Розробка
Інтернет-маркетинг
Для того, щоб зрозуміти наскільки необхідний точний KPI. Показник дозволить дізнатися, які цільові дії здійснив користувач. Наприклад, було заповнено форму зворотного зв'язку або додано товар у «Кошик». Цей факт фіксується в Google Analytics, і тоді можна зробити висновок, що трафік, що йде з пошукових запитів або реклами, досягає певних результатів, припустимо, 25%.
Налаштування цілей в Google Analytics може бути спрямоване на:
І, чим вище відсоток виконаних дій, тим позитивніше рівень конверсії, вище прибуток і так далі.
Якщо більш детально розглядати цілі в Google Analytics, то їх умовно можна розділити на кілька категорій:
Для інтернет-магазинів важливим пунктом є відсоток відмови. Тобто, відвідувач зайшов на сайт, переглянув продукцію, додав товарну одиницю в «Корзину» і покинув сайт, так і не завершивши транзакцію. Тут важливо проаналізувати, що саме не влаштовує клієнта: високі ціни, занадто довге оформлення покупки або необхідність попередньої реєстрації.
Ці дані стануть у пригоді і для досить ефективного інструменту - ремаркетингу. Саме він дозволяє повертати користувачів назад на сайт.
Тобто, при коректному налаштуванні цілей у вас з'явиться можливість більш детально розглянути джерела трафіку. Наприклад, ви розміщуєте рекламу в Гугл Адвордс і, природно, хочете дізнатися спрацювала вона чи ні. Тому дуже важливо налаштувати параметри саме на це джерело трафіку, щоб зрозуміти, чи все правильно зроблено. Бувають випадки, коли користувач бачить оголошення і контактні телефони. Він дзвонить, і менеджер оформляє замовлення. Чи спрацювало рекламне оголошення в цьому випадку? Ви не дізнаєтеся, якщо покупець сам про це не повідомить. Рекомендуємо скористатися спеціальними сервісами, відстеження телефонних дзвінків, наприклад, call-tracking.
Якщо ви налаштували параметри всередині Гугл Аналітик, ви зможете оцінити, наскільки добре працює розміщений на сторінках контент, рекламні оголошення або ключові запити. І при цьому провести порівняльний аналіз інструментів між собою. Наприклад, більше трафіку ви отримуєте з платної реклами, ніж з інших джерел, то ви зможете більш розумно розподілити бюджет, щоб не витрачати кошти на марні дії.
Але, щоб ви могли виконати повний аналіз джерел трафіку, необхідно правильно налаштувати завдання. Дуже часто всередині Google Analytics прописуються «Контакти». На погляд рекламодавця, це важливий пункт адже, якщо користувач відвідав цю сторінку, то він потенційно готовий зв'язатися з менеджерами або керівництвом компанії. Це в теорії, яка не позбавлена здорового глузду. Але на практиці ситуація абсолютно протилежна. Тому оцінювати трафік з точки зору кількості відвідування користувачами сторінки «Контакти» вже явно не варто.
Отже, якщо коротко, чим допоможе налаштування цілей вебресурсу:
Потрібно налаштувати цілі Гугл Аналітик на конкретні, корисні для бізнесу, дії відвідувачів. Це може бути кількість замовлень, переходи на сторінку з презентацією продукції, або зворотний дзвінок менеджерам. Загалом, тільки в такому випадку ми зможемо чітко зрозуміти, наскільки аудиторія ефективно взаємодіє з вами.
Якщо ви все правильно виконали, то у вас з'явиться чітка картина, як діяти далі: вливати залишок бюджету в контекстну рекламу або пошукати інше джерело трафіку. Також, це допоможе переглянути роботу вашого сайту в цілому. Можливо, настав час змінити асортимент, попрацювати з іншим постачальником або прибрати з форми заявки на оформлення замовлення купу зайвих пунктів.
Цілі в Google Analytics - це важливий інструмент аналізу ефективності виконаної роботи. Ви завжди зможете бути в курсі, як витрачаються фінансові кошти і чи є від цього толк. Також визначте найбільш ефективне джерело трафіку, якщо у вас їх декілька. Головне - правильно визначити завдання, щоб вони демонстрували цілісну картину.
Ми виконуємо комплексне налаштування Google Analytics для цілей інтернет-магазинів та інших сайтів. Заповніть форму нижче, і ми зв'яжемося з вами для обговорення завдання.