×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Брендове просування в...

Сьогодні існує величезна кількість способів просування веб-ресурсів, проте як і раніше популярною залишається пошукова розкрутка. З її допомогою користувач потрапляє на сайт через запит у...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Сьогодні існує величезна кількість способів просування вебресурсів, проте як і раніше популярною залишається пошукова розкрутка. З її допомогою користувач потрапляє на сайт через запит у пошуковій системі. Використовуючи такий спосіб просування, багато хто намагається залучити аудиторію за тематичними ключовиками, абсолютно не звертаючи увагу на брендовий трафік. Адже саме він може принести сайту велику користь. У даній статті ми розповімо про те, що таке брендове просування в SEO, і як з його допомогою можна підвищити кількість продажів.

Брендове просування в SEO

Що таке брендовий запит і в чому полягають його особливості?

Брендовий запит - це слова або словосполучення, де згадується назва певної компанії. Брендом може бути товарний знак, логотип і навіть поєднання декількох кольорів. Торгова марка повинна бути офіційно зареєстрована, інакше фірма зі схожою назвою може подати запит на закриття вашого сайту. Просування бренду за конкретним запитом у деяких випадках може приносити зростання трафіку до 30%. Головне - все правильно налаштувати і ризикнути. Необхідно, щоб на момент запуску рекламної кампанії ваш бренд був вже відомий серед цільової аудиторії.

Просування бренду в мережі дозволяє отримувати сайту дуже цінний трафік, який забезпечує такі переваги:

  • зростання популяризації фірми;
  • охоплення аудиторії;
  • висока швидкість поширення інформації;
  • мінімальні витрати;
  • можливість контролю і швидкого управління будь-яким процесом;
  • контакт з аудиторією;
  • мінімальна конкуренція;
  • високий рівень конверсії.

Розкрутка з використанням брендового запиту дозволяє розвинути лояльність до компанії. Однак, це досить трудомісткий процес, що включає в себе аналіз конкурентів, вивчення ринку, створення концепції позиціювання і багато чого іншого. Контроль видачі за запитами дозволяє в будь-який момент здійснити антикризові дії для підвищення клієнтської лояльності.

Сьогодні бренд виступає важливим маркетинговим інструментом, за яким визначається ставлення споживачів, і, отже, число продажів. Фінансовий дохід - це, як правило, результат, а причини невдач або успіхів визначаються сильними або слабкими сторонами торгової марки. Правильна стратегія просування бренду допоможе створити цільний і привабливий образ, а також завоювати лояльність споживачів.

Основні методи розкрутки

Дуже часто власники брендів не знають, що з ними робити після їх створення. Для того, щоб ваше дітище продовжило своє «життя», потрібно розробити ефективний план з просування особистого бренду. Лояльність потенційних покупців повинна бути чимось підкріплена, в іншому випадку вони оберуть продукцію або послуги конкурентної фірми. Тому, якщо ви хочете завоювати розташування споживачів і закріпити свої позиції на ринку, вам знадобиться надійна стратегічна основа.

Бренд залишається таким в офлайн і онлайн-сфері. Однак, робота з розробки та розкрутки на онлайн-ринку має свої особливості. Обов'язково повинна враховуватися специфіка потенційних користувачів. Велика ставка робиться на online-пропаганду в різних її проявах. До головних методів онлайн-брендингу належать:

  • пошукова оптимізація. Головне завдання - вивести web-портал в ТОП пошукової видачі. Це дозволяє підвищити впізнаваність компанії серед користувачів і збільшити кількість відвідуваності сайту. У процесі розкрутки застосовуються різні seo-прийоми: розміщення унікальних текстів, складання семантичного ядра, грамотна внутрішня переклиновка;
  • контекстна реклама. Застосовується при необхідності швидкого забезпечення впізнаваності компанії. Головна перевага цього інструменту - максимальна спрямованість на цільову аудиторію. Однак контекст дуже рідко застосовується, як основний метод просування, в більшості випадків його використовують в комплексі з іншими інструментами. Основна мета цього способу - підвищення числа продажів. Створення репутації успішної фірми та популяризація ТМ - це вторинне завдання;
  • написання PR-статей. Це досить новий метод розкрутки, який тільки набирає обертів. Статті розміщуються на авторитетних майданчиках. Їхня мета - правильна подача інформації про компанію, її товари або послуги. Також вони дозволяють підвищити впізнаваність і розташувати до себе цільову аудиторію. Велику популярність PR-статті мають у блогах з величезною відвідуваністю. Також їх розміщують на різних форумах і авторитетних інтернет-ЗМІ;
  • медійна реклама. Має велику кількість видів і форматів. Особливою популярністю сьогодні користуються інтерактивні банери. Вони добре запам'ятовуються аудиторією і легко привертають увагу, що є дуже хорошою основою для онлайн-брендингу.

Вище перераховані далеко не всі способи маркетингового просування бренду. Нерідко використовуються такі інструменти, як консалтинг, аналітика, вірусний маркетинг і так далі. У сукупності всі ці методи являють собою комплексний онлайн-маркетинг, який сприяє збільшенню продажів.

Просування в соціальних мережах

Для того, щоб почати просування бренду в соціальних мережах, необхідно визначитися з такими моментами:

  • ЦА, яку потрібно залучити;
  • що ви очікуєте від залучених користувачів (відгуки, лайки, репости);
  • кінцевий результат (зростання продажів, розширення ринку збуту, підвищення впізнаваності торгової марки).

На наступному етапі потрібно вибрати соцмережі, яке ви будете задіяти. FB, Instagram, ВК, Однокласники - кожна з цих мереж має власну аудиторію. Навіть якщо користувач веде сторінку на всіх цих сайтах, тільки одна сторінка буде максимально активною. Перше, що вам необхідно - створити корпоративний акаунт. Як правило, це група або спільнота, де можна розміщувати статті, посилання і проводити опитування.

В Інстаграм можна розміщувати фото товарів, розіграшів, акцій і так далі. Онлайн-брендинг у соціальних мережах завжди пов'язаний з таргетингом. Реклама групи або спільноти представляється для вузької аудиторії, яка підбирається за певними критеріями: вік, стать, місцезнаходження, інтереси і так далі. Таргетингова реклама забезпечує збільшення кількості реальних відвідувачів, які можуть постити інформацію про вашу торгову марку, запрошувати до групи інших людей і брати участь у різних акціях. Не забувайте наповнювати спільноту унікальною та актуальною інформацією, яка буде цікава всім вашим передплатникам.

Соціальні мережі можуть дати бізнесу дуже багато. Важливою перевагою є те, що ви можете бачити портрет своєї цільової аудиторії. У вас буде можливість спостерігати за тим, хто стає вашим передплатником, хто цікавиться товаром або послугами, хто взаємодіє з контентом. Контакт з користувачами дозволить краще зрозуміти їхні запити, завдяки чому ви зможете коригувати пропонований продукт відповідно до цих запитів.

Чим більше контенту від вашої компанії буде розміщуватися в соцмережах, тим вище буде впізнаваність бренду. Якщо користувач щодня буде стикатися з інформацією про вашу торгову марку, тоді при появі завдання, яке вирішує ваш товар або послуга, він першим ділом згадає про ваш продукт. Соцмережі забезпечують високий рівень залучення онлайн-користувачів. Під поняттям «залучення» маються на увазі лайки, коментарі, репости. Контроль рівня залученості дозволить розміщувати контент, який буде чіпляти передплатників і стимулювати їх до взаємодії з вашою компанією. Завдяки коментарям і відгукам ви зможете зібрати інформацію про свій продукт і відпрацювати негатив, який може бути з ним пов'язаний.

Соцмережі дозволяють залучити споживачів на головні сайти компаній. Деякі торгові марки представляють себе через мережі, як роботодавець. Вони надають інформацію про пріоритети своєї фірми, співробітників, і про те, що необхідно зробити для початку роботи.

Важливість стратегії просування

Стратегія розкрутки являє собою комплексну програму, спрямовану на розвиток ідентичності бренду і отримання прибутку. Стратегія дозволяє визначити основну аудиторію і створити візуальний образ компанії. Крім цього, вона може попередньо сказати, чим стане продукт, де він буде затребуваний, і чи зможе організація далі розвиватися. Весь комплекс складається з окремих процесів:

  • визначення ЦА. Складається портрет покупців і формується модель їх поведінки;
  • аналіз конкурентів;
  • брендинг. На даному етапі встановлюються пріоритети компанії, визначаються цінності продукту, затверджується назва і розробляється дизайн бренду;
  • робота над пропонованим продуктом. Виділяються всі ключові особливості товару, формується асортиментна політика, вибирається індивідуальна або групова упаковка;
  • встановлення цін;
  • визначення способів розвитку товару або послуги. Здійснюється підбір максимально відповідних способів популяризації продукту і контакту зі споживачами.

Подумайте, що могло б вигідно виділити вашу продукцію від конкурентів. Головне, завжди слідувати обраній стратегії до кінця. Це підвищує шанси закріпитися у свідомості потенційних покупців і просунути свій бренд.

Підбиваємо підсумки

Коли люди купують брендовий товар, разом з ним вони купують престиж, імідж і образ. Щоб завоювати довіру споживачів і змусити їх віддати перевагу вашому продукту, потрібно трошки потрудитися і задіяти кілька прийомів:

  1. Покажіть споживачам реальну користь вашого продукту. Доведіть, що ваш товар або послуга допоможе вирішити ту чи іншу задачу споживача. Досягнення і результати завжди швидше сприймаються в числовому вигляді.
  2. Розробте яскраву концепцію. Подумайте, що може посприяти залученню потенційних споживачів. Ідеальний варіант - пропаганда будь-якої ідеї за допомогою товару або послуги. Можна придумати якусь легенду з головним героєм, що і буде фішкою вашої торгової марки.
  3. Залишайтеся в тренді. Не змінюйте концепцію бренду після кожного дунення модної хвилі. Якщо ви будете кидатися з крайності в крайність, ви ризикуєте втратити рівновагу і нічого не домогтися.
  4. Застосовуйте онлайн-маркетинг. Розміщуйте інформацію про свою компанію на всіх доступних майданчиках. У цьому вам допоможуть рекламні технології типу SMM, SEO, SERM. На першому місці сьогодні знаходяться соціальні мережі. Близько 75% обсягу публічного контенту розміщується саме на них. Друге місце займають майданчики з відеоконтентом (YouTube).
  5. Залучайте публічних людей. Можливо, вам представитися можливість поділитися своїм товаром або послугою зі знаменитою людиною. Така стратегія гарантовано залучить клієнтів і принесе хороший прибуток.
  6. Попрацюйте над своєю репутацією. Не кожна фірма адекватно реагує на критику. Контакт зі споживачами та облік їх конструктивних зауважень дозволить оперативно усувати негатив і вирішувати будь-яку проблему. Слідкуйте за відгуками про свою компанію. Не забувайте, що рейтинг оцінюється не тільки користувачами, а й пошуковиками.
  7. Залучайте аудиторію. Відмінним рішенням буде провести якийсь конкурс або запустити акцію. Також можна нагородити інтернет-користувача за зроблений репост або поставлений лайк.

Брендове просування - це невід'ємна частина ефективного онлайн-маркетингу. Не варто ігнорувати даний факт, який дійсно дає результати. Для успішного виконання всіх поставлених цілей краще звернутися за допомогою до фахівців, які зможуть розробити успішну стратегію і зробити вашу торгову марку лідером на своєму ринку.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом