×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Брендинг і performance. «За» і...

Performance-маркетинг спрямований в першу чергу на досягнення результатів і задіяння всіх точок дотику з аудиторією в мережі. Branding же спрямований на впізнаваність і підвищення лояльності...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Performance-маркетинг спрямований в першу чергу на досягнення результатів і задіяння всіх точок дотику з аудиторією в мережі. Це і просування сайту в пошуковиках, і взаємодія зі споживачами, і розкрутка бренду в соціальних мережах, і розсилка тематичних листів на email і так далі. Branding же спрямований на впізнаваність і підвищення лояльності споживачів в Інтернеті. Тобто, він формує знання про конкретний продукт, а перформанс конвертує отриману споживачами інформацію в конкретні дії: кліки, цільові дзвінки, замовлення, ліди тощо.


Перформанс чи брендинг?



Однозначної відповіді, що більш важливо брендинг або performance, не існує. Перший інструмент відповідає за стратегію просування. Саме перспектива побудови тісних взаємин з аудиторією і збільшення впливу бренду на ринку потім стане тим важелем, який призведе до підвищення чисельності клієнтів. Крім того, грамотно вибудуваний branding - це ключ до збору бази адвокатів бренду, а значить, компанії буде легше боротися з негативом в мережі і зберігати свій позитивний імідж. Інвестиції в такому випадку більш довгострокові, але зате вони окупаються.




На перший погляд здається, що немає сенсу в такому випадку вкладати бюджет у перформанс-маркетинг. Але саме цей інструмент приносить продажі. Він спрямований в першу чергу на конкретні тактичні дії, як залучити людину і схилити до купівлі. По суті, це комплекс дій, спрямованих на досягнення конкретного результату. До нього входять такі складові:

  • SEO;
  • SMM;
  • Email-маркетинг.


Потрібен певний баланс між двома цими підходами. Тому їх слід чергувати між собою, і тоді розвиток проекту піде набагато швидше. Для початку необхідно вибудувати ланцюжок дій, спрямованих на впізнаваність бренду і зміцнення його позитивного іміджу в Інтернеті. Після переходимо до конкретних дій, щоб отримати продажі, наприклад, запускаємо рекламну кампанію.

Хоча вважається, що в кризовій ситуації для компанії від брендингу необхідно відмовлятися і нарощувати виключно продажі. Але статистика говорить протилежне! Адже саме позитивний імідж бренду і його популярність є головним обґрунтуванням підвищення цін, інакше, навіщо споживачам купувати конкретний продукт у вас.

Тому інтернет-маркетинг передбачає комплексний підхід для просування компанії та її продукції на ринку.


Чому бізнес воліє performance-підхід?


Якщо з брендингом все зрозуміло, то чому зараз цінується саме перформанс-підхід до розвитку проектів у мережі?

  1. Це вигідно для власників бізнесу. Бізнесмени люблять бачити конкретну віддачу від вкладених коштів у маркетинг, а не просто звіти про виконану роботу.
  2. Рекламодавці бачать конкретний результат по кожному каналу розкрутки, тому максимально ефективно витрачають виділені фінансові кошти.
  3. Не потрібно замовляти послуги у різних компаній, адже перформанс-агентство здатне охопити весь інтернет-маркетинг, включаючи соціальні мережі, пошукові системи, рекламні кампанії і так далі. Власникам легше оцінювати результати.



Будь-якому бізнесу вигідно вести співпрацю з перформанс-агентствами. Але не кожна подібна компанія візьметься за просування конкретного бренду. Адже для отримання результатів, замовник повинен надати агентству-виконавцю всі дані про продажі та інші дані, щоб можна було ефективно визначити ЦА і розробити тактику розкрутки бренду. Не всі готові ось так викласти секрети своєї фірми перед сторонніми людьми. До того ж, компанія, що надає свої послуги, не може впливати на роботу логістів, співробітників техпідтримки та інших фахівців, а саме в цих сферах і може критися низький відсоток продажів.

Перелічені вище недоліки перформанс-підходу перекриваються його достоїнствами. По-перше, це постійна наскрізна аналітика в реальному часі, а це дуже важлива складова, щоб тримати руку на пульсі і вчасно реагувати на всі негативні або позитивні зміни в динаміці розвитку. По-друге, якщо спостерігається спад активності, то фахівці оптимізують процес розкрутки за допомогою всіх каналів, а не тільки в рамках одного.

І ще один вагомий плюс для бізнесменів - особливості формування вартості послуг. Агентство закладає бюджет, спираючись на конкретні показники, наприклад, яку кількість продажів було зроблено за конкретний період, скільки цільових дій і якого роду було здійснено на сайті.

Якщо ви все ще в пошуках діджитал-маркетинг агентства, то команда «ADS group» готова вам запропонувати свої послуги. Ми розробимо ефективну тактику просування вашого бренду в Інтернеті і збільшимо кількість продажів. Цікаво? Тоді заповнюйте анкету нижче, і з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом