×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Що таке UI, і як він впливає на продажі...

Що таке UI, і як він впливає на продажі...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Зовнішня привабливість і зручність роботи багато в чому визначають популярність інтернет-ресурсу. Для онлайн-магазинів це наріжний камінь у побудові платформи. Якщо користувачеві не комфортно перебувати на сайті: довго вантажиться, заплутана навігація, погана якість візуалізації - він піде до конкурента, навіть за умови, що у вас товар кращий. UI-дизайн дозволяє зробити онлайн-магазин таким, що запам'ятовується і манить відвідати знову. І позитивно впливає на продажі.

Що таке UI-дизайн

User Interface (UI) в дослівному перекладі з англійської - означає «користувацький інтерфейс». Його завдання - проектування візуальної складової веб-сайту: підбір кольору, шрифтів, графічне оформлення, анімація, форма дрібних і великих елементів. В результаті повинен вийде цілісний образ.

Для того, щоб домогтися бажаного, необхідно чітко уявляти, чого ж хоче користувач, тому корисно почати розробку з вивчення цільової аудиторії. Тільки так можна вибрати панель кольорів, структурувати блоки, домогтися зручної послідовності.

Якщо тексти легко читаються, кнопки завжди під рукою у користувача і хорошого розміру, форма для реєстрації та оформлення замовлення не рясніють непотрібними рядками, а всі значки зрозумілі інтуїтивно, значить UI-дизайнер добре виконав свою роботу і забезпечив конверсію магазину.


Завдання інтерфейсу користувача

Крім поліпшення зовнішньої привабливості, UI забезпечує комфортну взаємодію та вдосконалення користувацького досвіду.

До його обов'язків входить:

  • заманити користувача. З першої хвилини перебування на сайті відвідувач повинен відчути, що йому тут раді: можна швидко знайти потрібний продукт, працювати зручно, обстановка приємна. Він однозначно стане постійним гостем. Якщо перше враження буде негативним - не затримається, адже в інтернеті багато інших пропозицій;
  • підвищення конверсії продажів. Тут важливі: простота оформлення замовлення (зрозуміла форма), стиль, що відповідає сучасним вимогам, викликає позитивні емоції анімація та інше. Погодьтеся, на такому сайті приємно перебувати. Навіть після здійснення покупки буде цікаво почитати новини, подивитися блогові статті;
  • адаптація під мобільні гаджети. Важливо, щоб сайт однаково коректно відкривався на стаціонарному ПК, планшеті, смартфоні;
  • прибрати заперечення, не допустити сумніву. Це головні вороги конверсії. Згладити їх допомагає правильно налаштований інтерфейс користувача;
  • підвищить рівень довіри. Досягнути цього вдасться, використовуючи фірмові кольори та шрифти, унікальні графічні об'єкти. Такий магазин викликає відчуття стабільності і надійності.

Найчастіше бізнесмени, прагнучи заощадити, відмовляються від запрошення UI-дизайнера, запускають стандартний магазин, бажаючи скоріше вступити в торгівлю, і програють. Відвідувач відкривши ресурс, відразу йде, продажів немає, витрати на рекламу не окупаються. Бізнес, скріплячи, починає рух вниз.

Опинитися в такій ситуації нікому не побажаєш. Але і з безвихідного становища можна вийти переможцем. Не друкуватися, а налаштувати інтерфейс користувача.

Етапи розробки UI

Для того, щоб створити інтуїтивно зрозумілий користувачеві інтерфейс, потрібно знати потреби користувача. Хороший дизайнер почне роботу з вивчення характеристик цільової аудиторії. А потім перейде до послідовного втілення плану.

Розробка концепції

На цьому етапі, визначаються завдання, продумується концепція побудови веб-ресурсу, підбираються різні елементи, узгоджується колірне рішення. Робота вимагає багато часу, але ігнорувати творчий пошук не варто. Далі буде і швидше, і простіше.

Підготовка мокапу (макету)


Знаючи, які елементи, кольори, шрифти, ви можете робити макет. Це дає можливість побачити сайт очима користувача. Вийде оцінити:

  • як поєднуються деталі;
  • зручність розташування об'єктів (кнопки, меню, онлайн-форми);
  • наскільки гармонійно взаємодіють підібрані кольори;
  • розташування фото, їх формат і стилістику.

Під час роботи над макетом можна вносити зміни, враховуючи регламент розроблений Google і Apple, а також правила оформлення структурних елементів.

Коли макет задовольняє всі вимоги, можна приступати до наступного етапу.

User Flow Diagram

Після узгодження макета, настає час зайнятися складанням карти екранів. Це свого роду дороговказна нитка пересування юзера просторами інтернет-магазину на офіційному сайті і в мобільному додатку. Карта дозволить уяснити, наскільки успішною буде взаємодія відвідувача з торговим майданчиком, як виглядає графічний дизайн.


User Flow Diagram надалі дозволить власнику бізнесу скоротити значною мірою число правок і вкладень.

Узгодження структури

Завершивши підготовчу роботу, приступаємо до погодження структури з підприємцем, який замовив розробку. Якщо цей етап пропустити, буде набагато складніше потім вносити зміни і доповнення в готовий до запуску проект.

Цьому етапу потрібно виділити достатньо часу, щоб все перевірити в роботі, зрозуміти, наскільки зручний ресурс, як він себе веде в додатку, яке враження залишає візуальна складова. Отримавши згоду, можна рухатися далі.

Вибір і узгодження стилю UI

Існує кілька стилів UI-дизайну. У кожного свої особливості. Який підійде конкретному сайту, видно з особливостей ЦА, характеру онлайн-магазину, пропонованої продукції.

Для одних майданчиків підходять пастельні тони, іншим потрібен агресивний колір. Для того, щоб надати індивідуальність, дизайнери використовують нестандартні деталі. Їли вони шкодять проекту, краще відмовитися.

Вибираючи стиль веб-ресурсу потрібно взяти до уваги:

  • адаптивність;
  • специфіку обраного дизайну;
  • час, який доведеться витратити на його впровадження.

І знову запрошуємо замовника на каву. Всі напрацювання потрібно затвердити. Якщо клієнт накладе вето, доведеться переробляти. Але можна обґрунтувати своє рішення, і спробувати довести його життєздатність.

Прийти до консенсусу потрібно неодмінно, щоб перейти до наступного етапу.

Навіщо потрібен прототип

Ось ми і підійшли до завершення роботи. Залишилося створити інтерактивний прототип - свого роду чернетка сайту інтернет-магазину.

Не всі дизайнери займаються оформленням «чернетки», задовольняючись мокапом (макетом). Ми радимо заморочитися. У прототипі видно результат. Стає зрозуміло:

  • як ресурс виглядає;
  • наскільки повно використовуються його можливості.

Прототип можна вдосконалювати. Після отримання аналітики вдається зрозуміти, чи вимагає проект доопрацювання або можна запускати в роботу. Підприємцю це вигідно: надалі не доведеться оплачувати додатково внесення будь-яких правок. Краще перестрахуватися.

У інтерактивного прототипу є кілька варіантів:

  1. Сайт з мінімумом функцій, в якому графічний інтерфейс системи поданий в остаточному варіанті.
  2. Окремі малювані сторінки (ілюстрації), що демонструють, як виглядатиме майданчик.
  3. Це відмінна можливість подивитися ресурс, до передачі програмістам.

Після обговорення дизайнер робить остаточні доопрацювання, власник дає добро, і проект плавно переходить в інші руки. Тепер за нього візьмуться програмісти, контенщики, маркетологи та інші специ, задіяні у створенні нового інтернет-магазину або додатку.


Робимо висновки

Інтерфейс користувача (UI) в змозі налагодити дружню взаємодію користувач-ресурс за рахунок інтуїтивно зрозумілої структури і доброзичливого дизайну.

А ще - сприяє збільшенню конверсії. Тому на його розробку не шкодують часу. Від вашого рішення залежить: стануть відвідувачі покупцями або будуть тікати, ледь відкривши сторінку.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом