×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як налаштувати таргетинг в...

Якщо ви все ще не знаєте, як налаштувати таргетинг в Інстаграм, то наша стаття допоможе вам потрапити точно в...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Якщо ви все ще не знаєте, як налаштувати таргетинг в Інстаграм, то наша стаття допоможе вам потрапити точно в «яблучко».

Таргетинг: що це?

Таргетинг Інстаграм - це офіційна реклама, яка доступна власникам бізнес-акаунтів з прив'язаними сторінками в Facebook. Налаштовується через рекламний кабінет у ФБ, але можна і безпосередньо через Інсту, але, як показує практика, більш точне потрапляння в ЦА, якщо використовувати перший варіант.

Найбільш популярною вважається реклама в Сториз. Вона дозволяє досягти кращих результатів у продажах і збільшує число потенційних клієнтів. Налаштування Інстаграм

Налаштування Інстаграм

  1. Відкриваємо рекламний кабінет у Фейсбук.
  2. Таргетинг в Інстаграм не вийде запустити з порожнього аккаунта в ФБ, тому він повинен бути заповнений і зареєстрований не менше, ніж 2 місяці тому.
  3. Виберіть пункт «Створити рекламу», а потім переходьте в A^ Manager, а потім клацніть «Всі інструменти».
  4. Прив'яжіть платежі
  5. Зайдіть у вкладку «Біллінг», потім у «Налаштування платежів». Потрібно вибрати спосіб оплати. Звертаємо увагу, що на карті має бути від 1 $. Потім вводьте в поле дані вашої карти, і система автоматично знімає долар для перевірки карти, а потім поверне назад.

Налаштування реклами

Переходимо до найважливішого пункту, як налаштувати таргетинг в Інстаграмі. Оскільки в пріоритеті у нас реклама в Сториз, то вибираємо в розділі «Мета» - охоплення. Це основне меню, з якого і починається налаштування будь-якої торгової кампанії.

Заповніть назву рекламної кампанії, що запускається. Наприклад, ви продаєте косметику, тому в заголовку вказуйте «Продаж корейської косметики» і клікайте по «Налаштувати рекламний акаунт». Вкажіть часовий пояс, валюту та країну, потім натискає «Продовжити».

Створіть сторінку для запуску реклами і виберіть вашу цільову аудиторію

Наскільки успішним буде таргетинг в Інстаграмі залежить від правильності вибору цільової аудиторії. Якщо у вас вже є бізнес-профіль, то вибирайте його, якщо ні, то клікайте за значком плюса, щоб створити новий акаунт. І вказуйте назву і фото сторінки, з якої будуть йти покази торгових оголошень.

Потім приступаємо до вибору цільової аудиторії регіону для запуску таргетингу. Не потрібно в одній кампанії намагатися охопити всіх відразу. Спочатку зробіть сегментацію ваших цільових споживачів, розбивши їх на кілька груп. Для цього можна скористатися майндкартою.

Після того, як ви вкажете портрет ЦА, можна переходити до наступного блоку. Саме до детального таргетингу. Цей інструмент передбачає підбір користувачів, яким буде демонструватися ваш товар. Тут важливо бути уважним, щоб покази не йшли на аудиторію, які не зацікавлені у вашій продукції.

Вбийте в пошуку детального таргетингу будь-яку нішу, і ви зможете знайти рішення, як налаштувати таргетинг в Інстаграм максимально тонко. Тут же ви можете вибрати сімейний стан споживачів, інтереси та інші деталі, які входять в портрет вашої ЦА.

Вибираємо плейсмент

Щоб ваша таргетингова реклама Інстаграм коректно запустилася, виберіть місце, де транслюватимуться оголошення. Для цього виберіть «Редагувати плейсмент» та клацніть на Стиліз у Інстаграм.

Далі ви зможете вибрати аудиторію з певними операційними системами або ж моделями телефонів, якщо ваша компанія пропонуємо аксесуари або запчастини, або софт для конкретної техніки.

Також зверніть увагу на фактор платоспроможності. Від цього теж залежить, наскільки успішною буде ваша кампанія в цілому. Якщо, наприклад, у користувача Айфон останньої моделі, то, швидше за все, його достаток вище, ніж у інших. Це допоможе краще потрапити в ціль і отримати максимум користі.

Бюджет і графік демонстрації оголошень

Для початку варто розраховувати приблизно на 10 $, щоб ви протестували кілька кампаній, і зрозуміли, яка з них спрацює найкраще. На жаль, збільшення фінансових витрат не дорівнює кращим результатам. Кількість замовлень залежить від якості продукції, правильності налаштування, адекватності цін і роботи відділу продажів.

Ви можете встановити бюджет на весь термін демонстрації оголошень. У такому випадку ви зможете вказати конкретний часовий проміжок. Тут головне продумати креативну складову. Наприклад, для показу в нічний час доби: "Не спиш? Думаєш, де зробити манікюр до 8 березня? ". Тоді, ви зможете отримати більше заявок і переглядів.

Створюємо оголошення

Для Сторіз найкраще працює саме відео. Фото краще залишити для оголошень у стрічці.

Список вимог, щоб ваша таргетингова реклама в Інстаграм принесла успіх:

  • Вона повинна транслюватися без звуку, з можливістю його включення;
  • Зображення вертикальне;
  • Тривалість до 15 секунд;
  • Ширина становить від 600 пікселів;
  • Формат у межах 9:16;
  • Обов'язково із закликом до цільової дії.

Природно, що ролик повинен бути привабливим і викликає інтерес. Саме перші 2 секунди важливі - вони повинні чіпляти людей. І, звичайно ж, пам'ятайте про звуковий супровід, щоб не викликати роздратування у користувачів.

Текстовий блок майже не грає у Сторіз, тому можете сміливо пропустити цей блок.

У виділений червоним кольором прямокутник необхідно поставити посилання на сторінку, на яку потім перейдуть зацікавлені споживачі.

У розділі вибору кнопки краще зупинитися на «Докладніше». Як показує статистика, саме вона спрацьовує найкраще. Вона не зобов'язує робити покупку, але при цьому підвищує показники конверсії. Якщо аккаунт, на який ви ллєте трафік оформлена правильно, то кількість продажів зросте.

Отже, якщо ви все зробили і заповнили, то можна натиснути кнопку «Перевірити», і подивитися, як виглядає ваша реклама, щоб якщо що внести правки.

Запускаємо таргетовану рекламу

Після того, як ви всі налаштували, можна переходити до запуску. Для цього клікаємо по кнопці «Підтвердити».

Поле цього оголошення відправляється на модерацію. Якщо не буде зауважень, то ви зможете скоро побачити підтвердження того, що реклама успішно запущена.

Висновки

Таргетинг - це потужний інструмент для продажів. З його допомогою ви зможете підвищити впізнаваність бренду і залучити нових покупців, збільшивши при цьому обсяг замовлень. Головне, знати свою ЦА і правильно створити портрет аудиторії, включаючи налаштування цілей.

Налаштування таргетингу в Інстаграм тільки з вигляду здається легкою справою. І краще його довірити професіоналам. Наші фахівці «ADS group» знають, як не злити ваш бюджет, і привести клієнтів.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом