×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Що таке TikTok, як ним користуватися і як запустити в...

У цій статті ми поговоримо про те, що таке TikTok, і як з його допомогою можна просуватися. А також розповімо, як зареєструватися в соціальній мережі, який створювати акаунт, і як потрапити в...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У цій статті ми поговоримо про те, що таке TikTok, і як з його допомогою можна просуватися. А також розповімо, як зареєструватися в соціальній мережі, який створювати акаунт, і як потрапити в рекомендації, а також багато іншого. Готові? Поїхали!

Що таке TikTok?

TikTok - це соціальна мережа для обміну короткими відеоповідомленнями. Користувачі можуть проводити прямі ефіри, що підвищує популярність соціальної мережі в кілька разів. Контент можна доповнювати різними стікерами, масками, вставляти медіафайли. Ролики мають тривалість до хвилини. До них можна писати коментарі і ставити лайки. На даний момент це прямий конкурент для Інстаграма. Додаток працює в 155 країнах і підтримує 75 мов.

Стартував ТікТок у 2016 році в Китаї. За рекордні терміни соціальна мережа стала популярною в аудиторії. У 2019 році додаток став третім за завантаженістю у світі. З App Store його завантажили понад 33 мільйони разів, що побило рекорди WhatsApp, YouTube та інших соціальних медіа. На даний момент кількість активних користувачів становить близько 800 мільйонів осіб з усього світу.

Феномен цієї соціальної мережі можна пояснити наступним:

  • Кліповим мисленням;
  • Зростанням популярності відеоконтенту;
  • Аудиторія віком 16-24 років (основна ЦА ТікТока) воліє переглядати короткі та розважальні ролики;
  • Найпопулярніші відео стають ті, де люди демонструють свої незвичайні таланти;
  • Міститься багато вірусного контенту.

60% аудиторії - представники жіночої статі. Не дивно, адже спочатку передбачалося, що цільовою аудиторією TikTok будуть дівчата.

В Україні кількість «тіктокерів» також набирає обертів. Користувачі постійно шукають нові формати розважального контенту, який легко сприймається і генерується.

Яка аудиторія «мешкає» в ТікТоку?

Для того, щоб починати просування за допомогою ТікТока або пошук інфлюенсерів, необхідно розуміти, яка цільова аудиторія «мешкає» в соціальній мережі. Це дасть вам можливість не злити бюджет і грамотно продумати рекламну кампанію. Крім того, ви зможете оцінити, чи варто продавати ваш продукт через цей канал.

Отже, вважається, що соціальна мережа більше полюбилася поколінню Z (тобто, приблизно до 25). Якщо ваше завдання - налагодити контакт саме з молоддю, то це відмінна можливість. У середньому користувачі витрачають на перегляд контенту близько 40 хвилин на добу. За популярністю у молоді додаток обігнав багато месенджерів і соціальних мереж, наприклад, Інстаграм і Фейсбук.

Вже зараз рекомендуємо стежити за останніми трендами в Тік Тік, щоб виявляти споживчі інсайти і покращувати свій продукт, а також змінювати рекламну кампанію. Тут не робиться акцент на авторитетність бренду, головне - це легкість у спілкуванні і «хайп», інакше вас очікує провал.

Які особливості у соціальної мережі?

У ТікТок немає місця звичайній рекламі. Тут швидше діють методи партизанського маркетингу. Ваш оффер повинен бути максимально креативним і пропонувати щось принципово нове для користувачів. Нативна реклама допоможе вам залучити потенційних клієнтів, а також поліпшити репутацію вашого бренду в Інтернеті.

Лідерами думок тут стають творчі люди, які вміють себе піднести і «продати» свій потенціал. Тому більшість роликів стають вірусними. Чим популярніший контент, тим частіше він потрапляє в рекомендації і тим швидше набирає обертів. За рахунок хороших показників охоплення, створюваний вірусний контент зможе добре презентувати бренд і зацікавити велику кількість споживачів. Головне - не помилитися з вибором продукції.

Як просуватися в ТікТок?

Ваш рекламний оффер повинен бути максимально простим і зрозумілим. Пам'ятайте, що ви створюєте контент для молоді, яким не цікаві занадто складні, глибоко емоційні ролики. Найпростіший спосіб і в той же час важковиконаний - створення фанового контенту. Вони повинні мотивувати, чіпляти і утримувати глядача, щоб він не скіпнув через пару секунд.

Не потрібно продавати товар. Ваше завдання - познайомити споживача з брендом і його продукцією. Більший успіх мають компанії, які пропонують одяг та взуття, б'юті-продукцію та послуги, техніку та гаджети, розважальні заклади, спортивна продукція та фітнес-послуги. Тобто, те, що може зацікавити і буде по кишені молодій аудиторії. Навряд чи преміум-продукція зацікавить тих, хто ще не почав заробляти або тільки будує кар'єру.

Для того, щоб стежити за якісними показниками рекламної кампанії, використовуються наступні метрики:

Відсоток переглядів - це число, що показує, чи оглядають користувачі ваш відеоконтент до кінця. Наприклад, якщо всі дивилися ролик до останньої секунду, то коефіцієнт дорівнюватиме одиниці;

Рейтинг акаунта - кожному профілю присвоюють число, що відображає популярність генерованого контенту;

Кількість фоловерів - чим вище показник, тим більше число шанувальників у вашого профілю. Це підвищує шанси на перегляди публікованих роликів і потрапляння в рекомендації;

Ефективність. Цей коефіцієнт пов'язаний з показниками залученості. Метрика вважається однією з найбільш значущих.

Багато експертів кажуть, що для визначення інтересів і уподобань аудиторії достатньо лише доби. За цей період алгоритми соціальної мережі пропонують конкретному користувачеві релевантний контент. Тому постійне відстеження трендів необхідне для успіху майбутньої рекламної кампанії.

Що кажуть топові бренди про ТікТок?

Артем Рабчук - керівник по роботі з соц.медіа компанії «Yota», зазначає, що на початку 2019 року було складно промацати ґрунт. Цей канал був досить новим для СНД-шного ринку, тому працювати було складно. Перший провал компанію чекав, коли був запущений челендж # Щавсёобъясню, просуваючий конструктор для зв'язку. І хоча охоплення було досить непоганим - більше 500 мільйонів переглядів, але «вихлопу» не дав. Справа в тому, що хештег використовували багато користувачів просто для накрутки рейтингу і потрапляння в рекомендації.

Але ми вирішили піти іншим шляхом, вибудовуючи дружні відносини з аудиторією. В першу чергу ТікТок нам потрібен для розширення кола споживачів, з чим соцмережа чудово справляється. Поступово ми виходимо на принципово новий ринок, освоюючи цей канал просування.

Мережа магазинів «Магніт» ретельно стежить за новими трендами. Прес-служба компанії заявила, що досвід просування за допомогою ТікТока приніс досить багато позитивних моментів. У першу чергу - нових клієнтів і збільшив популярність бренду. За рахунок великої кількості лідерів думки, які завойовують свою аудиторію, за допомогою творчого таланту. ТікТок - поле для щільної і цікавої співпраці з інфлюенсерами з хорошою репутацією. Тому працювати з соціальною мережею на даний момент дуже вигідно за рахунок низької конкуренції.

Які можливості для реклами брендів?

ТікТок часто порівнюють з Instagram. Саме ця мережа вже багато років вважалася однією з найбільш топових для просування різного роду послуг і товарів. Зараз ТікТок за популярністю і кількістю користувачів наздоганяє лідера, тому упустити можливості просування продуктів у цьому каналі не дуже розумно.

Отже, якщо ви готові почати просувати товари в ТікТоку, тоді вам варто визначитися з варіантом просування. У рекламному кабінеті їх всього чотири:

  • Brand Takeover. Банер на весь екран, що з'являється при вході в додаток;
  • In-feed Native Video. Випливаюча реклама в стрічці;
  • Hashtag Challenge. Банер, який з'являється в пошуку;
  • AR. Мається на увазі просування за допомогою створення оригінальних масок, лінз та інших візуальних елементів для створення відеоконтенту.

Brand Takeover можна використовувати як статичну рекламу. Тривалість її може становити до 3 секунд, або у вигляді ролика (не більше 5 секунд). Рекламний контент у стрічці може становити до 15 секунд. Банер у пошуку підійде для анонсу нових активних заходів. Вартість челленджу становить близько 60 тисяч доларів. Якщо ви хочете просуватися за допомогою додаткової реальності, то творці пропонують стікери з логотипом бренду та інші елементи для брендування.

Кожен користувач може подати заявку на відкриття рекламного кабінету в ТікТок. Але, щоб починати просувати послуги, потрібно укласти контракт з менеджером соціальної мережі. Ця процедура безкоштовна, але вам знадобиться схвалення адміністрації, оскільки реклама ретельно фільтрується в ТікТоку. Мінімальна сума бюджету на просування повинна становити 500 $.

Як відзначають багато рекламодавців, функціонал кабінету дуже простий і зручний у користуванні. Це ще один додатковий плюс соціальної мережі.

Як просувати бізнес у ТікТоку?

Соціальна мережа спрямована на створення фанового контенту. Залученість програми становить 90%, що дуже вражає і обіцяє бізнесу великі можливості для реалізації продукції. Крім класичних методів реклами ви можете використовувати й інші способи привернення уваги до свого бренду:

  1. Отримання трафіку з інших профілів. Якщо у вас є відвідувані акаунти в інших соціальних мережах, то ви можете поділитися цією інформацією в ТікТоку, щоб користувачі могли підписатися на ці акаунти і переглядати альтернативний контент;
  2. Співпраця з блогерами. Колаборації з лідерами думок допоможуть вашій компанії стати відомішою і отримувати нові цільові передплати;
  3. Використання правильних хештегів. Наявність хештегів полегшує пошук контенту, покращує охоплення публікацій і додає шанси потрапити в топ;
  4. Відстеження трендів. У будь-якій соціальній мережі є свої «закони» популярності. Головне - виявити струмінь, в якому потрібно розвивати свій акаунт, щоб він виділявся і завойовував популярність.

В першу чергу варто подбати про візуальне оформлення профілю. Тобто, підібрати яскравий аватар, простий нікнейм, який можна легко запам'ятати, гарний опис, що відображає суть вашої компанії і продукції. Для отримання додаткового трафіку на сайт, залиште посилання в описі.

Рекомендуємо перевести профіль у PRO-режим.

Ваш головний козир - якісний контент. Без нього не вийде завоювати споживача. Ми вже говорили, що в цій соціальній мережі потрібен оригінальний контент, не «як у всіх». Ваша ідея повинна полягати в привнесенні чогось нового, що може зацікавити покоління Z.
 
Створення фанового якісного контенту потрібна наявність чіткої стратегії, яка дозволить впливати на аудиторію і залучати її. Крім того, просування тут не найдешевший спосіб для збільшення продажів, тому ви можете легко злити бюджет, якщо попередньо не проведете аудит і не сплануєте свої дії.
 

Як потрапити в рекомендації?

 
Потрапити в рекомендації може абсолютно будь-який користувач, який набере велику кількість переглядів і лайків. У цьому то й головна «фішка» соціальної мережі - вам не потрібно вкладати в це фінанси, а тільки закласти ідею. Накрутка тут теж не працює. Точніше сервіси є, але кожна зміна алгоритмів програми може призвести до того, що ви отримаєте бан і втратите вкладені гроші. Тому краще діяти чесно і пробувати залучати людей завдяки якісному контенту.
 
Важливо підібрати правильний тренд. Наприклад, скульптору @ salavat.fidai всього за 40 днів вдалося набрати мільйон підписок. Ідея його роликів була простою, але оригінальною, тому привернула увагу.
 
У ТікТоку працює будь-який корисний контент, який користувачі можуть втілити в життя. Тому всілякі рецепти, огляди на новинки косметики, техніки, тести і порівняння двох продуктів мають успіх. Також особливо тут популярні челенджі. Але вони досить дорогі, тому запускаючи челендж, слід добре розробити стратегію.
 
Імпровізація на камеру також не пройде. Сценарій повинен бути продуманий від і до, інакше ролик буде малоцікавий, або запрацює купу хейтерських коментарів. Знімайте відеоконтент до 13 секунд - так інформація буде краще сприйматися. Музичний супровід вибирайте, виходячи з трендів. Тоді є шанс, що контент стане вірусним і принесе вам відчутну користь від переглядів.
 

Які тренди у ТікТока?

 
Як ми вже писали, головне - потрапити в тренди. Але модні віяння швидко змінюють одне інше, тому важливо постійно моніторити їх, щоб не «пасти задніх». Отже, найдієвіший спосіб потрапити в «яблучко» - реагувати на оновлювані челенджі на головній сторінці. До того ж, у блогерів є свої закриті чати, куди адміністрація кидає правила, музику і так далі.
 
Лаконічний і зрозумілий ролик, знятий на одну камеру, значно виграє у контенту, знятого на дві з безліччю ефектів.
 
Ще одна особливість ТікТока (поки тільки за чутками) - якщо ваші перші 10 роликів не потрапили в топ, потім пробитися буде складніше. Але багато брендів довели протилежне, тому регулярний аналіз результатів і гнучка стратегія просування допоможуть вам завоювати популярність.
 
Багато хто починав з того, що в публікаціях ставили хештеги # хочуврекомендації. Іноді це спрацьовувало.
 
Так що найкращий варіант - участь в челленджах, створення оригінального і «автентичного» контенту, який чіпляє. Слідкуйте за популярними «тіктокерами», щоб надихатися і генерувати ідеї.
 

Реклама у лідерів думок

 
Крім таргетингу ефективно просуватися в ТікТоку за допомогою інфлюенсерів. Блогери стануть вашим своєрідним «мостом» між брендом і його аудиторією. Адже більшість людей все ж схильні вірити думці інших, тим більше якщо вони мають вплив у мережі. Найкраще працювати з офіційними партнерами соціальної мережі, але ви можете не обмежувати себе і вибирати інфлюенсера, виходячи з потреб вашого бізнесу.
 
Співпраця з блогерами може принести вашій компанії такі переваги:
  • Ексклюзивні інструменти просування. Вони доступні тільки офіційним партнерам ТікТока. Це ще одна можливість швидко і оригінально просунути ваш бренд у соціальній мережі, тому рекомендуємо не упускати шанс;
  • Підвищення довіри до компанії. Ви зможете отримати лояльну аудиторію і при цьому збільшити впізнаваність вашої фірми. Як показують численні дослідження, саме лояльні споживачі найчастіше здійснюють покупки;
  • Доступна інформація. У соціальній мережі спочатку підтверджується ваша реклама, а потім під неї підбираються лідери думок. Ви зможете побачити повну статистику по охопленнях, контакти людей та іншу інформацію. Тобто, ви не берете «кота в мішку», що позитивно вплине на ваші інвестиції в просування;
  • Швидка відповідь. Партнери мають зв'язок з менеджерами соцмережі, тому реклама запускається дуже швидко. Це теж одна з істотних переваг ТікТока.
  • І ще один важливий нюанс - вартість рекламних послуг лідерів думок. Поки конкуренція не дуже висока, ціни залишаються цілком прийнятними - до 150 доларів за пост. Однак, потрібно перевіряти, щоб продукцію не тільки прорекламували, але і відзначили в описі самого відеоролика.
 
При виборі блогера варто орієнтуватися не тільки на тематику, а й на основні метрики KPI. Інакше результат буде не надто райдужний. Варто витратити більше бюджету на хорошу рекламу, ніж зливати невеликими «порціями» в «молоко».
 
При співпраці з кількома інфлюенсерами слід рівномірно розподіляти покази контенту. Це допоможе вам оцінити ефективність інвестицій і результати кампаній. Для цього сформуйте чітку технічну будівлю з розкладом і часовими рамками. Виконавцям буде легше орієнтуватися і видавати більш якісний продукт.
 
Резюмуючи все вищесказане, ви отримуєте хороші результати за умови правильного вибору лідера думок, і при цьому витрачаєте не колосальні суми. Це відмінне поле для більшості брендів, як презентувати себе на ринку і відбудуватися від конкурентів.


 

Замість висновку: чи варто бізнесу йти в ТікТок?

 
Однозначно варто, якщо вам не потрібно просувати інформаційний і навчальний контент або складні послуги. У цьому випадку краще вибрати інші канали просування.
 
Багато брендів вже оцінили ТікТок через низьку конкуренцію і порівняно невисоку вартість реклами. Головне - підібрати ефективного інфлюенсера і генерувати цікавий контент. За пару років у соцмедіа з'явилися свої «зірки», які видають цікаві та оригінальні ідеї, що подобаються аудиторії. У офіційних партнерів ТікТока є навіть спеціальні інструменти, які недоступні простим користувачам. Тому ви зможете отримати ексклюзивні послуги, які обіцяють високу ефективність рекламної кампанії.
 
В основному в соціальній мережі «мешкає» молода аудиторія, яким важлива яскрава і пам'ятні картинка. Ви можете швидко завоювати довіру і збільшити показники лояльності споживачів, якщо будете з ними на одній «хвилі».
 
Поки ця соціальна мережа не так популярна серед великих брендів, тому краще не упускати шанс просування саме тут. Крім того, у ТікТока великий потенціал і всього за кілька років додаток зміг обігнати таких гігантів, як Інстаграм. Тому ваш контент зможе побачити багатомільйонна аудиторія.
 
Тому ми однозначно рекомендуємо протестувати цю соціальну мережу в якості одного з каналів просування для вашого бренду. Особливо, якщо ви новачок на ринку і хочете завоювати свою аудиторію, підвищити впізнаваність і заробити позитивну репутацію серед конкурентів.

Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом