×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Голосовий...

Для швидкої і зручної навігації було придумано унікальну функцію - голосовий пошук, про можливості, переваги і принципи роботи якої детально розкажуть фахівці дизайн-студії ADS...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У недавньому минулому мати власний сайт вважалося для фірми великим досягненням. Однак користувачам для повноцінного доступу необхідно було мати стаціонарний ПК, підключений до інтернету. Сьогодні можливості незрівнянно ширші: в мережу можна потрапити, маючи під рукою смартфон або мініатюрний планшет. Для швидкої і зручної навігації було придумано унікальну функцію - голосовий пошук, про можливості, переваги і принципи роботи якої детально розкажуть фахівці дизайн-студії ADS group.

Суть і особливості параметра


Сьогодні практично кожна людина використовує інтернет-ресурси:

  • одні оплачують комунальні платежі з банківської картки;
  • інші не уявляють собі комфортного пересування містом без навігаторів та інтерактивних карт;
  • треті воліє замовляти їжу з доставкою додому, одяг, техніку та інших корисних дрібниць безпосередньо через Всесвітню павутину.


Додаток «голосовий пошук», встановлений на сайті, дозволяє відшукати потрібну інформацію за лічені долі секунди, уникнувши контакту з клавіатурою (необхідного для набору тексту в пошуковику). На думку директора Google, процентна частка користувачів, які оцінювали простоту і гідності такого сервісу, неухильно зростає. Якщо така функція присутня на вашому ресурсі - збільшення зростання продажів і приплив нових відвідувачів гарантовані.


Сьогодні шукати продукт або послугу в мережі можна декількома способами:

  1. Вбивати в пошуковому рядку браузера ключові слова (англійською, українською, російською та ще 4 десятками мов), а потім вибирати їх наданого системою списку потрібні посилання.
  2. Якщо ви вже перебуваєте на сайті, вручну «перелопатити» відповідні розділи, відшукуючи очима потрібні товари.


Однак можна вчинити набагато простіше, трохи «попрацювавши» своїм мовним апаратом.

Коротко схарактеризувати голосовий інтернет-пошук можна так: це досить комфортна у використанні технологія, при якій система реагує не на натискання клавіш, а на звуки (голос юзера). Вона була впроваджена у зв'язку зі зростаючою популярністю мобільних пристроїв, де сенсорне введення букв зручне далеко не для всіх, і за короткий час повністю виправдала себе. Більш того, опцію використовують як персонального помічника, який допомагає звільнити цінний час.

Основні види та форми

Сьогодні голосовий помічник використовує як молодь, так і люди старшого віку. Виняток становлять лише користувачі, які мають проблеми з промовою. При цьому системі вдається автоматично визначати вихідні дані юзера, які в подальшому використовуються для обробки і коректної подачі інформації:

  • стать і вікову категорію;
  • геолокаційні дані, і так далі.

На поставлене в програмі голосового пошуку питання ви отримаєте не обтічну відповідь «тупуватого робота», а досить конкретні відомості: про погоду в найближчі дні, важливі світські заходи, назву забутої пісні тощо. Причому витрачений час обчислюється десятками секунд - доступно, просто, неймовірно зручно, чи не так?

При цьому потенційний клієнт може:

  • перебувати в процесі приготування вечері;
  • вичавлювати штангу з положення лежачи в спортзалі;
  • вести автомобіль по трасі з жвавим рухом;
  • паралельно набирати лист діловому партнеру на стаціонарному комп'ютері, і багато іншого.

Ось основні різновиди технології, успішно впроваджені в найбільших пошуковиках:

  • Голосовий пошук Гугл. Існує в декількох варіантах (знаменитий «OK, Google» і Assistant). Позначається спеціальним значком - «мікрофоном» у правій частині пошукового рядка. Доступний в однойменному браузері і додатку, розробленому для мобільних пристроїв.
    Якщо ви користуєтеся системою iOS, доведеться витратити близько хвилини на скачування і встановлення програми. У меню передбачено індивідуальне налаштування голосового пошуку, де можна вручну прописати необхідні параметри, а також вирішити проблеми з неполадками. Як показує практика, більшість українців сьогодні використовують саме цей ресурс, причому велика частина запитів орієнтована на сферу особистого користування і дозвілля. Однак, враховуючи зростання популярності функції, фахівці пророкують їй велике майбутнє.

 

  • Голосовий пошук Яндекс працює аналогічним чином, але через особливий модуль. У нього, на відміну від Гугла, відсутня жорстка прив'язка до «рідного» браузера. Видатні плюси - можливість взаємодії з будь-якими пристроями і розширене охоплення пошуку. Користувач може не тільки знайти корисні дані на просторах інтернету, але і «відкопати» потрібний файл у надрах пам'яті свого гаджета.
    Голосовий пошук «Аліса», на думку кінцевих споживачів, дещо обмежений про широту видачі результатів. Зате він володіє незаперечною перевагою, озвучуючи знайдену інформацію. Насправді виходить щось на зразок «електронного друга», готового прийти на допомогу в будь-який час дня і ночі.

 

  • Серед інших перспективних «помічників» відзначені продукти компаній Amazon, Sony, Apple та інших.

Корисні поради для «першопрохідців»: як утримати бізнес на плаву


Власники сайтів часто ставлять питання, яким чином може допомогти Google голосовий пошук у розкрутці ресурсу і розширенні цільової аудиторії. За численними дослідженнями, функція буде високо затребувана вже до 2020 року.

Тому зараз є запас часу для проведення необхідної підготовки та оптимізації. Для цього доведеться зробити наступне:

  • У негайному порядку створити мобільну версію, якщо такої ще не існує. Вона окупить себе сповна в найближчі місяці, оскільки вже сьогодні велика частина українців заходить в мережу з гаджетів.
  • «Перебудувати» пошукові запити з коротких на більш довгі і деталізовані, але прості і зрозумілі за змістом (мінімум 5 слів, серед яких найпопулярнішими залишаються «як» і «що»).
  • Зробити розділ запитань і відповідей, де зібрано інформацію на найпопулярніші запити (підбирається за результатами аналізу).
  • Підключити параметр визначення геолокації. Якщо клієнт захоче знайти вас, йому будуть потрібні точні дані: адреса, схема проїзду, години роботи. Розміщені фото вашої компанії стануть додатковим плюсом.
  • Отримання позитивних відгуків, оцінок про персонал, рівень надаваних послуг або якість пропонованих вами товарів. Все це допоможе сформувати позитивний імідж, а значить - підняти ваші позиції вгору.
  • Використання мікророзмітки - потрібно для більш швидкої і точної реакції пошукових систем.


Якщо вас зацікавила перебудова сайту під голосових асистентів, пропонуємо звернутися за професійною допомогою до команди фахівців дизайн-студії «ADS group».


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом