×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Email-розсилка для...

З чого почати email-просування і як закріпити успіх, дізнаєтеся з нашої...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Існує чимало способів активізувати клієнтів торгових підприємств, що працюють в системі e-commerce, але email розсилка для інтернет-магазину залишається найбільш продуктивною і найменш витратною з точки зору фінансів.

Вдумайтеся в цифри: кожен вкладений в email-кампанію долар приносить 40 доларів доходу. Поштові розсилки залучають людей до відвідування магазину в 40 разів більше ніж соцмережі.

Але вірити в те, що листи озолотять моментально, щонайменше наївно. Віддача можлива лише за наявності правильно розробленої стратегії та наполегливої послідовної роботи протягом декількох місяців.

З чого почати email-просування і як закріпити успіх, дізнаєтеся з нашої статті.

Потрібна чітка мета

Насамперед необхідно продумати мету розсилки листів. Поставте собі конкретне питання: «Чого хочу досягти?» Відповідь визначить наступні дії. Не беріться за все відразу - утоніть. Рухайтеся поступово.

Зазвичай обирають такі напрямки:

  • збільшити кількість відвідувачів сайту;
  • підвищити доходи на... (вказуйте цифру у відсотках);
  • збільшити продажі на... (конкретна цифра);
  • зібрати клієнтську базу.

Коли розібралися з метою, вирішите, яку кількість листів у день будете відправляти. Тут немає конкретних рекомендацій. Можете відправляти одне послання на тиждень або підтримувати щоденний зв'язок зі своєю аудиторією. Все залежить від особливостей цієї самої аудиторії.

Навіщо вивчати конкурентів

Роботу своїх конкурентів потрібно дотепно проаналізувати. Для цього виберіть 5 або більше магазинів, що працюють у вашій або близькій ніші. Підпишіться на листування, перегляньте каталог, залиште речі в кошику. Ось тепер чекайте листа і вивчайте:

  • зміст. Хтось пише короткі історії, пов'язані з товаром, лайфхак, персональний досвід і т. п. Зверніть увагу на наявність оригінальних фішок;
  • форма. Який у листів дизайн: чи використовуються фото, картинки або носить офіційний характер;
  • періодичність;
  • використання автосерій: знижки/акції, новинки, зниження цін бонуси/промокоди, листи welcome.

Зверніть увагу на те, чи відправляються так звані технічні листи. До них належать: про зміну пароля, зміну статусу замовлення, нагадування «Раніше ви дивилися» та інші.

Обов'язково визначте сильні і слабкі сторони конкурентів. У підсумку у вас вийде порівняльна таблиця їх дій, і список вдалих рішень і явних провалів. Зможете не повторити помилок і використовувати позитивний досвід. Але пам'ятайте, ні в якому разі не можна сліпо копіювати.

Кому листи надсилати

Це не менш важливо, ніж мета. Розсилка для інтернет-магазину принесе користь, якщо потраплятиме до конкретного адресата. А для цього необхідно вивчити свою ЦА.

Збираючи дані не переборщите з питаннями. У запрошенні на розсилку достатньо буде чотирьох. Хочете знати більше, проводьте анкетування, квести, вікторини тощо.

Ми підійшли до найцікавішого: як отримати передплатників. В інтернеті пропонують купити готові бази даних - не раджу. Вони неефективні і здатні завести сайт у списки спаму. Результат - ваша розсилка буде йти в порожнечу.

Отримати електронні адреси можна цілком легальними способами:

  • форма для передплати на розсилку. Зазвичай її мають у своєму розпорядженні збоку або вгорі сторінки;
  • у форму для реєстрації на сайті вносять відповідний рядок. Обов'язково повинна бути передбачена «галочка» за замовчуванням;
  • окрема посадочна сторінка з послідовним описом всіх переваг email-розсилки;
  • спливаюче віконце (можна зустріти і таку назву: «pop-up»). Рекомендують налаштовувати таким чином, щоб вікно з'являлося, якщо відвідувач перебуває на сайті хвилину. Можна вчинити інакше: зачепити клієнта (зазвичай у такому випадку курсор йде за межі сайту). Тут спрацьовує допитливість.

Добре працює клавіша «Повідомити, коли товар буде в наявності». Гарантує точне потрапляння до зацікавленого покупця.

При великій кількості передплатників їх слід розбити на певні групи. Критеріїв безліч: за місцем проживання, статтю, віком, соцположенням тощо.

Готову базу потрібно періодично чистити, позбавляючись від «лінивих» передплатників, дублікатів і введених некоректно ящиків.

Види листів

Листи з електронної розсилки не однорідні. Виділяють такі головні категорії: службові (відправляють після реєстрації клієнта, оформленні покупки тощо); автоматичні (знижки, зміни в роботі онлайн-магазину, пр.); регулярні розсилки (анонси бонусних програм і акцій, що надійшли новинки, корисна інформація і так далі).

Найбільш популярні анонси по акціях. Вони повинні бути яскравими і пам'ятними. Обов'язково доповнити зміст привабливим фото або зображенням. Текст повинен бути лаконічний і чіткий, не допускає двозначного тлумачення.

А от перетворити користувача на постійного клієнта допоможуть листи, в яких даються корисні поради, рекомендації щодо використання продукції, цікаві історичні факти, гороскопи тощо. Такими статтями охоче діляться в соцмережах, створюючи магазину позитивний імідж. Частка корисного контенту в email-розсилці повинна становити приблизно 60%.

Вимоги до листів

Всю попередню роботу провели, залишилося написати листи. У правильних послань чітка структура і її слід дотримуватися:

  • тема. Коротка, зрозуміла, по суті. 47% відкривають лист, якщо тема зачіпає, а якщо в заголовку присутні емодзі, ймовірність, зростає в 2 що його обов'язково відкриють;
  • digest - короткий витискання суті тексту. Якщо не зацікавить, далі читати не стануть;
  • шапка - інформація про вашу компанію. Включає логотип, фірмовий слоган і подібне;
  • тіло листа - містить основний контент з фото, графіками та іншими візуальними складовими. Текст потрібно розбивати на невеликі блоки;
  • футер (або підвал) - завершальний елемент. Повинен містити заклик до дії: перейти в магазин, на сторінку в соцмережах, поставити лайк та інше.

Щоб кожного разу не заморочуватися, підготуйте шаблон листа. У нього буде нескладно вносити зміни при необхідності. Але це значно спростить роботу. Ви можете скористатися готовими шаблонами.

Далі ще багато роботи. Не втомилися? Тоді рухаємося! Виконано великий шлях: визначили ЦА, підготували шаблони, позначили цілі.

Далі необхідно:

Продумати контент-план. Найкраще відразу на рік. Мінімум на три місяці. Контент необхідно чергувати: текст, відео, інфографіка тощо.

Налаштувати веб-аналітику. Потрібно підключити Google Analytics і Яндекс.Метрику. З їх допомогою зможете збирати статистику і аналізувати успіхи і промахи email розсилки для інтернет-магазину. Сервіси покажуть: скільки користувачів перейшло з листа на сайт; що дивилися в онлайн-магазині, скільки людей завершили покупку.

Перевіряти, чого домоглися за певний період: скільки листів відправили, наскільки зросли продажі, збільшився середній чек.

Звернутися в ADS group і доручити нам всю рутинну роботу. Ми здатні збільшити ваш прибуток.

Правильно налаштована розсилка для інтернет-магазину - запорука довгих і міцних відносин з цільовою аудиторією. Вона дозволяє істотно збільшити залученість користувачів.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом