×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Email-маркетинг для...

Email маркетинг для інтернет-магазинів - це один з ефективних способів просунути свій бренд і підвищити рівень лояльності споживачів. У цьому огляді ми розберемо основні переваги цього...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Email-маркетинг для інтернет-магазинів - це один з ефективних способів просунути свій бренд і підвищити рівень лояльності споживачів. У цьому огляді ми розберемо основні переваги цього методу, які бувають види розсилок і як не потрапити в спам. А також розкриємо парочку секретів, як зібрати власну базу передплатників.

5 завдань, які допомагає вирішити Email-маркетинг

Email-маркетинг для інтернет-магазинів допомагає вести «теплих» клієнтів по вирві продажів до покупки, а «холодних» підігрівати і стимулювати інтерес до вашого продукту. Наведемо невеличкий приклад. Ваш потенційний клієнт бажає придбати ноутбук. Він знайшов ваш сайт за допомогою пошукової видачі. Покупку поки не зробив, так як вирішив подумати ще, але при цьому залишив свої контактні дані. Далі на його електронну скриньку стали приходити листи з акціями і знижками, різним корисним контентом і так далі. Отримавши вигідну пропозицію, він оформив замовлення. Готово. Електронна розсилка зробила свою справу.

Отже, рекламна email-розсилка листів на пошту допомагає вирішити наступні бізнес-завдання:

  1. Збільшити зростання продажів, а, отже, і прибуток.
  2. Персоналізувати пропозиції для вашої цільової аудиторії.
  3. Проінформувати про новини компанії, прийдешні знижки та акції.
  4. Отримати зворотний зв'язок покупців про якість товару, послуг, сервісу.
  5. Презентувати нові продукти.

Які види розсилок бувають і як не потрапити в спам?

Імейл-розсилка буває двох видів:

  1. Регулярна. Її продумують і планують заздалегідь, незалежно наскільки активно себе веде споживач. В основному, це листи з інформацією про нові товари, розпродажі, акційні пропозиції.
  2. Тригерна. Зміст листів залежить від дій споживача. Тригерна розсилка включає в себе нагадування про покинуті кошики, пропозиції про купівлю супутніх товарів, промокоди та знижки на знак подяки за вчинену на вашому сайті дію, наприклад, підписку на розсилку, залишений відгук і так далі.

У разі, якщо email-розсилка налаштована неправильно, ваші листи можуть потрапити в теку спам. Щоб цього не сталося потрібно:

  • налаштувати відписку в один клік. Тоді, в більшості випадків, користувач просто відпишеться від вас без негативних наслідків. Обов'язково попросіть вказати причину його дій, щоб отримати зворотний зв'язок;
  • поекспериментувати з частотою відправки листів, контентом на невеликому сегменті споживачів. Таким чином, запущена тестова емайл-розсилка допоможе вам виробити ефективну стратегію з мінімальними ризиками потрапити під фільтри.

Як зібрати базу підписників?

Відразу обмовимося, що покупка готової бази - це погане рішення! Ви ризикуєте отримати «мертві» електронні скриньки, контакти нецільової аудиторії і тим самим обов'язково опинитеся в чорному списку поштових роботів. Тому не витрачайте фінанси даремно і використовуйте «білі» методи збору:

  • Лід-магніти. Отримання контактів в обмін на навчальне відео або статтю або інший інфопродукт. Головне, щоб ви заздалегідь підготували дійсно цікавий і корисний контент;
  • Знижка за залишені контакти. У листі ви надсилаєте промо-код, який доступний обмежену кількість часу, щоб простимулювати споживача скоріше зробити покупку;
  • Подарунок за підписку на розсилку. Це може бути пропозиція про безкоштовну доставку при купівлі на певну суму, аксесуар або супутній товар при замовленні продукту і так далі;
  • За допомогою соціальних мереж. Публікуйте цікавий контент, пропонуйте знижки, проводьте акції та конкурси.

subscribers

Зібрати власну базу передплатників можуть інтернет-магазини, у яких вже були продажі. Адже, щоб оформити замовлення, клієнти залишають свої електронні скриньки. Ви можете використовувати дані з адміністрування, щоб створити ефективну розсилку листів.

Як запустити email-розсилку?

Підходимо до головного питання: як зробити email-розсилку? Для початку необхідно визначитися з сервісом. Їх досить багато, тому є з чого вибрати. У них вже завантажено шаблон розсилки, тому ваше завдання буде максимально полегшене - нічого не потрібно верстати з нуля. Просто вибирайте відповідний варіант.

Якщо у вас невеликий інтернет-магазин, ми рекомендуємо MailChimp. А для більш масштабних проєктів вибирайте eSputnik. Цей сервіс має безліч корисних інструментів, які заточені під онлайн-маркетинг та електронну комерцію.

Команда відділу email-маркетингу ADS group допоможе вам зібрати базу цільових передплатників, налаштувати розсилку електронних листів і підібрати корисний контент для залучення споживачів. Цікаво? Тоді заповнюйте заявку нижче, і наш менеджер вам передзвонить!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом