×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Інформація про бренд - де і як...

Споживачі шукають інформацію про бренд в Інтернеті. У більшості випадків постійні клієнти довіряють даним з офіційного сайту фірми або ж з акаунтів у соціальних...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Щоб зрозуміти, чи варто здійснювати покупку або скористатися послугами конкретної компанії, споживачі шукають інформацію про бренд в Інтернеті. У більшості випадків постійні клієнти довіряють даним з офіційного сайту фірми або ж з акаунтів у соціальних мережах. Але ситуація трохи інша з нові потенційними споживачами, які знаходяться на стадії прийняття рішень.


Основні джерела пошуку інформації про компанії



Агентствами Forbes Insights і Ext було проведено дослідження: було опитано 507 респондентів з США. 42% людини відповіли, що для пошуку інформаційних даних про компанію вони використовують саме пошукові системи. Решта відповіли наступним чином:

  • 57% відразу відкривають офіційні сайти компаній;
  • 50% серфят сторонні веб-ресурси і додатки, щоб прочитати відгуки і дізнатися цікаві дані.
  • 48% респондентів вважають, що офіційні майданчики і акаунти в соціальних мережах містять найбільш достовірну інформацію, якій варто довіряти. 47% же, навпаки, шукають дані на сторонніх ресурсах, оскільки є велика ймовірність, що на сайтах компаній часто прикрашається реальність, а негативні відгуки незадоволених клієнтів видаляються. 20% споживачів серфіт виключно соціальні мережі, щоб знайти відомості про бренд, що їх цікавить.


Також більшість споживачів вважають бренд відповідальним за недостовірні дані, навіть якщо вони з'явилися поза офіційними майданчиками.


ТОП вебмайданчиків, де варто зареєструвати компанію


Міжнародне дослідницьке агентство Alexa надало звіт про те, на яких ресурсах варто зареєструвати компанію:

  • Google place for business. З його допомогою здійснюється пошук компанії на за допомогою Google maps і безпосередньо в самому пошуковику. Також користувачі зможуть переглядати відгуки клієнтів, а ви зможете відповідати на запитання споживачів.
  • Додаток Facebook for business. Ви зможете створити офіційну сторінку, де можна виставляти важливу інформацію про компанії, новинки та акції.
  • Prom.ua. Один з найбільш великих і популярних маркетплейсів, де ви зможете створити повноцінний онлайн-магазин і вказати всі дані про компанію: основну діяльність, контакти. Клієнти мають можливість залишати про вас відгуки.
  • Foursquare. Більше підходить для фірм, що працюють у сфері розваг: ресторани, бари, кафе, дитячі центри тощо.


Висновок


Щоб брендинг мав успіхи, забезпечте ваших споживачів всією інформацією про вашу компанію. Так ви забезпечите довіру споживачів до торгової марки і зможете залучати нових клієнтів. Стежте за актуальністю даних і регулярно оновлюйте її на всіх майданчиках, де ви зареєстровані.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом