×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Що таке зовнішня оптимізація...

Зовнішня оптимізація сайту - це робота над зворотними посиланнями. Digital-агентство ADS group допоможе вивести ваш інтернет-майданчик на новий рівень, використовуючи сучасні і «білі»...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Щоб інтернет-ресурс виконував свою головну функцію - приносив прибуток - необхідно знати, що таке зовнішня оптимізація сайту і як її застосовувати на практиці. Це дуже важливий процес, який допоможе вивести майданчик в ТОП, а, отже, підвищити ваш рейтинг і привести більше потенційних споживачів.

Фахівці IT-компанії ADS group розкажуть більш докладно про те, що собою являє зовнішня СЕО-оптимізація, а також, як її провести. У статті будуть висвітлені основні моменти: завдання і цілі, як правильно побудувати процес і де закупити посилання. Всі поради можна сміливо застосовувати на практиці і впроваджувати в професійну діяльність. Наш огляд буде цікавий власникам вебмайданчиків, а також початківцям SEO-фахівцям.

Що таке зовнішня оптимізація сайту?

Основні завдання і цілі

Відвідуваність ресурсу - це один з факторів, який визначає, наскільки ефективно працює той чи інший вебсайт. На підвищення цієї складової впливає зовнішня оптимізація сайту. Під цим терміном мається на увазі робота над якістю зворотних посилань, а не над самою структурою порталу.

Основними завданнями процесу є просування майданчика як за найбільш популярними запитами користувачів, так і за низькочастотними. Таким чином, підвищується релевантність, а пошукові роботи частіше видають сайт, підвищуючи його позиції в рейтинговій таблиці.

Правильно налаштована зовнішня оптимізація допомагає отримати більше трафіку. А для цього в першу чергу ведеться підбір оптимальних ключових слів, що відображають основну діяльність компанії і є синонімами товарів або послуг, що просуваються. Після фахівець створює СЯ (семантичне ядро). А завдання зовнішніх посилань з інших сайтів - забезпечення перших місць і підвищення авторитетності у Google і Яндекс.

Які методи використовувати?

Отже, перше, з чим необхідно познайомитися, коли налаштовується зовнішня пошукова оптимізація - це використовувані на практиці методи. Вони у всіх різні і залежать від бізнес-ніші, але найчастіше посилання купуються на різних біржах. Там можна придбати відповідний «товар», але головне - це розуміння, що краще використовувати у вашому випадку і чи працює це для пошуковиків.

Посилання можна розміщувати двома способами:

  • на анкор;
  • безанкорні.

Для кожного типу вебсайту своя індивідуальна швидкість нарощування посилальної маси. Але ми радимо все робити поступово без стрибків і розбавляючи по максимуму. В іншому випадку при частих «розривах» в кращому варіанті вони не будуть працювати, а ваші фінанси будуть витрачені даремно. У гіршому - потрапите до «чорного» списку.

Слід бути акуратніше з «молодими» проєктами, бо вони можуть бути швидко песимізовані. Це відбувається від того, що рівень довіри роботів до них мінімальний. Тому рекомендуємо закуповувати посилання в мінімальних кількостях і лише через 3 місяці після запуску та індексації. А ось після року можна сміливо переходити на більш інтенсивну закупівлю.

Зупинимося детальніше на анкорах. Завжди прагніть до природного аркуша. Точні входження ключів необхідно зменшити, адже найчастіше користувачі вводять кілька видозмінені запити. Для початку краще вивчити конкурентів і прагнути підігнати свій посилальний профіль під подібні пропорції.

Підбираємо біржу: практичні поради

На зовнішні фактори оптимізації впливає і якість закупівлі посилань. Для цих цілей частіше використовують популярні біржі. Відразу обмовимося: заощадити не вийде, так як ви ризикуєте знизити свій рейтинг, і ваші конкуренти вас зможуть швидко обійти. Слід звертати увагу на такі критерії:

  • купуйте тільки на біржах, чия тематика відповідає майданчику (в ідеалі і регіони повинні збігатися);
  • високий відсоток відвідуваності. У мережі дуже багато «мертвих» майданчиків, які будуть абсолютно марними;
  • попередньо необхідна перевірка кількості вхідних посилань. Тут діє принцип зворотної відвідуваності - чим менше сторонніх анкорів, тим позитивніше позначиться на кінцевому результаті;
  • частота оновлення, чим вона вища, тим краще;
  • наявність реєстрації в інформаційних агрегаторах.

Самі ж посилання, які можливо купити, ділять на кілька типів:

  • щодня оплачувані;
  • з блогів або постові;
  • з популярних статей;
  • вічні.

Що ж вибрати з такої різноманітності і потрапити в «яблучко»? Відповідь проста: чим більше всебічних джерел, тим краще для вашого рейтингу. Тому все повинно виглядати максимально рівномірно. Як джерела можна рівною мірою використовувати форуми, новинні ресурси, різні статті тощо.

Як вже було сказано, велика кількість ще не означає успіх оптимізації, куди важливіша якість. Звертайте увагу на такі особливості:

  • відповідність тематики;
  • часті переходи (це демонструє природність і популярність у юзерів, адже здійснюються ж кліки).

Залучення трафіку

Отже, тепер виникає наступна проблема: як домогтися потрібної кількості переходів? На практиці існує кілька варіантів її вирішення. Найбільш популярним вважається покупка в статті, яка вже має високий відсоток відвідуваності. А значить, логічно, що вона приверне «живу» аудиторію на ваш сайт. Якщо трафіку на сторінці немає, тоді шукаються варіанти його нарощування. Однак, цей спосіб вважається дуже витратним і до нього вдаються тільки в самих крайніх випадках. Крім того, існують спеціальні сервіси для посилення переходів.

Тематичні форуми і блоги будуть на допомогу будь-якому вебмайстру. Вони ідеальні для природного нарощування. Для початку необхідна реєстрація, після потрібно взяти активну участь в обговоренні та «житті» форумчан, щоб не заробити бан після першого ж розміщення. Але такий метод вимагає багато сил і терпіння, зате безкоштовно, що може стати вирішальним фактором для деяких власників інтернет-ресурсів.

Новинний контент також допоможе залучити аудиторію. Матеріал у такому випадку повинен бути максимально цікавим, а також корисним і унікальним для людей. У нього ж можна ненав'язливо вставити посилання на ваш сайт. Деякі відвідувачі поділяться інформацією зі своїми друзями і процес запуститься. Але на це також знадобиться більше часу.

Якщо у вас є розкручений акаунт в соціальних мережах, то всілякі конкурси та акційні пропозиції допоможуть розширити аудиторію і залучити нових клієнтів. Вся справа в репостах, які будуть відбуватися.

Seo-оптимізація зовнішня не зможе бути успішною, якщо попередньо не був проведений аналіз конкурентів. Спеціаліст повинен простежити кількість існуючих посилань, а після можна зайнятися закупівлею необхідної посилальної маси. Однак, паралельно повинна вестися і внутрішня оптимізація, щоб збалансувати процеси, інакше ефект буде мінімальний, а витрати не виправдають очікувань.

Завжди звертайте увагу, наскільки авторитетним буде джерело, де ви хочете розмістити посилання. У разі потрапляння майданчика в чорний список, всі ваші анкори просто «пройдуть» повз індексацію, а ще в найгіршому випадку знизять ваші позиції в списку. Зайва обережність не завадить!

Аналітика

Всі процеси, які відбуваються на вебресурсі необхідно ретельно аналізувати. Це допоможе вам відкоригувати зроблені помилки, змінити стратегію просування і закупівлю нових анкорів. Використання одного і того ж алгоритму не спрацює. Вся річ у тім, що пошукові роботи вдосконалюються, тому потрібно бути готовим до експериментів, щоб розуміти, які схеми раціональніше застосовувати в тому чи іншому випадку.

Як інструмент аналітики може виступати Яндекс Вебмастер. Ви можете відстежувати всі процеси у розділі «Вхідні посилання». Це допоможе вам перевірити рівень відвідуваності, який залежить від кількості розмішених зовнішніх анкорів. Також на допомогу вам буде Гугл Аналітика, але інтерфейс досить складний і не кожен зможе швидко розібратися в ньому.

Щоб тримати руку на пульсі, переглядайте криві залежності, щоб не пропустити тривожні дзвінки!

Замість висновків

СЕО-професіонали IT-компанії ADS group допоможуть вивести ваш інтернет-майданчик на новий рівень, використовуючи сучасні і «білі» методи. У нас великий досвід роботи з різними бізнес-проєктами, і ми готові запропонувати вам робочу стратегію просування.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом