Розробка
Інтернет-маркетинг
Email-маркетинг для інтернет-магазинів - це один з ефективних способів просунути свій бренд і підвищити рівень лояльності споживачів. У цьому огляді ми розберемо основні переваги цього методу, які бувають види розсилок і як не потрапити в спам. А також розкриємо парочку секретів, як зібрати власну базу передплатників.
Email-маркетинг для інтернет-магазинів допомагає вести «теплих» клієнтів по вирві продажів до покупки, а «холодних» підігрівати і стимулювати інтерес до вашого продукту. Наведемо невеличкий приклад. Ваш потенційний клієнт бажає придбати ноутбук. Він знайшов ваш сайт за допомогою пошукової видачі. Покупку поки не зробив, так як вирішив подумати ще, але при цьому залишив свої контактні дані. Далі на його електронну скриньку стали приходити листи з акціями і знижками, різним корисним контентом і так далі. Отримавши вигідну пропозицію, він оформив замовлення. Готово. Електронна розсилка зробила свою справу.
Отже, рекламна email-розсилка листів на пошту допомагає вирішити наступні бізнес-завдання:
Імейл-розсилка буває двох видів:
У разі, якщо email-розсилка налаштована неправильно, ваші листи можуть потрапити в теку спам. Щоб цього не сталося потрібно:
Відразу обмовимося, що покупка готової бази - це погане рішення! Ви ризикуєте отримати «мертві» електронні скриньки, контакти нецільової аудиторії і тим самим обов'язково опинитеся в чорному списку поштових роботів. Тому не витрачайте фінанси даремно і використовуйте «білі» методи збору:
subscribers
Зібрати власну базу передплатників можуть інтернет-магазини, у яких вже були продажі. Адже, щоб оформити замовлення, клієнти залишають свої електронні скриньки. Ви можете використовувати дані з адміністрування, щоб створити ефективну розсилку листів.
Підходимо до головного питання: як зробити email-розсилку? Для початку необхідно визначитися з сервісом. Їх досить багато, тому є з чого вибрати. У них вже завантажено шаблон розсилки, тому ваше завдання буде максимально полегшене - нічого не потрібно верстати з нуля. Просто вибирайте відповідний варіант.
Якщо у вас невеликий інтернет-магазин, ми рекомендуємо MailChimp. А для більш масштабних проєктів вибирайте eSputnik. Цей сервіс має безліч корисних інструментів, які заточені під онлайн-маркетинг та електронну комерцію.
Команда відділу email-маркетингу ADS group допоможе вам зібрати базу цільових передплатників, налаштувати розсилку електронних листів і підібрати корисний контент для залучення споживачів. Цікаво? Тоді заповнюйте заявку нижче, і наш менеджер вам передзвонить!