×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як змінився Instagram з початку пандемії...

Епідемія коронавірусу змінила не тільки будні, а й соціальні...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Епідемія коронавірусу змінила не тільки будні, а й соціальні мережі. Інстаграм знову повернувся до витоків, коли люди ділилися своїми затишними і сімейними фото. Майже зникли зі стрічки нескінченні потоки барвистих постів з подорожей і розважальних закладів - хіба що з архіву. Життя популярних блогерів стало таким же «звичайним», як і у більшості користувачів. До речі, аудиторія оцінила ці зміни і стала більш лояльна до Інстаграму.

Розробники соціальної мережі досить швидко зорієнтувалися в трендах і змінили абсолютно будь-яку геолокацію на «stay home» або «залишайтеся вдома». Але через якийсь час повернули і звичні геотеги. Однак, як показала аналітика, саме відмітка про дотримання карантину допомагає збільшити охоплення постів. А ось наліпка «Я залишаюся вдома для»... мотивує людей все ж дотримуватися вимог і не наражати себе на ризик. А ще дає поле для фантазій та оригінальних публікацій.

Втім, найбільший ажіотаж викликала зміна дизайну рекламного кабінету Фейсбук і нові можливості для бізнес-акаунтів (поки функція доступна тільки в США). Хоча на практиці оновлення особливого впливу на якість роботи рекламних кампаній не зробили.

Тримаємо дистанцію!

Більшість брендів змінили концепцію своїх рекламних роликів, наприклад, McDonald's, Coca-Cola, Mastercard і багато інших. Вони збільшили відстань між логотипами, тим самим закликаючи людей дотримуватися дистанції.

Дуже оригінальним заклик тримати дистанцію був обіграний у The New York Times. У статті про важливість самоізоляції було збільшено кількість прогалин. Вийшло досить тонко, але при цьому дохідливо (Джерело: www.nytimes.com/interactive/2020/04/14/science/coronavirus-transmission-cough-6-feet-ar-ul.html?action=click&module=RelatedLinks&pgtype=Article).

Багато співаків, акторів і музикантів виходили в прямий ефір і радували своїх шанувальників безкоштовними онлайн-концертами. У прямому ефірі були записані пісні, наприклад, група «Мумій Троль» представила новий трек під час карантину. Роббі Вільямс проводив пряму трансляцію в Інстаграм, під час якого спілкувався з шанувальниками і виконував хіти на замовлення аудиторії (twitter.com/i/status/1240744187206799368).

Бренди змінюють рекламну концепцію

У період кризи брендам важливо тримати руку на пульсі і креативити, щоб не розгубити лояльних покупців і інтерес до продукції. Тому не резонно запускати пости із закликом до купівлі. Непогано працюють акції і знижки, але не варто очікувати великого ажіотажу в період карантину.

Відмінний приклад, як зберегти аудиторію і ще більше збільшити градус лояльності - пост в Інстаграмі від одного із засновників б'юті-бренду «Don't touch my face». У публікації йшлося про те, що компанія не проситиме передплатників купити їх продукт, оскільки у людей є витрати важливіші. Але, щоб допомогти улюбленому бренду, автор просить залишити про компанію відгук, бажано з фото продукції.

Естафету підхопили багато компаній, які своїми закликами прагнули показати, що вони в одному човні зі своїми клієнтами і дорожать ними.

Але все ж більшість компаній діяли у своєму звичайному ключі. Тобто, рекламували товари, влаштовували розпродажі і так далі. Чи принесли їх дії прибуток? Сумнівно, оскільки більшість споживачів відзначила значне фінансове погіршення, тому про якесь збільшення продажів і мови бути не може.

Звичайно, позитивні результати спостерігаються і у тих і у інших. Але в першому випадку бренд формує довірчі відносини зі споживачем. Це позитивно позначається на його репутації і збільшенні армії адвокатів бренду. А сильний імідж - це завжди перевага перед конкурентами.

Гумор всіх врятує!

У період масової істерії, коли спостерігалася паніка в ЗМІ, дуже хотілося «свіжого повітря», а не черговий пост про коронавірус. Багато блогерів закликали подивитися на ситуацію під іншим кутом. Можна ставитися до ситуації серйозно, але при цьому не втрачати почуття гумору.

Ніхто не хоче читати про те, як людина дезінфікує квартиру, з яким засобом миє руки, і які заходи обережності дотримується. Охоплення таких публікацій помітно падають, передплатники відписуються і профіль виглядає плачевно. Вихід є - придумувати оригінальні теми з часткою іронії, інакше провал забезпечений.

Не всі бізнес-ніші постраждали

Подивімось на ситуацію трохи під іншим ракурсом. Споживач не перестав доглядати за собою, купувати одяг онлайн та інші товари. Просто роблять це менше, але, тим не менш, продажі не припинилися.

Візьмемо, наприклад, фітнес-індустрію. Відмінно продаються онлайн-тренування. Спортивне харчування і одяг. Все тому, що карантин колись закінчитися, а форму доведеться повертати. Навіщо витрачати на це сили і час, якщо можна не припиняти цей процес?

Це ж правило торкнулося і б'юті-індустрії. Звичайно, споживач не так охоче купує чергову баночку з кремом, але в цілому потік продажів не вщухає.

Онлайн-бари, знайомства і тусовки в піжамах: нові тренди Інстаграм

Аудиторії подобається природність. Багато блогерів зняли з себе образ пафосних див, і, одягнувши піжами і змивши мейкап, почали вести прямий ефір у такому вигляді. Вийшло дуже затишно і по-домашньому. Залученість в рази зросла!

Різні дейтинг-додатки стали популярними, як ніколи. Але Інстаграм вирішив не відставати, тому в період карантину можна було побачити безліч трансляцій або онлайн-барів, що блогер веде ефір з келихом вина. Ця ідея припала до смаку багатьом користувачам.

100 страв з гречки

Напевно, меми про істерію навколо гречки не бачив тільки ледачий. Кулінарні блогери також вирішили не обходити стороною цю животрепетну тему і підійшли до неї з гумором. Передплатникам були запропоновані рецепти, в яких обов'язково використовувалася крупа. Виявляється, існує безліч страв, куди входить улюблена багатьма гречка.

Робити підсумки: як правильно вести Інстаграм у період карантину?

Здавалося б, якщо люди стали більше часу проводити в соціальних мережах, значить, у вас є шанс збільшити кількість фоловерів і охоплення публікацій. Але аудиторія досить примхлива, тому потрібно продумувати контент ще з більшою ретельністю.

У період карантину не діють звичайні схеми продажів і реклами. Споживачеві потрібні не просто акції та знижки, а добірки товарів «першої необхідності». Якщо ви правильно «упакуєте» продукцію, то ваша лояльна аудиторія в більшості випадків зробить покупку. Також це відмінний момент попрацювати над підвищенням лояльності аудиторії.

Генеруйте ідеї прямих ефірів. Більше природності і наближеності до затишку домашньої атмосфери обов'язково зроблять свою справу. Приділяйте час своїм передплатникам, відповідайте на питання, влаштовуйте «посиденьки» в режимі онлайн.

А якщо все вищенаписане приправити гумором, то ви отримаєте ідеальний Інстаграм в період карантину!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом