Розробка
Інтернет-маркетинг
У цій статті ми поговоримо про те, як налаштувати таргетинг у Фейсбук, і при цьому не злити бюджет. Готові? Поїхали!
Один рекламний кабінет для налаштування рекламних оголошень і відстеження кампаній для Фейська та Інстаграма;
Є інструменти для автоматичного керування;
Більше шестиста готових аудиторій;
Робота з кількома типовими рекламними оголошеннями;
Можливість створювати вкладені кампанії;
50 + метрик для аналізу ефективності.
Тобто, таргетинг Фейсбук - це потужний інструмент просування вашої компанії і продукції на ринку.
З чого почати і як налаштувати таргетинг у Фейсбуці? Мабуть, найпопулярніші питання новачків. Почніть зі складання портрета своєї цільової аудиторії. Він включає в себе ряд характеристик потенційного клієнта:
Це базовий список, який ви можете при необхідності доповнити. Це перелік параметрів, на які буде виконуватися налаштування таргетингу рекламної кампанії в ФБ.
Наступний важливий етап - це вибір мети. Від цього залежить формат майбутніх оголошень і параметри кампанії. Наведемо найпоширеніші приклади:
Після того, як ви оберете цілі, то наступним етапом, як налаштувати таргетинг у Фейсбук буде - встановлення параметрів ЦА, вибір валюти при оплаті і часовий пояс.
Якщо ви вперше налаштовуєте таргетинг Фейсбук, то система пропонує вам кілька інструментів, які дозволяють істотно спростити алгоритм:
Користувальницьке налаштування таргетованої реклами Facebook налаштовується і управляється через Ads Manager. Соцмережа дозволяє застосовувати як власні джерела, так і дані системи.
Для визначення трафіку сайту застосовуються метрики, які були попередньо зібрані за допомогою пікселя. Виділяють користувачів за кількома параметрами:
Система враховує користувачів за встановлений період часу. Список оновлюється: додаються нові користувачі, а ті, хто давно не заходив (встановіть потрібний інтервал) відсіюються. Ці параметри зручно застосовувати при ретаргетингу, коли ведеться робота з постійними покупцями.
Ви також можете завантажити в ФБ свою клієнтську базу з CRM. Він дозволить отримати високий показник конверсії при скороченні терміни проведення кампанії, коли ваші споживачі вже знайомі з вашою продукцією. Також ви можете оптимізувати ваші фінансові витрати, вказавши для кожного окремого користувача передбачувану суму чека.
Дії в додатку - система підбирає аудиторію за принципом аналогічному при використанні трафіку з веб-ресурсу. Але різниця в тому, що оцінюється трафік програми.
Офлайн дії - система обліку ЦА, яка користувалася або виявляла інтерес до вашого бренду або товарів по офлайн-каналах.
Таргетинг Фейсбук дозволяє залучити нових користувачів навіть за відсутності власної бази. Для створення аудиторії модно скористатися джерелами ФБ. Сервіс виділяє людей, які раніше заходили на ваші акаунти в Фейсбук і Інстаграм.
Цей інструмент дозволить знайти групи користувачів, аналогічних з тими, хто відвідує ваш сайт і профілі або ж на клієнтську базу, яку ви раніше завантажили. Чим більша вибірка, тим точніше буде здійснюватися пошук.
Алгоритм працює в режимі «автомат». Якщо ви вкажете розмір аудиторії (3-й пункт, коли здійснюється налаштування таргетованої реклами в Facebook), то початкове значення в 1% буде відповідати збігу з джерелом. Чим вищий цей показник, тим більше розмитий портрет ЦА, але при цьому більше чисельності вибірки користувачів. Наприклад, якщо налаштовується кампанія в регіонах, де проживає понад 100 тисяч осіб, то потрібно встановити показник 2-3%. У вас є можливість підключати до шести аудиторій.
Щоб якомога правильніше і тонше налаштувати таргетинг у Фейсбук, системою передбачено кілька корисних інструментів:
Ви можете налаштувати таргетинг самостійно. Це потужний інструмент для просування бізнесу в Інтернеті та отримання нових клієнтів і продажів. З його допомогою ви зможете анонсувати і презентувати нові продукти, а також знаходити нові бізнес-ніші. Але також ви можете скористатися послугами професіоналів ADS group. Заповнюйте форму нижче і ми зв'яжемося з вами!