×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

8 типів ремаркетингу для вашого...

Якщо ви запустили ремаркетинг, але результатів так і не дочекалися, то саме час вам переглянути свою стратегію. У цій статті ми підготували для вас 8 типів кампаній, які вам все ж варто...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Якщо ви запустили ремаркетинг, але результатів так і не дочекалися, то саме час вам переглянути свою стратегію. У цій статті ми підготували для вас 8 типів кампаній, які вам все ж варто запустити. Готові? Поїхали!

Наводимо «мету» на відвідувачів за допомогою прайсів

Саме ті люди, які найчастіше відкривають і переглядають веб-сторінки з прайсами - ваш найбільш цінний сегмент ЦА, ніж просто ті, хто відкриває головну. Якщо людина цілеспрямовано відкриває цей розділ, то швидше за все вона не просто зайшла вивчити асортимент, а націлена здійснити покупку. І саме ці люди більш охоче реагують на заклики до дії.


Тримаємо в увазі відвідувачів, які зайшли на галузеві веб-сторінки

Якщо ви займаєтеся торгівлею в нішевих галузях, то сегментувати споживачів буває складно. На сайті рекомендується створити спеціальні сторінки для кожної з них, щоб ви могли легше зібрати аудиторії по кожній з них окремо.

Тобто, ви будете мотивувати людей повертатися на ваш сайт, які показали зацікавленість у певних послугах або товарах. Після ви зможете успішніше таргетувати рекламні оголошення, адаптовані під певну групу споживачів.

Наприклад, якщо ви пропонуєте якісь пільгові послуги для некомерційних організацій, то ви зможете зорієнтувати вашу пропозицію саме на даний сегмент аудиторії окремо від інших.

Крос-канальний метод

Крос-канальний маркетинг довів свою ефективність на практиці. Ви зможете використовувати всі канали, щоб створити сегмент для ремаркетингу, спрямований на споживачів, які відвідали ваш майданчик по одному або кільком каналам або рекламним кампаніям.

Це один з варіантів, як перенести таргетинг вашої ЦА з однієї платформи на іншу.

Покинуті кошики - нагадуємо про них

Споживач, який не оформив замовлення з якоїсь причини, вже «теплий» і, можливо, його щось відвернуло на даному етапі здійснення покупки, або він зіткнувся з технічними труднощами і так далі. Ремаркетинг за принципом кинутих кошиків дає хороші показники, але потрібно правильно повертати покупця, щоб не бути нав'язливим і при цьому мотивувати людину. Це може бути знижка або ж безкоштовна доставка.

Тримаємо під прицілом тих, хто вже здійснював покупки

Ваше завдання - це не тільки утримати покупця, але і повернути клієнтів. Товари і термін ремаркетингу безпосередньо залежать від продукції, що купується людьми.

Наприклад, якщо людина придбала у вас праску для волосся, то вона може позитивно сприйняти пропозицію про купівлю засобів для догляду за локонами.

Але при цьому потрібно дотримуватися обережності і не ставати нав'язливим, інакше ваша пропозиція буде просто ігноруватися і сформується негативне ставлення до всього бренду в цілому. Тому не намагайтеся повертати покупців буквально на наступний день після здійснення замовлення.


Тримайте в увазі користувачів, які виявили інтерес до вашого цінного контенту

Якщо ви проводите вебінар або завантажуєте якусь інструкцію, або інший подібний корисний контент, то таким чином, ви можете сформувати аудиторію, зацікавлену у ваших послугах або товарах.

Цей спосіб ремаркетингу позитивно спрацьовує навіть для сегмента V2V, що має безліч точок дотику. Ви можете вже зараз впроваджувати таку практику, щоб залучити більше бізнес-партнерів.

Повертаємо користувачів, які дивилися відеоролики на вашому сайті

Ремаркетинг, націлений на аудиторію, яка переглядала відеоролики на вашому акаунті в соціальних мережах або на відеохостингу, може бути спрямований на тих, хто навіть не відвідував ваш веб-майданчик. Найчастіше для цього використовують два канали: YouTube и Facebook. Це допоможе вам сегментувати споживачів, які зацікавлені у ваших послугах або продукції.

Ви можете проводити сегментацію за такими критеріями:

  • Перегляд будь-якого ролика з вашого каналу на YouTube;
  • Зацікавленість лише певними тематичними відео, наприклад, інструкціями;
  • Перегляд промо і рекламних роликів;
  • Взаємодія з каналом: лайки, відвідуваність, підписка:

Для Facebook підходять такі варіанти:

  • Перегляд відеороликів протягом 3, 10 або 15 секунд;
  • Зацікавленість від 25-95% всього відео-контенту.

Споживачі, які переглядають більшу частину опублікованого контенту і є ваші потенційні клієнти в 80% випадків. Саме вони захочуть подивитися ваш вебінар або завантажити корисну інформацію з ваших розсилок.

Люди, які переглядають відео відрізками, швидше за все будуть готові отримати додаткову інформацію в рамках майбутнього ремаркетингу.


Тримайте в увазі активних передплатників у соціальних мережах

Якщо користувач коментує ваші публікації або ставить лайки, то швидше за все він зацікавлений в продуктах вашої компанії.

Ми рекомендуємо орієнтуватися на аудиторію за такими критеріями:

  • На ваших передплатників;
  • На тих відвідувачів, які відвідували вашу сторінку в соціальних мережах;
  • Користувачів, які натиснули кнопку заклику до активної дії;
  • Люди, які написали вам в особисті повідомлення;
  • Відвідувачі, які зробили репост або додали сторінку до обраного.

На свій розсуд, залежно від цілей і завдань компанії ви можете об'єднати кілька критерій в один, виключити, або додати.

Висновок

Ремаркетинг допоможе вашому бізнесу стати ще більш успішним. Для цього ми рекомендуємо використовувати всі 8 типів, описаних у цій статті. Якщо ви не бачите позитивного результату, то зверніться до фахівців «ADS group». Ми допоможемо вашій компанії стати сильнішими і вийти в лідери на ринку!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом