×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Що таке FAQ і навіщо він...

У цій статті ми поговоримо, навіщо вашому сайту потрібен FAQ і як він впливає на ранжування в пошукових...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Що таке FAQ і навіщо він потрібен?

У цій статті ми поговоримо, навіщо вашому сайту потрібен FAQ і як він впливає на ранжування в пошукових системах.

Що таке FAQ?

FAQ (Frequently asked questions) - добірка найбільш популярних питань користувачів, пов'язаних з певною тематикою. Такий формат подачі контенту досить читається на багатьох порталах, включаючи маркетплейси і онлайн-магазини. Допомагає полегшити роботу менеджерам з клієнтів, а споживачам максимально швидко отримати відповідь на питання. Крім того, допомагає виділитися серед конкурентів і навіть «продати» вартість продукції.

FAQ приносить не тільки описані вище переваги. Його наявність допомагає поліпшити ранжування сайту в пошукових системах:

  1. Корисний та інформативний контент. Саме від цих факторів залежить позиціонування ресурсу в пошуковій видачі у зв'язку з новими алгоритмами Гугла. Так ви зможете донести складну інформацію для споживача максимально просто і доступно;
  2. Можливість розширити семантичне ядро. Даний розділ вважається одним з найбільш часто відвідуваних, тому фахівець може додати значущі ключі і зробити перелінковку, щоб поліпшити позиції сайту;
  3. Хороший снипет. Чим більш розширений опис, тим вище позиції в Гугл. А веб-сторінкам, що вже зайняли привабливі позиції в ТОПі видачі, це допоможе збільшити кількість кліків за рахунок привабливості сниппета.
  4. Мікророзмітку FAQ представили на конференції Google Dance Singapore в 2019 році. Але в сегменті електронної комерції України її почали використовувати відносно недавно. Крім того, більшість ніш поки і не планують її вводити на свій сайт.

Як зробити мікророзмітку FAQ?

Збираємо популярні питання споживачів.

Для початку вам необхідно проаналізувати, які питання найчастіше ставлять ваші клієнти, щоб потім на них скласти відповіді. Ви можете це зробити, проаналізувавши соцмережі, де найчастіше взаємодієте з покупцями, дзвінки, підключивши вашого менеджера. А також підгледівши аналогічний розділ у конкурентів.

Щоб підібрати найбільш релевантні для SEO видачі, потрібно подивитися пошукову видачу. Також можна юзати плагін SERPbar для браузера Chrome. Він допомагає автоматизувати збір даних, виводячи інформацію в правому кутку.

Питання можна додати у вигляді спадного списку або з розгорнутими відповідями - це не відіграє великої ролі. Але для зручності користувача перший варіант був би кращим, особливо, якщо інформації багато.

Складання відповідей.

Для того, щоб ваш сайт добре ранжувався, відповіді також потрібно складати за всіма правилами SEO. Вони повинні включати ключовики, за якими користувачі будуть знаходити ваш сайт. У них рекомендовано перелинковку, щоб клієнт міг перейти на розділ, що його цікавить, і зробити замовлення товару.

Фахівці рекомендують додавати символи Unicode. Вони дозволяють показуватися в пошуковій видачі при демонстрації певних блоків.

Розмітка контенту.

Для того, щоб контент потрапив у пошукову видачу, його потрібно структурувати в html-коді веб-сторінки. Як це зробити, можна знайти в довідці Гугл. Крім того, є сторонні сервіси, що генерують код для створення розміток.

Вам потрібно додати текст запитання і відповіді, натиснути відповідну кнопку і отримати вже готовий код. Його відразу ж можна розміщувати на сайті.

Перевірте мікророзмітку.

Завжди перевіряйте результати ваших дій. Це необхідно зробити і при маніпуляціях з мікророзміткою. Для цих цілей можна скористатися сервісом перевірки структурованих даних Гугл або в звітах Search Console. Також можна потіснити фрагмент коду або вже всю готову сторінку.

Які підводні камені існують при роботі з мікророзмітками FAQ?

Після того, як ви отримали мікророзмітку і встановили її на сайті, перевіряйте ефективність ваших дій по кількості отриманих кліків в Google Search Console. Це стосується будь-яких інформативних запитів. Якщо відповідь на запитання користувач отримає прямо у видачі, то він не захоче перейти на сайт. Це потрібно враховувати при написанні відповідей. Якщо запит комерційний, то користувачеві в будь-якому випадку доведеться перейти на ваш майданчик, щоб зробити замовлення. А ось чи зробить він цільову дію, буде залежати від якості складеного сниппета.

Замість висновків

  • Важливо, щоб інформація була корисною і унікальною. Нічого не копіюйте у конкурентів!
  • Не робіть однаковий шаблон для всього сайту, якщо збираєтеся створювати кілька мікророзміток на ресурсі.
  • У відповідях не повинно бути відкритої реклами ваших товарів і забороненого контенту.
  • Завжди перевіряйте завантажену інформацію на коректність і відстежуйте ефективність в інструментах аналітики.

Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом