн-магазин і на безкоштовному конструкторі, але чи дадуть стандартні шаблони такий же результат - навряд чи. Якщо ви плануєте виводити ваш проект на міжнародний ринок, то це просто мастхев для вашого бізнесу.

Будьте попереду очікувань

Поведінку цільової аудиторії, як правило, завжди можна передбачити. Для цього потрібно ретельно стежити за останніми трендами, вивчати поведінку основних споживачів, переглядати згадки про бренд в мережі і так далі. Це допоможе вам зрозуміти, що подобається вашим клієнтам, яким вони хочуть бачити сайт, юзабіліті і так далі.

Якщо цього не робити, то ви не просто втратите клієнта, а «подаруйте» його вашим конкурентам. Якщо ж ви зможете утримати відвідувача, і він зробить покупку, то ймовірність того, що він стане постійним клієнтом помітно зросте.

Якщо вам вдасться перевершити очікування клієнта, то вважайте, що ви у виграші. Але крім хороших показників UX, потрібна якісна продукція і відмінний сервіс, інакше всі ваші старання просто зійдуть нанівець.


Надайте більше можливостей для ваших клієнтів

Чим більше споживач економить часу, здійснюючи у вас покупки, тим більше ймовірність того, що він повернеться до вас знову. Якщо ви відправляєте замовлення в той же день, гарантуєте швидке і безболісне для покупця повернення бракованих речей, особливо при наявності офлайн точки, швидку реакцію на питання, то можете розраховувати на хороші показники конверсії.

Лояльні клієнти добре впливають на показники користувальницького досвіду.

Висока швидкість завантаження - запорука хороших показників UX

Просто приклад, чи станете ви замовляти що-небудь на сайті, який буквально повзе як черепаха? Навряд чи! Тому, якщо у вашого ресурсу не вистачає швидкості, то ви не тільки не отримаєте хороші показники UX, але і потрапите в немилість Гугла.

Наведемо трохи статистики. 96% користувачів закривають сайт, якщо він вантажиться більше 2-х секунд. А тепер уявіть, яка кількість людей могла б зробити покупку у вас, але просто не дочекалися, поки завантажиться ваш сайт. Тому, стежте за цими показниками і в разі необхідності звертайтеся за допомогою в техпідтримку або до розробника майданчика.

Робіть оновлення сайту

Всі великі компанії роблять оновлення сайтів. Це допомагає підвищити показники UX. Адже прогрес не стоїть на місці і в сферу електронної комерції впроваджуються нові технології, які полегшують життя юзерам. До того ж, у пошукових систем постійно виходять нові алгоритми ранжування, і якщо ваш сайт не відповідає цим вимогам, то він просто залишається за бортом.

Інтернет-магазин повинен постійно розвиватися і поліпшуватися. Приділяйте увагу останнім трендам у веб-дизайні, адаптивності до мобільних пристроїв, корисності контенту тощо. Ваш менеджер повинен стежити за актуальністю пропозицій і прибирати позиції з каталогу, які вже закінчилися.

При постійній роботі ваш бізнес буде приносити хороші результати і прибуток.

Привабливий контент - обов'язкова умова для хороших показників UX. Ми вже не раз писали про те, що пошукові системи і користувачі люблять корисний і цікавий контент. Більшість інтернет-магазинів вже ведуть блоги, де надають різні лайфхаки, презентують новинки, порівнюють продукти і збирають рейтинги найпопулярніших товарів у різних сферах.

Але крім корисності та актуальності інформації потрібно дбати і про привабливе оформлення. Цікаві ролики, яскраві картинки і так далі - це відмінно привертає увагу користувачів, і викликає бажання прочитати статтю і навіть зробити репост.

Тому радимо приділяти максимум уваги саме візуальній складовій вашого контенту.

Мотивуйте клієнтів залишати відгук

Для того, щоб зрозуміти, наскільки добре працює ваш сайт, вам потрібні відгуки. Чим більше зворотного зв'язку ви отримуєте, тим ефективніше ваша стратегія.

Негативні відгуки найбільш цінні для бізнесу. Саме вони дозволяють зрозуміти, де криється проблема низьких продажів. Або вам потрібно переглянути асортимент і поліпшити обслуговування, або проблема криється в технічній частині.

Для того, щоб отримувати відгуки, достатньо налаштувати просту і зручну форму для зворотного зв'язку. Також ви можете попросити клієнтів це зробити, надіславши їм електронного листа і запропонувавши невеликий бонус за це, наприклад, знижку або ж безкоштовну разову доставку.

5 порад, як поліпшити UX інтернет-магазину
Що зробити, щоб показник UX тільки зростав? Ми підготували для вас повну інструкцію з 5 кроків, щоб ви змогли поліпшити свій інтернет-магазин і отримали більше замовлень і постійних клієнтів.

  • Спрощуємо навігацію.
Чим простіше, тим краще. Ніхто не хоче проводити на сайті багато часу, щоб не вибирати покупки, а розбиратися, як потрапити в потрібний розділ каталогу або де оформити замовлення.

Перш ніж, почати розробляти дизайн сайту потрібно вивчати цільову аудиторію та її поведінку на сайті. Наприклад, якщо у вас невеликий магазин, то можна на першій сторінці представити всі категорії товарів. Тоді, потрібна в пошуку відпаде. Для великих майданчиків з тисячами продуктів ця функція обов'язкова, щоб клієнт не переглядав купу вкладок, а ввів назву в рядок, і отримав результат.

Найпростіший спосіб потрапити в ціль - це проаналізувати успішних конкурентів. Оцініть якість їх майданчика, подумайте, що б ви хотіли поліпшити, а що дуже добре спрацьовано. І застосовуйте отриманий досвід на практиці.

  •  Швидке оформлення купівлі та оплати товару.
Багато клієнтів готові сплатити товар відразу ж після замовлення, ніж потім стояти в черзі на поштовому відділенні при оформленні накладеного платежу. Але, якщо людина внесла передоплату, вона хоче, щоб з нею зв'язалися максимально швидко. Тому налаштуйте зручні способи безготівкового розрахунку, а також визначте відповідального співробітника, який буде зв'язуватися з покупцями.

Реєстрація при купівлі товару? Це однозначно варто прибрати. Споживач не завжди хоче проходити довгий процес реєстрації. Краще дати йому можливість швидкої покупки на сайті, або авторизацію за допомогою соціальних мереж. Так ви підвищите показник конверсії в кілька разів.

У формі замовлення має бути мінімальна кількість полів. В основному це ПІБ клієнта, його електронна скринька, вибір варіантів оплати, адреса доставки - кур'єрська додому або на поштове відділення в його місті, контактний телефон. До того ж, наявність е-mail не повинно бути обов'язковим полем. Багато споживачів побоюються спаму, тому не бажають залишати такі дані продавцям.

На кожній сторінці має бути заклик до дії. Але він повинен бути ненав'язливим. Ніяких спливаючих вікон, величезної кількості кнопок і банерів. Цим ви тільки відлякаєте людину, до того ж, достаток сторонньої інформації буде тільки відволікати від вивчення асортименту та оформлення замовлення.

  • Застосовуйте відео і красиві фото для привернення уваги.
Проблема інтернет-магазинів - це неможливість помацати і розглянути товар перед його купівлею. Тому ви повинні робити якісні фото продукції з різних ракурсів, щоб продемонструвати, як насправді виглядає товар. Якщо ви продаєте одяг, непогано б включити фотографії, де продукт демонструють моделі. Так людина зможе краще зрозуміти, як вона буде виглядати в речі.

Різні відео-огляди також підвищують конверсію. Необов'язково робити ролик до кожного товару. Ви можете зняти кілька до найпопулярніших товарів або ж таким чином презентувати новинку.

  • Інформативність і мінімалізм.
Не варто перевантажувати сайт величезною кількістю статей, «полотном» описів переваг продукції. Не варто переміщати всю інформацію на головну сторінку. Оптимізуйте розділи, перемістіть опис компанії та її історію в категорію «Про нас». Зробіть описи товарів менше та інформативніше, роблячи акцент на їх технічній стороні та перевагах для споживача.

  • Повертайте людей на ресурс.
Багато інтернет-магазинів зіткнулися з покинутими кошиками. Наприклад, людина хотіла зробити замовлення, але його щось відвернуло і вона забула завершити розпочате. Налаштуйте електронну листування, якщо цей клієнт вже здійснював у вас замовлення, з нагадуваннями. Так ви збільшите прибуток і підвищите показники конверсії.



Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом