×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Як діяти бізнесу в напрямку реклами в умовах...

Світова криза позначилася на всіх компаніях по-різному. Комусь доведеться зовсім туго, а чиїсь послуги продовжують бути...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Як діяти бізнесу в напрямку реклами в умовах карантину. Карантин - це не відпустка або лікарняний, в тому числі і для бізнесу. Візьмемо, наприклад, пивний бренд «Corona»: вже зараз їх квартальний прибуток скоротився на $170 млн. І це на хвилі популярності! Судячи з даних Google Trends запит «Corona beer» ще не був такий популярний. Поки маркетологи компанії відсиджуються осторонь, бренд втрачає позиції на ринку. Тому рекомендуємо зберігати спокій, і читаємо, як діяти бізнесу в кризовій ситуації.

Які бізнес-ніші зараз на плаву?


Світова криза позначилася на всіх компаніях по-різному. Комусь доведеться зовсім туго, а чиїсь послуги продовжують бути затребуваними. Давайте розглянемо найпопулярніші в період карантину бізнес-ніші:

  • Здоров'я (сайти аптек і замовлення онлайн-доставки ліків);
  • Продукти харчування (сервіси доставки їжі, онлайн-ресторани);
  • Beauty-продукція (все для догляду за тілом, волоссям і нігтями. Оскільки салони краси закриті, люди намагаються підтримати доглянутий вигляд у домашніх умовах);
  • Одяг і взуття;
  • Розваги (сервіси для знайомств, MMORPG-ігри, online-TV і так далі);
  • Техніка;
  • Дитячі товари;
  • Сервіси психологічної допомоги.

Даний список був складений з урахуванням даних аналітичних сервісів.

 

На чому робити акцент в месенджерах?


В першу чергу, напишіть, що ви продовжуєте роботу в штатному режимі. Ваша аудиторія не повинна розглядати перехід до ваших конкурентів, інакше ви втрачаєте величезну кількість прибутку. Зробіть пост у соціальних мережах, розішліть інформацію в месенджерах про:

  • Графіку роботи компанії;
  • Новинках в асортименті;
  • Умови доставки.


Про останній пункт поговоримо детальніше. В умовах карантину популярність набирає саме безконтактна доставка. Наприклад, такі великі українські рітейлери, як «MakeUp» пропонують покупцям оплатити замовлення за допомогою безготівкового розрахунку, а на сайті залишити коментар, щоб кур'єр доставив посилку під дверима, попередньо зв'язавшись з клієнтом.

Пропонуйте безкоштовну доставку, якщо у вас немає можливості залучити кур'єрів. Наприклад, ви можете зв'язатися з поштовою компанією «Justin» або подібними фірмами, що пропонують бізнесу відмінні умови для транспортування замовлень.

На що робити акцент в рекламі?


Для того, щоб зрозуміти, які товари зараз затребувані, задайте питання: «Чим наша компанія може допомогти клієнтам?». Багато компаній, незалежно від початкового курсу, стали продавати санітайзери і захисні маски. Наприклад, мережа піцерій «Додо-піца» закупила подібну продукцію, щоб доставляти її всім охочим разом із замовленням їжі. Український рітейлер «Shafa» також з недавнього часу на сайті відкрив новий розділ, де будуть продаватися маски, антисептики та інша подібна продукція, призначена для підтримки гігієни.

Головне - зробити акцент на тому, що ви не хочете «здерти втридорога» з клієнтів, а лише допомогти отримати необхідні товари за доступними цінами. Опишіть унікальність і переваги вашої торгової пропозиції. Наприклад, багаторазові маски, виготовлені зі спеціальних тканин, санітайзери з додаванням інгредієнтів, які не пересушують шкіру і безпечних для дітей тощо. Використовуйте всі безкоштовні канали реклами. У кризу досить складно розподіляти бюджет, тому краще розумно заощадити. Частіше виходьте в прямий ефір, пишіть цікаві пости в телеграм-каналах і в соціальних мережах. Знайдіть «гарячі» теми, щоб збільшити охоплення і залучити більшу кількість передплатників і потенційних клієнтів. Перегляньте свою співпрацю з блогерами. Зараз найбільш ефективно замовляти рекламу у мікро-блогерів, які мають невелику, але активну і постійну аудиторію. Продумайте пости і сториз, щоб вони були на злобу дня, але при цьому вписувалися в концепцію вашого бренду.

На що є попит?


Зрозуміло, що санітайзери і маски - це актуально. Але практично у кожного бренду дозріло подібне рішення. В умовах кризи необхідно буквально «вистрілити», щоб обійти конкурентів і залучити покупців. Тому креативу багато не буває! Поки найкращий приклад, як була використана світова пандемія для бізнесу - це дизайнерський одяг від бренду «Kirill Karavaev». Споживачам припали до смаку його світшоти з написом «Будь ласка, не кашляйте на мене», а також дощовики з картинкою вигаданої фармакологічної компанії «Umbrella» із серії відеоігор «Resident Evil».

Якщо у вас не виходить креативити, то визначте, на які товари зараз буде більший попит. Наприклад, зараз період самоізоляції, тому в топі замість красивих суконь будуть оригінальні піжами або домашні костюми. Якщо у вас магазин дитячих товарів, то швидше за все ваші споживачі будуть купувати настільні ігри, пазли та інші іграшки, здатні зайняти дітей в період вимушеного перебування в чотирьох стінах. Також ви можете запропонувати своїм клієнтам корисні бонуси. Наприклад, «Monobank» запустив кешбек при оплаті пакетів на сервісах Netflix, App Store і так далі.

Як запустити рекламну кампанію?


На цю мить найактуальнішими рекламними каналами вважаються:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Google;
  • Telegram-чати.


Саме на них і варто робити акцент при запуску рекламної кампанії. Також варто робити чіткий акцент на геолокацію: приблизно в радіусі до 10-15 кілометрів від вашого бізнесу. Але це правило поширюється швидше для онлайн-ресторанів і подібних закладів, щоб можна було зручніше, швидше і дешевше здійснювати доставку споживачам. В інших випадках радіус можна і навіть потрібно розширювати.

Які ще кроки зробити?


Завжди перевіряйте ваші дані на актуальність. Якщо у вас змінилися графік роботи і контактні номери телефонів, то обов'язково вкажіть цю інформацію на сайті, в соцмережах і в інших каналах взаємодії зі споживачами. Запустіть чат-ботів. Це заощадить час ваших співробітників на відповіді, і при цьому підвищить рівень лояльності споживачів до вашого бренду.

Оптимізуйте і, якщо необхідно, поліпшити мобільну версію сайту. За останніми статистичними даними, в умовах карантину все менше споживачів використовують для оформлення замовлень ПК, а все більше смартфони та інші мобільні гаджети. Тому не упустіть шанс отримати прибуток через неадекватну роботу мобільної версії. За грамотним налаштуванням рекламних кампаній звертайтеся в «ADS group». Наші фахівці запустять вашу першу РК за добу!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом