×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як визначити свою цільову...

Будь-який онлайн-проєкт в інтернеті має свою аудиторію, яка цікавиться його послугами і товарами. Визначення споживачів є обов'язковим процесом для розкрутки...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Як визначити свою цільову аудиторію?

Будь-який онлайн-проект або бізнес в інтернеті має свою аудиторію, яка цікавиться його послугами і товарами. Визначення своїх споживачів є обов'язковим процесом для розкрутки будь-якого бренду. Це дозволить швидко встановити контакт з потенційними клієнтами і збільшити число продажів. Однак не всі компанії знаходять свого покупця саме тому, що не змогли визначити, яким він повинен бути.

Щоб максимально точно виявити своїх споживачів, слід розкрити такі пункти:

  1. базові критерії. Дайте своєму клієнтові характеристику за такими критеріями: стать, вік, географія, хобі, сімейний стан;
  2. платоспроможність. Враховуйте матеріальне становище своїх клієнтів. Якщо ви пропонуєте золото, то навряд чи потрапите в 10-ку, націлившись, наприклад, на студентів;
  3. інтереси. Визначити цей критерій можна скориставшись соціальними мережами. Знайдіть кілька цільових спільнот і подивіться, чим більше цікавиться ваша аудиторія, що лайкає, коментує, на яких постах більше проявляє свою активність. Таким чином, ви зможете відразу вирішити два завдання: визначення свого споживача та отримання якісного трафіку з раніше обраних вами майданчиків;
  4. проблеми і завдання. Подумайте, які труднощі можуть виникати у ваших покупців, і чим ви можете їм допомогти? Чого вони хочуть більше - одягатися тепліше? Або модно? Все проясниться після того, як ви відповісте собі на питання: «Які завдання або проблеми здатний вирішити ваш товар?».

Пам'ятайте, що ваш результат буде залежати саме від того, наскільки чітко ви змогли позначити свою аудиторію. Постарайтеся знайти в своїй продукції ту родзинку, яка вирішить будь-яку проблему або завдання споживача. Щоб постійно залишатися на одній хвилі зі своїми клієнтами, потрібно вивчати їхні інтереси на регулярній основі, і ніколи не зупинятися на досягнутому. Навряд чи ваш товар будуть купувати щодня тому, коли він все ж знадобиться клієнтам, не факт, що вони згадають про вас. Значить, ви повинні влитися в повсякденне життя користувачів і ненав'язливо нагадувати їм про себе, і тоді вони прийдуть за покупками саме до вас.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом