×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як налаштувати таргетинг у...

У цій статті ми поговоримо про те, як налаштувати таргетинг у Фейсбук, і при цьому не злити бюджет. Готові?...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У цій статті ми поговоримо про те, як налаштувати таргетинг у Фейсбук, і при цьому не злити бюджет. Готові? Поїхали!

Які особливості налаштування таргетингу в ФБ

Один рекламний кабінет для налаштування рекламних оголошень і відстеження кампаній для Фейська та Інстаграма;

Є інструменти для автоматичного керування;

Більше шестиста готових аудиторій;

Робота з кількома типовими рекламними оголошеннями;

Можливість створювати вкладені кампанії;

50 + метрик для аналізу ефективності.

Тобто, таргетинг Фейсбук - це потужний інструмент просування вашої компанії і продукції на ринку.


Складаємо портрет ЦА

З чого почати і як налаштувати таргетинг у Фейсбуці? Мабуть, найпопулярніші питання новачків. Почніть зі складання портрета своєї цільової аудиторії. Він включає в себе ряд характеристик потенційного клієнта:

  • Стать і вік;
  • Геолокація;
  • Професія і хобі;
  • Рівень достатку;
  • Сімейний стан.

Це базовий список, який ви можете при необхідності доповнити. Це перелік параметрів, на які буде виконуватися налаштування таргетингу рекламної кампанії в ФБ.

Вибираємо ціль

Наступний важливий етап - це вибір мети. Від цього залежить формат майбутніх оголошень і параметри кампанії. Наведемо найпоширеніші приклади:

  1. Підвищення рівня впізнаваності бренду та охоплення. Рекламні оголошення будуть показані тим користувачам, які з більшою ймовірністю зацікавляться виходом нового продукту на ринок. Якщо вам потрібно підвищити впізнаваність компанії, то головний параметр - це покази. Одне оголошення може бути переглянуте одним і тим же користувачем пару разів. Для підвищення охоплення - реклама демонструється максимальній кількості людей, але по одному разу;
  2. Підвищення зацікавленості. Ця мета в першу чергу спрямована на формування інтересу споживачів до продукту або конкретного бренду, а також направлення на вчинення цільових дій, збільшення кількості трафіку. Для цього в оголошення вставляють контакти й опитування. Це дозволяє налаштувати контакт з ЦА, розширити клієнтську базу, вивчити основні болі та потреби споживачів, розширити портрет ЦА;
  3. Збільшення показників конверсії. Рекламне оголошення має стимулювати споживача завершити кінцеву цільову дію - зробити замовлення продукції або послуги. Можна налаштувати кампанію не тільки для моніторингу показників конверсії не тільки в режимі онлайн.

Після того, як ви оберете цілі, то наступним етапом, як налаштувати таргетинг у Фейсбук буде - встановлення параметрів ЦА, вибір валюти при оплаті і часовий пояс.

Налаштування таргетованої реклами Фейсбук: спрощений варіант

Якщо ви вперше налаштовуєте таргетинг Фейсбук, то система пропонує вам кілька інструментів, які дозволяють істотно спростити алгоритм:

  • Динамічні креативи. Вам достатньо лише вивантажити картинки, заголовки та опис продуктів або послуг, відеоролики та інші елементи, а програма самостійно згенерує відповідний формат для показу ЦА. Головна мета оптимізації - підібрати такий варіант оголошення, який викличе максимальний відгук у споживачів;
  • Автоматичні плейсменти. Система підбирає місця для показу оголошень. При цьому Фейсбук враховує ефективне витрачання рекламного бюджету при більшому охопленні майданчиків;
  • Готові аудиторії. Щоб налаштувати таргетинг у Facebook ви можете відразу скористатися готовою ЦА, в яку входить близько 600 виборок, які були складені під найбільш популярні бізнес-ніші. Груп постійно поповнюються новими даними;
  • Оптимізація реклами з урахуванням встановленої мети. Інструмент знижує вартість цільової дії.

Власне налаштування ЦА

Користувальницьке налаштування таргетованої реклами Facebook налаштовується і управляється через Ads Manager. Соцмережа дозволяє застосовувати як власні джерела, так і дані системи.

Для визначення трафіку сайту застосовуються метрики, які були попередньо зібрані за допомогою пікселя. Виділяють користувачів за кількома параметрами:

  1. Тривалість перебування на веб-майданчику;
  2. Відвідуваність просуваних сторінок/товарів;
  3. Вчинені цільові дії;
  4. Всіх користувачів.

Система враховує користувачів за встановлений період часу. Список оновлюється: додаються нові користувачі, а ті, хто давно не заходив (встановіть потрібний інтервал) відсіюються. Ці параметри зручно застосовувати при ретаргетингу, коли ведеться робота з постійними покупцями.

Ви також можете завантажити в ФБ свою клієнтську базу з CRM. Він дозволить отримати високий показник конверсії при скороченні терміни проведення кампанії, коли ваші споживачі вже знайомі з вашою продукцією. Також ви можете оптимізувати ваші фінансові витрати, вказавши для кожного окремого користувача передбачувану суму чека.

Дії в додатку - система підбирає аудиторію за принципом аналогічному при використанні трафіку з веб-ресурсу. Але різниця в тому, що оцінюється трафік програми.

Офлайн дії - система обліку ЦА, яка користувалася або виявляла інтерес до вашого бренду або товарів по офлайн-каналах.

Таргетинг Фейсбук дозволяє залучити нових користувачів навіть за відсутності власної бази. Для створення аудиторії модно скористатися джерелами ФБ. Сервіс виділяє людей, які раніше заходили на ваші акаунти в Фейсбук і Інстаграм.


З'єднання подібних до цільових аудиторій

Цей інструмент дозволить знайти групи користувачів, аналогічних з тими, хто відвідує ваш сайт і профілі або ж на клієнтську базу, яку ви раніше завантажили. Чим більша вибірка, тим точніше буде здійснюватися пошук.

Алгоритм працює в режимі «автомат». Якщо ви вкажете розмір аудиторії (3-й пункт, коли здійснюється налаштування таргетованої реклами в Facebook), то початкове значення в 1% буде відповідати збігу з джерелом. Чим вищий цей показник, тим більше розмитий портрет ЦА, але при цьому більше чисельності вибірки користувачів. Наприклад, якщо налаштовується кампанія в регіонах, де проживає понад 100 тисяч осіб, то потрібно встановити показник 2-3%. У вас є можливість підключати до шести аудиторій.

Збережені ЦА

Щоб якомога правильніше і тонше налаштувати таргетинг у Фейсбук, системою передбачено кілька корисних інструментів:

  1. Геотаргетинг. У налаштуваннях по локації вибирається регіон, конкретне місто. Ви можете вказати декілька місць одночасно. Якщо у вас є кілька офлайн-філій, вказуйте всі фізичні адреси та радіуси навколо позначених точок. Якщо кампанії розділені для кожних міст та області, то виключайте населені пункти;
  2. Детальний таргетинг. Інструмент допомагає задати налаштування ЦА за демографічними ознаками, списком інтересів і поведінковими факторами;
  3. Зв'язки. Тут ви виберете користувачів, які мають зв'язок з вашою сторінкою. Ви можете додати категорії або, навпаки, виключити їх. Після внесення параметрів аудиторія зберігається, і ви її може використовувати при запуску інших кампаній.

Ви можете налаштувати таргетинг самостійно. Це потужний інструмент для просування бізнесу в Інтернеті та отримання нових клієнтів і продажів. З його допомогою ви зможете анонсувати і презентувати нові продукти, а також знаходити нові бізнес-ніші. Але також ви можете скористатися послугами професіоналів ADS group. Заповнюйте форму нижче і ми зв'яжемося з вами!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом