Розробка
Інтернет-маркетинг
Що таке performance marketing і навіщо він потрібен вам для
просування бізнесу? Ми розповімо, що означає цей термін, як він працює, і
в яких сферах бізнесу рекомендовано його використовувати, щоб збільшити
продажі і кількість клієнтів.
Багато
хто вже чув з вуст більшості інтернет-маркетологів термін «performance
marketing». Але не всі фахівці можуть дати йому чітке визначення. Ми
постараємося пояснити максимально просто і наведемо приклад, як цей
інструмент працює на практиці.
Це поняття передбачає комплекс
активностей в маркетингу, мета яких - досягнення максимального
результату для певного бізнесу. Цей результат можна виміряти за
допомогою інструментів веб-аналітики. Простіше кажучи, ви починаєте
аналізувати витрати виділеного бюджету, порівнюючи їх з доходами.
Розглянемо,
як діємо перфоманс маркетинг на прикладі вигаданої компанії, яка
займається продажем нерухомості. За кілька років своєї діяльності в
експлуатацію було здано 100 об'єктів, запущено будівництво ще 60
будинків, а конверсія у продажу склала 20%. Але керівники вирішили
збільшити показники конверсії ще на пару відсотків, тому звернулися за
допомогою до аналітиків. Фахівці порадили не вкладати бюджет в
контекстну рекламу і зробити сайт більш зручним для клієнтів.
Performance
маркетинг допоможе вам не зливати бюджет даремно і при цьому отримати
максимально позитивні результати від використовуваних рекламних
інструментів.
Отже, головні етапи, які використовуються в перформанс маркетингу:
Глибокий
аналіз показників компанії допомагає зрозуміти, як поліпшити взаємодію з
уже наявними клієнтами, і як залучити нових. Для цього необхідно
вивчити випущений продукт, ЦА, в тому числі, джерела трафіку, семантику і
контент інтернет-ресурсу, а також основних конкурентів. Аналітика
повинна бути присутньою на всіх етапах вирви продажів, щоб контролювати
ефективність фінансових вкладень не тільки в онлайн, але і в офлайн
каналах.
Часто
клієнти кажуть, що мета їхнього бізнесу - це отримання прибутку. Це
логічно, але абстрактно з точки зору performance marketing. Агентство,
до чиїх фахівців звернувся клієнт, щоб розробити стратегію, ділить цілі
на чотири типи:
Комплексна
стратегія передбачає підбір максимально ефективних рекламних
інструментів для кожної конкретної ніші бізнесу. Тобто, необхідно
прибрати ті канали, які демонструють мінімальну ефективність і марно
витрачають бюджет. При цьому залишають тільки ефективні варіанти, що
приносять прибуток. При необхідності їх коригують або впроваджують нові.
За
допомогою правильно підібраних інструментів підвищується відвідуваність
сайту. А значить, збільшуються шанси провести потенційного клієнта
через всю воронку продажів. Крім того, правильно обрана стратегія
дозволяє стимулювати споживача здійснити повторну покупку або замовити
послугу вашої компанії.
Перформанс маркетинг дозволяє зрозуміти,
наскільки успішним був запуск реклами. Звичайно, в компанію починають
надходити дзвінки і замовлення на сайт. Але важливо не тільки
порахувати, яку кількість звернень було зроблено, а наскільки вони були
якісними. Тобто, скільки продажів було здійснено в період рекламної
кампанії, який бюджет був витрачений на рекламні інструменти і який
реальний прибуток компанії.
Відповідь
проста - будь-кому! Це дозволить вам постійно тримати руку на пульсі і
аналізувати, наскільки ваші вкладення окупаються.
Хочете знати,
як збільшити прибуток і залучити нових клієнтів? Тоді digital-агентство
«ADS group» допоможе вам у цьому. Заповнюйте форму нижче, і з вами
обов'язково зв'яжеться наш клієнт-менеджер!