×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Етапи створення...

У цій статті ми розберемо основні етапи створення сайту під ключ. Адже послідовна робота і чітке дотримання черговості при створенні будь-якого, навіть невеликого, веб-ресурсу - це вже...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Вирішили створити сайт, але не знаєте як? У цій статті ми розберемо основні етапи створення сайту під ключ. Адже послідовна робота і чітке дотримання черговості при створенні будь-якого, навіть невеликого, веб-ресурсу - це вже половина всього успіху.

Встановлення цілей і завдань

На жаль, не кожен клієнт здатний бачити різницю між корпоративним веб-сайтом, інтернет-магазином або лендингом. Тому важливо зрозуміти, які цілі переслідує бізнесмен, замовляючи сайт. Це може бути продаж якихось товарів, реклама інфопослуг або йому потрібен майданчик для презентації своєї фірми. Тому всі етапи створення сайту повинні включати аналіз, для чого буде використовувати веб-ресурс і які завдання він буде вирішувати в майбутньому.

Все це обговорюється із замовником під час особистого візиту в офіс компанії. Будь-які дії повинні бути узгоджені, щоб у майбутньому не виникало конфліктів через те, що одна зі сторін невірно розтлумачила інформацію.

Після того, як був визначений тип майданчика, переходимо до цільової аудиторії. Клієнт вже приблизно знає, хто є його покупцем і може описати людину, для якої був створений продукт. Саме визначення портрета споживачів у майбутньому вплине на вибір дизайну сайту, структуру, підбір контент-стратегії, функціонал і так далі.

Потім черга за маркетинговим аналізом:

  • Аудит конкурентів;
  • Сезонність продукції;
  • Розробка УТП;
  • Найбільш конкурентоспроможні пропозиції.


Все це дає можливість створити дійсно конкурентний сайт, який зможе продавати послуги.

Встановлення технічного завдання

Всі етапи створення сайту з нуля починаються з розробки та постанови технічного завдання. Це той документ, де прописуються всі характеристики майбутнього веб-ресурсу:

  • Дизайн сайту. Мається на увазі колірне оформлення, фірмовий стиль і використання корпоративних кольорів, співвідношення зображень до текстів і так далі;
  • Семантика;
  • Структура майданчика і кількість сторінок, блоків і категорій продукції або послуг;
  • Функціонал ресурсу (використання тільки стандартних додатків CMS або конструктора або розробка додаткових);
  • Технічні вимоги до майбутнього веб-майданчика.


Складання технічного завдання відноситься до основ, на які надалі покладатиметься команда фахівців. Замовник в обов'язковому порядку бере участь у цьому процесі.

На цьому етапі також детально опрацьовується структура сайту:

  • Навігація;
  • Каталог з категоріями і підкатегоріями (якщо це інтернет-магазин);
  • Послідовність розміщення;
  • Кількість веб-сторінок.


Після узгодження всіх пунктів, документ підписується і замовником і підрядником.

Створення макета веб-дизайну

Звичайно, всі етапи створення веб-сайту важливі, але саме розробка веб-дизайну вважається одним з найбільш важливих. Від нього залежить, чи залишиться споживачі на вашому ресурсі, наскільки зручно йому буде зробити покупку і так далі. Якщо дизайн буде незручний для користувачів, то ви зіткнетеся з великою кількістю відмов, які негативно вплинуть на ваше подальше просування.

Дизайнер діє за вже затвердженим технічним завданням. Якщо був замовлений унікальний дизайн, то фахівець буде промальовувати кнопки, банери та інші елементи, включені в структуру ресурсу. Використовуються обумовлені раніше колірні гами (якщо у замовника були особливі побажання). Тобто, створюється зручний і привабливий для користувачів сайт.

Хочемо відзначити, що фахівець не промальовує кожну сторінку, роблячи її унікальною. У більшості випадків вони типові. Після створення макета його передають на розгляд замовнику, який за бажанням може внести правки. Робота триває після того, як клієнт затвердив дизайн майданчика.

Злиття веб-дизайну з CMS


Верстка - це наступний етап при створенні сайтів. Тобто, за допомогою HTML дизайн переводиться в робочий проект і ваш сайт готовий до експлуатації: всі кнопки працюють, відображається у всіх браузерах і на мобільних пристрої тощо. Верстальник створює стилі CSS.

Після цього майданчик підключається до CMS або системи керування. Спеціаліст створює веб-сторінки, категорії та підкатегорії сайту, меню, підключаються гіперпосилання тощо. Тобто, майданчик приймає остаточну робочу структуру. Але це за умови, що сайт був створений за допомогою системи управління, а не конструкторів. Останній варіант обходиться без верстки.

Програмування


Цей етап можна пропустити для односторінкових сайтів (лендингів) і навіть візиток. Програміста підключають при складних і масштабних проектах, наприклад, при створенні онлайн-магазину з великою кількістю продукції і категорій або для корпоративного сайту.

Завдання полягає у створенні розширених функцій:

  1. Калькулятор вартості послуг;
  2. Системи оплати;
  3. Конвертери валют.
  4. Контент


Передостаннім етапом вважається наповнення контентом. До нього належать всі зображення, фото, відео, тексту тощо. Це та інформація, яку може прочитати або подивитися будь-який відвідувач.

Для цього і створювалося семантичне ядро. За основними запитами пишуться SEO-тексти (у разі, якщо було замовлено просування ресурсу в пошукових системах), а потім контент-менеджер розміщує весь контент. Після заповнені веб-сторінки проходять оптимізацію.

Тестування


Завершальним етапом вважається тестування готового веб-ресурсу. Цим займається окремий фахівець, який буде виявляти помилки, моніторити функціональність майданчика, і в разі необхідності, дасть технічне завдання розробнику, щоб він усунув проблеми на сайті.

Ми не вносили, як окремий етап вибір хостингу і домену розміщення сайту. Його можна провести в будь-який момент при розробці майданчика. Після того, як всі роботи будуть успішно завершені, а тест покаже позитивні результати, проект передають клієнту з усіма доступами. Після цього замовник може оформити договір на просування ресурсу в пошукових системах і соціальних мережах.

Додаткові роботи


Іноді замовнику потрібні додаткові послуги. До них належать:

  1. Навчання співробітників роботі з сайтом;
  2. Оновлення інформації, завантаження товарів;
  3. Технічна підтримка майданчика;
  4. Розкрутка веб-сайту.


Хочемо відзначити, що всі етапи розробки сайту контролюються фахівцями. По закінченню кожного з них результати показуються клієнту, щоб він міг при бажанні внести правки. Крім того, постійна звітність сприяє зміцненню довіри між замовником і виконавцем.

Наші фахівці «ADS group» знають, як створити якісний, привабливий і функціональний веб-сайт. Ви можете заповнити форму нижче, і ми зв'яжемося з вами, щоб обговорити подробиці вашого проекту.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом