×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Бізнес-акаунт...

У цій статті ми розповімо, навіщо вам бізнес акаунт в Інстаграм, і в чому його користь. А також дамо докладну інструкцію, як перетворити свій особистий профіль на...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

У цій статті ми розповімо, навіщо вам бізнес акаунт в Інстаграм, і в чому його користь. А також дамо докладну інструкцію, як перетворити свій особистий профіль на продаючий.

У чому відмінності особистого аккаунта від «бізнес»?

Бізнес акаунт Інстаграм допомагає залучити потенційних клієнтів і підвищує лояльність споживачів до вашої компанії. З його допомогою покупці зможуть швидше зв'язатися з вами, а ви - швидше реагувати на замовлення і відповідати на питання.

На відміну від звичайного профілю під «шапкою» у бізнес-аккаунта з'являються корисні кнопки з контактами або посиланнями на ваш сайт, каталог продукції або на лендінг з акційними товарами. Користувачі, які відвідали ваш профіль, зможуть подивитися вашу фізичну адресу і навіть знайти її на карті Гугл, якщо ви встановите таку функцію, а також написати вам лист в ЛС або зателефонувати. Також вам стають доступні інструменти статистики, що теж важливо для успішних продажів і просування бренду.

У чому користь бізнес-профілю?

Для чого підключати конкретно Instagram бізнес акаунт, якщо можна спокійно продавати за допомогою звичайного профілю? Все дуже просто, саме так ви зможете збільшити «градус» довіри своїх клієнтів і показати, що ви не шахрай і працюєте професійно. У таких інтернет-магазинів або профілів, що просувають свої послуги, більше шансів отримати свою цільову аудиторію, ніж у продавців, які торгують зі своєї особистої сторінки.

Крім того, лише один клік, і перед вами відкриється вся статистика за вашим профілем. Таким чином, ви зможете відстежувати активність під час запуску рекламних кампаній, презентацій нових продуктів, і при необхідності коригувати стратегію просування. Навіть якщо ви не є продавцем, а блогером, саме бізнес профіль допоможе вам стежити за відгуками аудиторії.

Як створити бізнес акаунт в Інстаграм?

Є два варіанти, як зробити бізнес акаунт в Інстаграмі. Давайте розглянемо перший з них:

  • Створюємо звичайний профіль в Інстаграм, якщо його у вас ще немає. Далі заходимо в налаштування (клікайте по трьох смужках у правому куті зверху).
  • Прив'яжіть свій профіль у Фейсбук до акаунту - це обов'язкова умова. Потім знайдіть кнопку «Додати бізнес-профіль». Далі ви побачите детальніше, які «плюшки» отримаєте за підключення.
  • Клацніть по кнопці «Продовжити» і виберіть категорію сторінки: «Особистий блог», «Освіта», «Місцева компанія» і так далі. Після вас буде запропоновано список підкатегорій, щоб користувачі могли бачити, чим ви займаєтеся.
  • Введіть свою електронну скриньку для зворотного зв'язку з вашими клієнтами.

Якщо у вас є інші варіанти зв'язку, натисніть кнопку «Змінити способи зв'язку» і введіть номер телефону або фізичну адресу компанії.

Готово. Ця нехитра інструкція, як зробити бізнес акаунт в Інстаграм з нуля допоможе вам почати свій бізнес у популярній соцмережі. Статистика доступна також через налаштування. Ви можете вносити будь-які зміни до ваших контактних даних, якщо вони з часом змінюються.

Другий варіант, як перейти на бізнес акаунт в Інстаграм підходить тим користувачам, які вже мають сторінку.

Натисніть кнопку «Редагувати профіль».

Виберіть функцію «Спробуйте інструменти Інстаграм бізнес».

Натисніть кнопку «Продовжити» і виберіть категорію вашого профілю.

Введіть контактні дані компанії.

Отже, ви тепер знаєте, як підключити бізнес акаунт в Інстаграм.

 

Бізнес-профіль в Інстаграм: платний чи ні?

Багатьох користувачів відразу ж зацікавить питання: бізнес сторінка буде платною чи ні, і якщо так, то яка її ціна. Поспішаємо вас заспокоїти, що перехід абсолютно безкоштовний. Ви оплачуєте тільки рекламні кампанії і купівлю товарів. Навіть підключення банківської картки не є обов'язковою умовою. Втім, якщо ви не плануєте просувати свою сторінку, то навряд чи варто очікувати великого напливу клієнтів.

Плюси і мінуси бізнес профілів в Інстаграм

Отже, давайте розглянемо, які плюси і мінуси у бізнес-аккаунта. В першу чергу поговоримо про переваги:

  • Наявність статистики. Бізнес акаунт в Інстаграм дозволяє більше не використовувати сторонні і, найчастіше, платні сервіси для просування. Це дає вам чудові можливості стежити за активністю аудиторії, охопленнями публікацій та успішністю рекламних кампаній, щоб у разі необхідності змінити стратегію просування;
  • Кнопки з контактами і додатковий опис компанії. Користувачам буде легше з вами зв'язатися і поставити питання. До того ж, вам не доведеться відповідати в Директ на купу однотипних листів в подібному дусі: «Як вас знайти?», «Як подзвонити?» і так далі;

  • Можна запускати рекламу прямо через Інстаграм. Ця функція доступна виключно для бізнес-сторінок. В іншому випадку вам доведеться робити запуск за допомогою рекламного кабінету в Фейсбук.

Недоліки:

  • Неможливість підключити бізнес-профіль через баги в Фейсбук. Якщо в ФБ трапляється черговий збій, то користувачам доводиться чекати, коли розробники виправлять проблему, і сторінки підв'яжуться;
  • Немає параметра закритого аккаунта. Перед тим, як переходити в режим «бізнес», необхідно відкрити сторінку;
  • Зниження охоплень. Даний недолік дуже спірний. Все залежить від обраної ніші і правильної стратегії просування.

Отже, якщо ви хочете, щоб ваша продавальна сторінка виглядала професійно, а охоплення і продажі росли, то ви можете звернутися в нашу компанію - «ADS group». Наші фахівці знають, як не злити бюджет, а збільшити число цільових передплатників і замовлень. Цікаво? Тоді заповнюйте форму нижче, і з вами зв'яжеться наш менеджер!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом