×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Інтернет-маркетинг під час кризи. Як звернути...

Велику роль для збереження бізнесу відіграють вирви продажів, які вкрай важливо грамотно налаштувати. Компанія «ADS group» пропонує вам деякі кроки, які допоможуть вашій організації тримати...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У сформованій сьогодні ситуації через всесвітню пандемію вірусу COVID-19 багато бізнесменів побоюються банкрутства і втрати бізнесу. І це не дивно, адже паніка в усьому світі наростає, люди допускають безліч помилок, які ведуть до втрати доходу і справи всього життя.

Сьогодні настав час, коли ризик втратити своє дітище значно зріс і вже не вийде жити і працювати як раніше. Досвідчені маркетологи і фахівці з ведення та просування бізнесу закликають усіх підприємців до дії за принципом «швидкий і багатий, або повільний банкрут». Це своєрідний, але вкрай важливий посил, який повинен вас підштовхнути до швидких змін, щоб залишатися на плаву і не втрачати позицій на ринку.

Компанія «ADS group» пропонує вам деякі кроки, які допоможуть вашій організації тримати ніс за вітром і отримувати прибуток навіть у період карантину.

Візьміть під контроль грошові потоки

Просто величезний ризик для будь-якого бізнесу несуть касові розриви. Вкрай важливо в даний момент їх мінімізувати. Для цього слід впровадити системне прогнозування та перерозподіл фінансових потоків. Якщо у вас є можливість домовитися з орендодавцями і підрядниками про перенесення термінів платежів або істотну знижку, то саме час скористатися нагодою і збільшити, по можливості, бюджет на комплексний інтернет-маркетинг. Це зіграє дуже важливу роль у зростанні ваших позицій на ринку і залученні цільової аудиторії.

Якщо ви ще не вкладали гроші в інтернет-маркетинг, то можете вважати, що час настав, і грамотна стратегія, невидима для очей ваших споживачів, зіграє на руку ефективності всім інструментам залучення клієнтів.

Це необхідно для того, щоб під час стабілізації ринку після завершення карантинних заходів ви змогли системно і прогресивно зростати.

Підвищить ефективність у продажах

Якщо ви володієте приватною стоматологією, косметологічним або масажним кабінетом, надаєте послуги візажу, манікюру, педикюру і так далі, не поспішайте вішати табличку «Закрито» і сумувати. Адже ви і ваші співробітники знаєте, як правильно обробити і продезінфікувати приміщення, обладнання та інструменти. У підсумку у вашому кабінеті буде стерильно і безпечно, на відміну від того ж супермаркету або аптеки. Саме цю інформацію, ви і ваш відділ продажів повинні донести до своїх клієнтів.

Також ви можете звернутися до досвідчених і кваліфікованих фахівців IT-сфери, які допоможуть привернути увагу ваших клієнтів з органічного пошуку та соціальних мереж. У цьому вам допоможуть розроблені SEO-фахівцями та експертами напрямки SMM антикризові стратегії.

Не забувайте і про контакт з клієнтами за допомогою email-маркетингу. Оскільки в кризовий час утримання клієнтів через цей канал досить рентабельно. А це може стати одним з головних важелів порятунку компанії.

Адаптуйте процеси під ринок, що змінюється

В умовах кризи важливо розуміти, які тенденції ринку диктує сьогоднішня ситуація, і як все зміниться після того, як завершаться карантинні заходи.

Виходячи з аналізу ринку, фінансового становища компанії та інших напрямків, забезпечте свій колектив всім необхідним, переводячи всіх в режим «home office». Заспокойте і націльте співробітників на результат.

Зробіть все можливе, щоб не втратити жодного працівника, бо це дорого і некомфортно для будь-якого роду бізнесу.

Зверніть увагу на аналіз динаміки ринку вашої ніші у 2004, 2008 і 2014 роках. Це допоможе вам прогнозувати різні сценарії розвитку подій.

Разом з досвідченими фахівцями з інтернет-маркетингу розробте стратегію збереження позицій і просування у вашій ніші. Це дозволить вам вберегти своє «місце під сонцем», а можливо і зайняти більш вигідне положення.

Зробіть серйозний upgrade системи залучення клієнтів

У кризовій і нестабільній економічній ситуації велику роль для збереження бізнесу відіграють вирви продажів, які вкрай важливо грамотно налаштувати.

У сфері B2B зробіть акцент на правильній аналітиці і точних процесах знаходження потенційних клієнтів. У сфері B2C вкрай важливий системний інтернет-маркетинг.

Пам'ятайте, карантин - це не відпустка і не лікарняний, це найвдаліший момент для того, щоб використовувати «по повній» інструменти інтернет-маркетингу на благо бізнесу. Витягніть з кризової ситуації максимум можливостей для зростання і розвитку вашої компанії!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом