×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Icamp 2018: best practices працюють не завжди, а продавати стане...

8 грудня відбулася 9-та найбільша конференція з інтернет-маркетингу в Західній...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

8 грудня відбулася 9-та найбільша конференція з інтернет-маркетингу в Західній Україні.

У конференц-залах Арени Львів зібралося понад 600 учасників і 35 експертів, які були розподілені на 5 тематичних потоків.

Моя доповідь була у форматі майстер-класу. За 1,5 години ми упакували і просунули 2 напрямки в бізнесі - товар і послугу. Пропрацювали цільову аудиторію, сформували правильні меседжі, простроїли канали дистриб'юшену контенту і основні відбудови від конкурентів.

Неможливість ігнорувати тренди майбутнього

Після закінчення майстер-класу моєю метою було охопити якомога більшу кількість доповідей і поспілкуватися в кулуарах з колегами, щоб скласти повну картину трендів найближчого майбутнього. З одного боку, не прозвучало нічого кардинально нового, з іншого невідворотність озвучених раніше гіпотез стала очевиднішою.

З основних можна виділити:

  • персоналізація - робота з малими сегментами аудиторії з певними інтересами, потребами, болями;
  • робота з Big Data - для малого та середнього бізнесу використання результатів такої роботи;
  • розвиток чат-ботів і штучного інтелекту;
  • зростання платних каналів залучення трафіку.

Готуйте гроші, панове

Основні гравці ринку свідомо йдуть на комерціалізацію своїх майданчиків. У видачі Google вже складно дістатися до органічної видачі - 4 рядки контекстної реклами, швидше за все Google карта, якщо це послуги і Google мерчант, якщо товар, і тільки між 2-3 екраном ви побачите результати роботи SEO фахівців.

Аналогічні тренди спостерігаються і всередині соціальних мереж. Facebook жорстко обрізає органічні покази постів з бізнес сторінок. Вже зараз, щоб отримати хоч якесь охоплення необхідно підключати рекламні інструменти.

У найближчому майбутньому значна частина трафіку з соціальних мереж і пошуку стане платним. На коні будуть ті, хто зможе якісно і ефективно налаштовувати таргетинг і контекст.

Міленіали наступають

У найближчі 2-3 роки питома вага людей, які народилися в 2000-х роках, в структурі онлайн продажів різко зросте. І купують такі люди в онлайні (та й в офлайні теж) трохи за іншими правилами. Якщо ваша мета не просісти в продажах міленіалам, візьміть на замітку, що ці люди:

  • обирають ніби на все життя (цикл угоди набагато більший, ніж у попереднього покоління);
  • віддають перевагу екологічному бізнесу (який не шкодить оточуючим, допомагає соціально, благодійно тощо);
  • цінують відкритість, хочуть знати про бренд, товар або послугу все що можна знати;
  • віддають переваги інноваційним продуктам і послугам.

Основні висновки

Загалом можна зробити наступний висновок - продавати стане складніше, але цікавіше.

Для любителів чек-листів сформував кілька рекомендацій:

розвивайте свій бренд і свою аудиторію на своєму сайті, це убезпечить вас від ризиків змін на сторонніх майданчиках;

більше вивчайте свою аудиторію, якщо вона широка - діліть на сегменти, думайте, як ефективніше взаємодіяти з кожним з них;

будьте відкриті, чесно говорите про себе, свою компанію і свою продукцію, прихований бізнес не матиме місця на олімпі слави майбутнього;

не хапайтеся за все, будьте трохи краще ніж ваші конкуренти;

любите своїх клієнтів і те, чим ви займаєтеся і прибуде з вами щастя!

Ну і бонус для тих, хто дочитав до кінця))

Доповіді всіх спікерів ICamp 2018 - is.gd/2JMp9y

Дмитро Суслов, СЕО компанії ADS group


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом