×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Інвестиції в діджитал. Як забезпечити зростання...

Digital - це основне капіталовкладення будь-якого бізнесу. Якщо ваша компанія ще не вийшла в онлайн, то це може негативно позначитися на вашому прибутку. Ви втрачаєте понад 60% ваших споживачів,...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Digital - це основне капіталовкладення будь-якого бізнесу. Якщо ваша компанія ще не вийшла в онлайн, то це може негативно позначитися на вашому прибутку. Ви втрачаєте понад 60% ваших споживачів, ведучи справи виключно в офлайн. Будь-яка ніша потребує грамотного маркетингу і просування в Інтернет, інакше ризикує віддати своє «місце під сонцем» конкурентам.

Digital - основа капіталізації в XXI столітті


Будь-яка компанія повинна бути присутньою в мережі, тому левова частка бюджету повинна бути влита саме в діджитал. Це пов'язано з сучасними тенденціями: близько 80% споживачів шукають той чи інший товар або послугу в мережі, 90% попередньо читають відгуки і шукають згадки про фірму в інтернеті перш, ніж почати співпрацю. Якщо у вас немає сайту, акаунтів в соціальних мережах, то швидше за все ваш бізнес буде приречений на провал.

Здійснювати продажі в онлайні вигідно і окупно. Реклама в мережі коштує дешевше, ніж по телебаченню або ж при замовленні білбордів. Крім того, ви зможете охопити більше регіонів, на відміну від продажів виключно в офлайн сфері. Сильна маркетингова стратегія в Інтернет забезпечить вам хорошу конкурентоспроможність.

Digital - хороше капіталовкладення для вашого бізнесу, і на це є ряд причин:

  • Вихід на онлайн-ринок допоможе відкрити нові можливості для проектів у будь-якій ніші. Раніше реклама в ЗМІ, на телебаченні або по радіо коштувала дорого і її могли дозволити тільки великі бренди, але з появою діджитал ситуація докорінно змінилася.
  • Можна без великих фінансових втрат розкрутити свою продукцію і заробляти більше;
  • Є можливість швидко знаходити тренди в своїй ніші і слідувати їм, підлаштовуючись під потреби ваших потенційних споживачів;
  • Оперативно вносити зміни в діяльність компанії, які миттєво позначаться на онлайн-діяльності. До таких кроків належить зміна асортименту, умов оплати або ж транспортування товару. Все це займає буквально пару годин при великому масштабі роботи;
  • Ви зможете заощадити свої фінансові ресурси і зменшите людський фактор. Інтернет-магазини вимагають менше співробітників, ніж офлайн.


Digital - це одна з основних складових будь-якого бізнесу. Компанія повинна бути в обов'язковому порядку в мережі, інакше її місце можуть зайняти конкуренти.

 

Доцільність інвестування в digital


На даний момент реалії українського бізнесу такі, що послуг діджитал-компаній потребують понад 340 тисяч підприємств. Використання ефективних методів просування дозволить скоротити фінансові витрати і залучити більше покупців. Такі тенденції спостерігаються не тільки в малому і середньому бізнесі, змін стратегії вимагають і великі компанії, яких обійшли конкуренти.

За аналітичними даними близько 55% українців використовують смартфон для здійснення покупок або замовлення послуг на початку 2019 року. З кожним роком ця кількість буде тільки збільшуватися. Затребуваність онлайн-магазинів буде рости в геометричній прогресії і ті, хто ще не перевів свій бізнес в онлайн ризикують втратити своїх споживачів.

Аналітики прогнозують на 2020 рік такі дані:

  • Понад 50% трафіку компанії отримуватимуть саме з мобільних пристроїв;
  • Facebook і Instagram будуть генерувати більше продажів, ніж сайти. Конкуренцію їм можуть створити тільки великі рітейлери;
  • Все більше користувачів будуть купувати в онлайні, особливо у зв'язку з карантином і світовою кризою.


Це вказує на те, що доцільно вкладати фінанси саме в діджитал сферу, щоб збільшити кількість продажів і підвищити ефективність свого бізнесу. Онлайн-простір відкриває більше можливостей для реклами продуктів, маркетингових ходів, спрямованих на привернення уваги споживачів та взаємодії з аудиторією.

Як працюють digital-інвестиції?


Під інвестиціями варто розуміти фінансові витрати на розробку сайту і каналів просування його в соціальних мережах і пошуковиках. При грамотному виборі фахівця окупність практично завжди забезпечена. Винятки можуть становити якісь дуже специфічні ніші, але в основному результат гарантований.

Особливості інвестування в digital такі:

  • Сума залежатиме від складності проекту. У вас може бути простий лендинг або ж великий інтернет-магазин з великою кількістю розділів - у цих майданчиків буде явно різна вартість;
  • Витрати на просування вашого проекту. Без оптимізації і хорошої маркетингової стратегії в соціальних мережах ваш сайт буде «мертвим» і не приноситиме доходу;
  • Згодом ви зможете збільшити капітал за рахунок збільшення кількості продажів і припливу нових клієнтів;
  • Ви зможете завжди залишатися в тренді за рахунок присутності в Інтернеті;
  • Всі бізнес-процеси будуть повністю автоматизовані. Це полегшує ведення бізнесу і зменшує часові та фінансові витрати для внесення коригувань в роботу вашого проекту.
  • Ви зможете масштабувати свій бізнес і заявити про свою присутність на ринку багатьом потенційним клієнтам. Тому вкладати в онлайн-просування - це не просто рекомендація, а необхідність.

Як digital допомагає рости бізнесу збільшувати капітал?


Впровадження діджиталізації в бізнес допомагає збільшити прибуток і оптимізувати процеси прийняття замовлень. З'являється можливість обслуговувати клієнтів без чіткої прив'язки до графіка роботи. Підвищується конкурентоспроможність вашої компанії за рахунок впровадження рекламних кампаній онлайн-каналами. Бренд просувається легше, ніж у сфері офлайну.

Це і всі перераховані вище фактори роблять сферу онлайн дуже перспективною для будь-якої бізнес-ніші. Ви зможете залучити більше покупців в режимі онлайн, ніж якщо ви будете зосереджуватися виключно на офлайн сфері.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом