×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Що таке Performance...

Тема цієї статті «Що таке Performance Marketing?» і навіщо він потрібен вам для просування бізнесу. Ми розповімо, що означає цей термін, як він працює, і в яких сферах бізнесу рекомендовано його...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Що таке performance marketing і навіщо він потрібен вам для просування бізнесу? Ми розповімо, що означає цей термін, як він працює, і в яких сферах бізнесу рекомендовано його використовувати, щоб збільшити продажі і кількість клієнтів.

Що означає термін performance маркетинг?


Багато хто вже чув з вуст більшості інтернет-маркетологів термін «performance marketing». Але не всі фахівці можуть дати йому чітке визначення. Ми постараємося пояснити максимально просто і наведемо приклад, як цей інструмент працює на практиці.

Це поняття передбачає комплекс активностей в маркетингу, мета яких - досягнення максимального результату для певного бізнесу. Цей результат можна виміряти за допомогою інструментів веб-аналітики. Простіше кажучи, ви починаєте аналізувати витрати виділеного бюджету, порівнюючи їх з доходами.

Розглянемо, як діємо перфоманс маркетинг на прикладі вигаданої компанії, яка займається продажем нерухомості. За кілька років своєї діяльності в експлуатацію було здано 100 об'єктів, запущено будівництво ще 60 будинків, а конверсія у продажу склала 20%. Але керівники вирішили збільшити показники конверсії ще на пару відсотків, тому звернулися за допомогою до аналітиків. Фахівці порадили не вкладати бюджет в контекстну рекламу і зробити сайт більш зручним для клієнтів.



Складові перфоманс маркетингу



Performance маркетинг допоможе вам не зливати бюджет даремно і при цьому отримати максимально позитивні результати від використовуваних рекламних інструментів.

Отже, головні етапи, які використовуються в перформанс маркетингу:

  • аналіз отримуваних даних;
  • постановка цілей;
  • стратегія просування;
  • управління каналами реклами.


Глибокий аналіз показників компанії допомагає зрозуміти, як поліпшити взаємодію з уже наявними клієнтами, і як залучити нових. Для цього необхідно вивчити випущений продукт, ЦА, в тому числі, джерела трафіку, семантику і контент інтернет-ресурсу, а також основних конкурентів. Аналітика повинна бути присутньою на всіх етапах вирви продажів, щоб контролювати ефективність фінансових вкладень не тільки в онлайн, але і в офлайн каналах.


Що таке Performance Marketing?


Часто клієнти кажуть, що мета їхнього бізнесу - це отримання прибутку. Це логічно, але абстрактно з точки зору performance marketing. Агентство, до чиїх фахівців звернувся клієнт, щоб розробити стратегію, ділить цілі на чотири типи:

  1. Бізнес (кількість продажів і одержуваного прибутку, рейтинг компанії на ринку).
  2. Маркетингові (залучення потенційних клієнтів, розширення бази споживачів, підвищення популярності продукту, збільшення лояльності до бренду).
  3. Медіа (медійні канали взаємодії зі споживачами).
  4. Комунікаційні (підвищення впізнаваності бренду або конкретного продукту, формування позитивного ставлення до компанії, стимуляція покупок і звернень).


Комплексна стратегія передбачає підбір максимально ефективних рекламних інструментів для кожної конкретної ніші бізнесу. Тобто, необхідно прибрати ті канали, які демонструють мінімальну ефективність і марно витрачають бюджет. При цьому залишають тільки ефективні варіанти, що приносять прибуток. При необхідності їх коригують або впроваджують нові.

За допомогою правильно підібраних інструментів підвищується відвідуваність сайту. А значить, збільшуються шанси провести потенційного клієнта через всю воронку продажів. Крім того, правильно обрана стратегія дозволяє стимулювати споживача здійснити повторну покупку або замовити послугу вашої компанії.

Перформанс маркетинг дозволяє зрозуміти, наскільки успішним був запуск реклами. Звичайно, в компанію починають надходити дзвінки і замовлення на сайт. Але важливо не тільки порахувати, яку кількість звернень було зроблено, а наскільки вони були якісними. Тобто, скільки продажів було здійснено в період рекламної кампанії, який бюджет був витрачений на рекламні інструменти і який реальний прибуток компанії.


Якому бізнесу рекомендований?


Відповідь проста - будь-кому! Це дозволить вам постійно тримати руку на пульсі і аналізувати, наскільки ваші вкладення окупаються.

Хочете знати, як збільшити прибуток і залучити нових клієнтів? Тоді digital-агентство «ADS group» допоможе вам у цьому. Заповнюйте форму нижче, і з вами обов'язково зв'яжеться наш клієнт-менеджер!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом