Що таке інтерактивний маркетинг?
Інтерактивний маркетинг - це взаємодія зі споживачами за допомогою цифрових технологій. Це можуть бути не тільки онлайн-канали, але і офлайн, наприклад, різні чат-боти, SMS- і email-розсилки і так далі. Digital-маркетинг останнім часом стає все більш популярним і затребуваним у двох сегментах: b2c і b2b. З його допомогою можна максимально тісно взаємодіяти з аудиторією, а також оперативно реагувати на будь-які дії користувача.
Основні канали взаємодії зі споживачем в Digital-маркетингу
Отже, діджитал-маркетинг використовує безліч каналів, щоб завоювати споживача і привернути його увагу до певного бренду:
- Інтернет. Це найпопулярніший канал взаємодії з цільовою аудиторією. Рекламу продукту можна розміщувати в тизерних і соціальних мережах, на сторонніх веб-ресурсах, у пошуковій видачі тощо. Основні інструменти: відеоконтент, різні статті, рекламні пости, інфографіка.
- Мобільні пристрої. Якщо інтернет-маркетинг використовує тільки один канал просування, то інтерактивний підключає ще і смс-розсилки, і повідомлення в месенджерах, а також різні брендовані додатки.
- Smart гаджети. До таких належать фітнес-браслети, розумні годинники та інші девайси, які мають підключення до Інтернету за допомогою Wi-Fi. Цей канал досить обмежений, тому в основному використовуються для впливу на аудиторію брендовані додатки.
- Digital-мистецтво. Це досить новий вид арту, який створений за допомогою сучасних цифрових технологій. До нього належать різні ігри, музичні твори, картини тощо. Основна мета - це розмістити логотип бренду на видному місці, щоб привернути увагу споживача.
Чому варто використовувати електронний маркетинг
- за допомогою контекстної реклами ви зможете познайомити вузьке коло споживачів зі своїм продуктом/послугою;
- якщо ваша пропозиція підходить в основному для молоді. Тому рекомендуємо пускати в хід вірусні ролики, різні інтернет-додатки, розсилки в месенджерах;
- відеоролики підійдуть для специфічних товарів, які потребують особливо ретельного подання аудиторії;
- цифровий маркетинг дає можливість постійної взаємодії зі споживачем за допомогою соціальних мереж;
- за допомогою контенту ви зможете створити певний настрій у аудиторії, щоб привернути увагу до вашого бренду.
Чи є мінуси?
На перший погляд, здається, що електронний маркетинг не має недоліків і з його допомогою можна 100% просунути будь-який бренд. Але справи йдуть дещо інакше, тому давайте розберемо кілька очевидних недоліків цього методу:
- З його допомогою не можна вирішити проблему просування за короткий термін. Щоб компанії обійти конкурентів і підвищити рівень лояльності цільової аудиторії будуть потрібні кілька місяців, а то і пару років залежно від бізнес-ніші.
- Неможливо постійно використовувати тільки один або кілька інструментів, щоб досягти успіху. Необхідно експериментувати з каналами впливу на вашого споживача, відстежуючи динаміку розвитку, аналізувати і шукати нові підходи.
- Необхідний постійний контроль. Тут не діє правило: «налаштував один раз і все працює».
Але ці недоліки не можуть переважити тих позитивних результатів для бізнесу, яких допомагає досягти інтерактивний маркетинг.
Успішні приклади використання інтерактивного маркетингу
На першому місці нашого рейтингу - кампанія від McDonald's. Цей бренд успішно поєднує онлайн-маркетинг і рекламні ролики в цифровому ефірі. Крім того, соціальні акаунти теж досить активні: крім груп для споживачів існують спільноти для співробітників і тих, хто бажає приєднатися до компанії. Згадка про продукцію можна зустріти на інтерактивних екранах і так далі.
Ще один приклад використання вірусних роликів для привернення уваги аудиторії до продукту - реклама нового пилососа від LG. У сюжеті показано, що агрегат настільки потужний, що його можна використовувати, щоб відсмоктати зайвий жир у моделі. Ролик отримав понад 2 мільйони переглядів на YouTube. Сама ідея досить незвичайна і викликає різну реакцію у споживачів, але підсумок один - споживач був зацікавлений.
Гарна ідея була у Starbucks в 2010 році, коли мережа кав'ярень почала втрачати свою популярність. Тоді було запущено додаток My Starbucks idea, де користувачі могли пропонувати свої ідеї щодо поліпшення закладу. Кращі з них втілювалися в життя. А ви хочете просунути свій продукт або послугу і завоювати цільову аудиторію? Тоді заповнюйте заявку нижче, і з вами зв'яжеться наш менеджер!