Розробка
Інтернет-маркетинг
Digital - це основне капіталовкладення будь-якого бізнесу. Якщо ваша компанія ще не вийшла в онлайн, то це може негативно позначитися на вашому прибутку. Ви втрачаєте понад 60% ваших споживачів, ведучи справи виключно в офлайн. Будь-яка ніша потребує грамотного маркетингу і просування в Інтернет, інакше ризикує віддати своє «місце під сонцем» конкурентам.
Будь-яка компанія повинна бути присутньою в мережі, тому левова частка бюджету повинна бути влита саме в діджитал. Це пов'язано з сучасними тенденціями: близько 80% споживачів шукають той чи інший товар або послугу в мережі, 90% попередньо читають відгуки і шукають згадки про фірму в інтернеті перш, ніж почати співпрацю. Якщо у вас немає сайту, акаунтів в соціальних мережах, то швидше за все ваш бізнес буде приречений на провал.
Здійснювати продажі в онлайні вигідно і окупно. Реклама в мережі коштує дешевше, ніж по телебаченню або ж при замовленні білбордів. Крім того, ви зможете охопити більше регіонів, на відміну від продажів виключно в офлайн сфері. Сильна маркетингова стратегія в Інтернет забезпечить вам хорошу конкурентоспроможність.
Digital - хороше капіталовкладення для вашого бізнесу, і на це є ряд причин:
Digital - це одна з основних складових будь-якого бізнесу. Компанія повинна бути в обов'язковому порядку в мережі, інакше її місце можуть зайняти конкуренти.
На даний момент реалії українського бізнесу такі, що послуг діджитал-компаній потребують понад 340 тисяч підприємств. Використання ефективних методів просування дозволить скоротити фінансові витрати і залучити більше покупців. Такі тенденції спостерігаються не тільки в малому і середньому бізнесі, змін стратегії вимагають і великі компанії, яких обійшли конкуренти.
За аналітичними даними близько 55% українців використовують смартфон для здійснення покупок або замовлення послуг на початку 2019 року. З кожним роком ця кількість буде тільки збільшуватися. Затребуваність онлайн-магазинів буде рости в геометричній прогресії і ті, хто ще не перевів свій бізнес в онлайн ризикують втратити своїх споживачів.
Аналітики прогнозують на 2020 рік такі дані:
Це вказує на те, що доцільно вкладати фінанси саме в діджитал сферу, щоб збільшити кількість продажів і підвищити ефективність свого бізнесу. Онлайн-простір відкриває більше можливостей для реклами продуктів, маркетингових ходів, спрямованих на привернення уваги споживачів та взаємодії з аудиторією.
Під інвестиціями варто розуміти фінансові витрати на розробку сайту і каналів просування його в соціальних мережах і пошуковиках. При грамотному виборі фахівця окупність практично завжди забезпечена. Винятки можуть становити якісь дуже специфічні ніші, але в основному результат гарантований.
Особливості інвестування в digital такі:
Впровадження діджиталізації в бізнес допомагає збільшити прибуток і оптимізувати процеси прийняття замовлень. З'являється можливість обслуговувати клієнтів без чіткої прив'язки до графіка роботи. Підвищується конкурентоспроможність вашої компанії за рахунок впровадження рекламних кампаній онлайн-каналами. Бренд просувається легше, ніж у сфері офлайну.
Це і всі перераховані вище фактори роблять сферу онлайн дуже перспективною для будь-якої бізнес-ніші. Ви зможете залучити більше покупців в режимі онлайн, ніж якщо ви будете зосереджуватися виключно на офлайн сфері.