Розробка
Інтернет-маркетинг
Про Instagram теги, напевно, не писали тільки найлінивіші SMM-агентства, і звичайно ті, хто звик спочатку розібратися, а вже тільки потім голосити на всю округу. Нам хотілося б відразу розставити крапки над Е в цьому питанні.
Дуже часто у статтях про шопінг тегів можна зустріти таку інформацію:
Або ось таку:
Останній пункт, швидше за все, був написаний для жителів європейських країн.
Також, серед рад були варіанти звернення до техпідтримки, відправки запиту на дозвіл їх використовувати тощо.
Ми вирішили все самі протестувати і отримали таку відповідь:
PIO - найкращий помічник
З іншої статті ми дізналися, що можна було відправляти запит під виглядом жителя європейської країни:)
Серьога тему говорить!:)
Потім, ми згадали про VK... А точніше про VPN. Логіка була проста як двері, п'ять копійок або вайни інстаблогерів: якщо шопінг тегів немає в Україні, то ми змінимо VPN IP- адресу, наприклад, на італійську.
Ну що, милий кролик, біжи, так як ти ще ніколи не біг.
Вибрали самий звичайний, тут не принципово
Як результат, після встановлення VPN, шопінг теги стали доступні і в нашому акаунті.
З цим ми розібралися, підключити їх виявилося простіше, ніж ми думали. Але що тепер з ними робити?
Виявляється, існує список обмежень:
Спасибі хлопцям з Китаю
Трохи попрацювавши з цими тегами, з'ясувалося ще дещо:
Підсумок:
На даний момент немає гострої необхідності в Instagram Shopping Tags. Використовувати їх можливо, але досить «милим» способом. Обмеження, які накладаються на ці теги, сильно ускладнюють соціальне життя. Хіба що сторінки, які зовсім не мають рекламного бюджету, можуть їх використовувати, але чи буде суттєвим результат? Відповідь - ні.
З іншого боку, каталоги в Facebook створювати потрібно, для подальшого ретаргетингу і реклами. А коли вже і Shopping Tags повністю «розгойдаються» і офіційно запрацюють в нашій країні, можна буде сміливо їх використовувати.