×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Що таке...

У цій статті ми розповімо про те, що таке лінкбілдінг і як він...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Сьогодні для просування сайту застосовується дуже багато ефективних маркетингових інструментів. Правильна розкрутка надає можливість зайняти топові позиції і отримати при цьому непоганий прибуток. У цій статті ми розповімо про те, що таке лінкбілдінг і як він працює.

У перекладі з англійської (link building) дане словосполучення означає «будівництво посилань». Іншими словами - це маніпуляції з формування посилальної маси з метою розкрутки ресурсу. Варто зазначити, що скуповування зовнішніх посилань не має відношення до поняття лінкбілдингу.

Що таке лінкбілдінг?

Особливості крауд-маркетингу

Дане поняття передбачає під собою детальний аналіз ЦА об'єкта, що просувається. Як правило, безкоштовні посилання розміщуються в блогах, форумах, соцмережах і різних опитувальниках. Ця маніпуляція виконується з метою рекламування продукції в онлайн-спільнотах. Щоб отримати позитивний ефект від крауд-маркетингу, потрібно небагато часу.

В першу чергу потрібно враховувати те, яка кількість крауд-посилань проставляється на місяць. Для конкретної ніші в інтернеті буде недостатнім кілька згадок на якихось форумах. У такому випадку потрібно зробити аналіз конкурентів, сформувати бачення ідеального посилального профілю і тільки тоді ви зможете досягти високих результатів.

Головна мета розміщення інтернет-посилань полягає в підвищенні зростання продажів шляхом задоволення запитів онлайн-користувачів. Посилання в тексті допомагають популяризувати об'єкт і сформувати позитивну думку про нього. Для цього маркетологи використовують різні інструменти: поради, відгуки та інше.

Така інформація розміщується тільки на форумах або в блогах, де користувачі спочатку цікавилися заданою темою. Лінкбілдінг не передбачає розміщення прямих гіперпосилань, незважаючи на те, що це є можливим. Агітація та презентація продукту здійснюється ненав'язливим шляхом, за допомогою формування мотивації та стимулювання до купівлі.

При виконанні робіт з розкрутки та просування будь-якого об'єкта, наші маркетологи ставлять у пріоритеті такі завдання:

  • збільшення трафіку потенційних покупців;
  • швидке та ефективне поширення потрібної інформації на максимальній кількості ресурсів;
  • поліпшення поведінкових факторів онлайн-порталу;
  • підвищення рівня впізнаваності бренду;
  • формування позитивного враження у суспільства.

Варто зазначити, що лінкбілдінг підходить не для всіх майданчиків. При розміщенні будь-якої інформації потрібно враховувати тематику, контент і регіональність.

Які майданчики підходять для розміщення посилань?

Найкраще для розміщення інформації підходять такі типи онлайн-майданчиків:

  • Сайти для відгуків. Це так званий онлайн-варіант книги скарг, які є у кожної організації. Саме на цих ресурсах безліч людей шукає необхідні актуальні дані. У більшості випадків, на гілках немає однієї конкретної тематики, тому там обговорюється практично все. Але при бажанні можна знайти більш вузькоспрямовані сайти (косметика, лікарські препарати та інше). Але, як і будь-який інший ресурс, відклики мають кілька недоліків. Найголовнішим з них є дуже довга перевірка постів. Якщо модератор прийме негативне рішення щодо вашої публікації, відповіді можна і не дочекатися зовсім. Крім цього, не дозволяється розміщувати кілька відгуків з однієї IP-адреси, інакше всі коментарі з однакових адрес будуть видалятися.
  • Соціальні мережі. На таких ресурсах завжди знайдуться спільноти, наповнені різною інформацією. Досить просто ввести в пошук необхідний запит і вже через кілька секунд ви отримаєте всі необхідні відгуки, відповіді або коментарі. Саме в таких групах потрібно залишати дані про той чи інший продукт. Перед тим, як зробити посилання на сайт, слід детально ознайомитися з усіма попередніми постами і публікаціями, щоб ваш коментар виглядав природним чином.
  • Тематичні форуми. На таких веб-ресурсах зацікавлені користувачі можуть ділитися своїми проблемами і просити поради. Це найкращий майданчик, де правильно застосований крауд-маркетинг допоможе забезпечити хороший приріст трафіку. Перед тим, як зробити посилання на сторінку на порталі, потрібно ретельно вивчити тематику форуму та ознайомитися з характером постів і публікацій. Однак, на таких веб-ресурсах спілкування ведеться дуже активно, тому актуальні гілки часто змінюються. Іноді це представляє деякі труднощі при пошуку необхідної теми. Крім того, недоречні коментарі дуже часто видаляються модераторами.
  • Довідники. Зверніть увагу на електронні довідники різних компаній і організацій, де можна написати свій відгук. Доречна згадка свого продукту буде відмінним шансом для отримання ефективних результатів.
  • Сайти питань. Це ідеальний ґрунт для лінкбілдингу. Знайти такі майданчики можна через звичайний пошук. Пости на цих ресурсах слід починати з таких фраз: «що краще»..., «що купити»..., «як потрібно»... та інше. При цьому дуже важливо скласти правильні посилання на сайт.

Щоб досягти позитивних результатів, необхідно займатися нарощуванням посилальної маси на постійній основі. Адже, щоб заробити хорошу репутацію, потрібно регулярно підігрівати інтерес публіки. Грамотно застосовані маркетингові інструменти принесуть відмінні результати.

В яких випадках лінкбілдінг неефективний?

Попри те, що застосування крауд-маркетингу дозволяє розкрутити практично будь-який веб-ресурс, все ж існує кілька проектів, для яких використання даної технології буде недоцільним.

У число таких об'єктів входять:

  • сервіси, що надають швидкі послуги та надають допомогу в екстремальних ситуаціях (доставка їжі, виклик евакуатора або таксі);
  • компанії з досить великим середнім чеком. Люди, які стали перед вибором придбання дорогого товару (в кілька десятків тисяч гривень або навіть доларів) навряд чи будуть довіряти думці випадкового інтернет-користувача;
  • офлайн-компанії з одним фізичним відділенням.

Описуваний вид маркетингу в цих сегментах не буде працювати, так як забезпечення лояльності клієнтів буде відбуватися трохи іншим чином.

Етапи проведення робіт

Роботи, що сприяють нарощуванню посилальної маси, починаються з докладного аудиту ресурсу. На цьому етапі визначається пріоритетність регіонів і формується портрет проекту. Далі відбувається складання списку відповідних майданчиків для розміщення посилань. Після цього починається запуск нарощування природної посилальної маси.

По завершенню всіх робіт наші фахівці представляють замовникам базовий звіт з описом усіх застосованих маркетингових інструментів та переліком виконаних робіт.

Розміщення природних посилань допоможе вирішити такі завдання:

  • підвищення видимості сайту у видачі пошукових систем;
  • отримання додаткового цільового трафіку на вебресурс;
  • підвищення впізнаваності компанії та збільшення інтересу споживачів до продукту;
  • прискорення індексації та збільшення динаміки зростання органічного трафіку;
  • формування оптимального посилального профілю онлайн-ресурсу (з точки зору SEO).

Перед тим, як почати постінг, обов'язково складається графік всіх зроблених публікацій на обраних онлайн-майданчиках. Будь-які відгуки і коментарі пишуться конкретно під обраний сайт.

Чому варто співпрацювати з нами?

У нашій команді працюють висококваліфіковані фахівці з багаторічним стажем. Ми займаємося створенням і просуванням сайтів вже більше 7 років. За цей час ми успішно просунули величезну кількість проєктів. Наші фахівці використовують найефективніші інструменти маркетингу, які дозволяють швидко досягти необхідних результатів.

У процесі просування ми завжди орієнтуємося на підвищення прибутковості бізнесу замовників. За весь час своєї діяльності ми зуміли розробити і впровадити десятки різних ефективних маркетингових стратегій для проєктів малого, середнього та великого бізнесу.

Наші фахівці вкладають у кожен проєкт весь свій досвід і знання, що дозволяє досягати високих результатів. Після виконання всіх робіт кожному замовнику надається звіт з докладним описом списку виконаних маніпуляцій і застосовуваних стратегій. Ми не використовуємо методи автоматичної розкрутки і здійснюємо тільки «біле» просування.

Щоб замовити крауд-маркетинг, залиште електронну заявку на сайті або зв'яжіться з нашими менеджерами телефоном. Вони з радістю нададуть всю актуальну інформацію і вичерпно дадуть відповідь на всі запитання. Ми завжди раді новим клієнтам і пропонуємо найвигідніші умови співпраці.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом