Розробка
Інтернет-маркетинг
У цій статті ми поговоримо, навіщо вашому сайту потрібен FAQ і як він впливає на ранжування в пошукових системах.
FAQ (Frequently asked questions) - добірка найбільш популярних питань користувачів, пов'язаних з певною тематикою. Такий формат подачі контенту досить читається на багатьох порталах, включаючи маркетплейси і онлайн-магазини. Допомагає полегшити роботу менеджерам з клієнтів, а споживачам максимально швидко отримати відповідь на питання. Крім того, допомагає виділитися серед конкурентів і навіть «продати» вартість продукції.
FAQ приносить не тільки описані вище переваги. Його наявність допомагає поліпшити ранжування сайту в пошукових системах:
Для початку вам необхідно проаналізувати, які питання найчастіше ставлять ваші клієнти, щоб потім на них скласти відповіді. Ви можете це зробити, проаналізувавши соцмережі, де найчастіше взаємодієте з покупцями, дзвінки, підключивши вашого менеджера. А також підгледівши аналогічний розділ у конкурентів.
Щоб підібрати найбільш релевантні для SEO видачі, потрібно подивитися пошукову видачу. Також можна юзати плагін SERPbar для браузера Chrome. Він допомагає автоматизувати збір даних, виводячи інформацію в правому кутку.
Питання можна додати у вигляді спадного списку або з розгорнутими відповідями - це не відіграє великої ролі. Але для зручності користувача перший варіант був би кращим, особливо, якщо інформації багато.
Для того, щоб ваш сайт добре ранжувався, відповіді також потрібно складати за всіма правилами SEO. Вони повинні включати ключовики, за якими користувачі будуть знаходити ваш сайт. У них рекомендовано перелинковку, щоб клієнт міг перейти на розділ, що його цікавить, і зробити замовлення товару.
Фахівці рекомендують додавати символи Unicode. Вони дозволяють показуватися в пошуковій видачі при демонстрації певних блоків.
Для того, щоб контент потрапив у пошукову видачу, його потрібно структурувати в html-коді веб-сторінки. Як це зробити, можна знайти в довідці Гугл. Крім того, є сторонні сервіси, що генерують код для створення розміток.
Вам потрібно додати текст запитання і відповіді, натиснути відповідну кнопку і отримати вже готовий код. Його відразу ж можна розміщувати на сайті.
Завжди перевіряйте результати ваших дій. Це необхідно зробити і при маніпуляціях з мікророзміткою. Для цих цілей можна скористатися сервісом перевірки структурованих даних Гугл або в звітах Search Console. Також можна потіснити фрагмент коду або вже всю готову сторінку.
Після того, як ви отримали мікророзмітку і встановили її на сайті, перевіряйте ефективність ваших дій по кількості отриманих кліків в Google Search Console. Це стосується будь-яких інформативних запитів. Якщо відповідь на запитання користувач отримає прямо у видачі, то він не захоче перейти на сайт. Це потрібно враховувати при написанні відповідей. Якщо запит комерційний, то користувачеві в будь-якому випадку доведеться перейти на ваш майданчик, щоб зробити замовлення. А ось чи зробить він цільову дію, буде залежати від якості складеного сниппета.
Замість висновків