×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Автоматизація email-маркетингу на прикладі сервісу...

Анастасія Качалова (керівник напрямку email-маркетингу компанії «ADS group») виступила на П'ятій українській конференції з email-маркетингу EmailConf -...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

«Спочатку автоматизуємо, все що можна автоматизувати, а потім тестуємо і вдосконалюємо», - основний посил доповіді, з якою Анастасія Качалова (керівник напрямку email-маркетингу компанії «ADS group») виступила на П'ятій українській конференції з email-маркетингу EmailConf - 2018. Конференція відбулася 31 жовтня в місті Київ і зібрала email-маркетологів з усієї країни.

"Цього року я увійшла до спікерського складу Email Conference, який крутішого заходу в напрямку email-маркетингу. Спільно з досвідченими колегами з України та ближнього зарубіжжя (багатьох з них я вважаю своїми вчителями) я поділилася своїми знаннями, напрацюваннями та рекомендаціями з email-маркетологами. Деякі учасники приїхали з різних куточків нашої країни, щоб «прокачати» свої скіли, надихнутися і обмінятися досвідом. Говорили ми про автоматизацію та тригерні листи, за допомогою яких, при мінімальному втручанні людського ресурсу, можна персоналізовано підійти до кожного клієнта, збільшити кількість повторних продажів і, відповідно, збільшити показник доходу ", - розповідає Анастасія.

Тема доповіді: «Автоматизація email-маркетингу на прикладі сервісу доставки товарів з США». Включає він в себе визначення цілей, схеми, які пояснюють логіку поведінки користувача і точки взаємодії з ним. Простими словами: що, коли і кому відправляємо. Приклади листів, результати тестування, і, звичайно ж, візуалізацію результатів у цифрах, які вдалося отримати через рік роботи над впровадженням тригерних листів також були включені до доповіді.

"У доповіді ми зробили акцент на реальних прикладах і цифрах, адже, як бувалі учасники профільних заходів, точно знаємо, наскільки важливо винести для себе щось конкретне. Те, що можна взяти за основу і відразу впровадити у себе;) Найкраще в цьому випадку що? Звичайно ж кейс ", - продовжує Настя.

Основна мета доповіді: показати, що при мінімальних ресурсах, починаючи робити перші кроки в напрямку автоматизації продажів, вже можна отримувати значні результати. І доказ тому - реальні цифри, які отримали через рік роботи над проектом:

  • 15 впроваджених тригерних листів
  • Кількість сеансів на сайті: +222,12%
  • Кількість транзакцій: +127,08%
  • Дохід: +364, 53%
  • Тригерні листи в каналі Email - 70%
  • від загального доходу каналу ROI – 542%

"Хіба це не вражає і не надихає? Просто потрібно розписати цілі, визначити порядок дій, озброїтися інструментами і «в бій». Постійно, регулярно, вдумливо працювати. Часом відключати креатив (та пробачать мені дизайнери) і залишати тільки логіку ", - резюмує Анастасія.

Однозначно, донести основну думку учасникам конференції вдалося. Про це свідчать відгуки в соціальних мережах, кількість заявок на додавання в друзі:), ну і, звичайно ж, зацікавлені погляди глядачів в аудиторії під час доповіді. Це надихає і мотивує, виводить нашу команду на новий рівень, адже сьогодні ми вже не тільки вчимося, а й можемо вчити інших.

"Приємно, що в цьому році у мене з'явилася можливість представити" ADS group "на заході всеукраїнського масштабу, розповісти про напрацювання напрямку, який ми спільними зусиллями почали розвивати 3 роки тому. Це круто, коли наші досягнення мотивують і надихають інших ".

Поділитися дійсно є чим, адже email-маркетинг - один з ключових і перспективних напрямків діяльності нашої компанії. Все, ще думаєте над тим, чи варто впроваджувати цей інструмент у свій бізнес? Якщо Ви працюєте в B2B сегменті, команда фахівців «ADS group» готова підібрати оптимальне рішення для Вашого бізнесу.

 


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом