×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

50+ способів залучити трафік на...

Як залучити трафік на свій сайт? Приділити більше часу SEO-просуванню? Збільшити бюджет на рекламу? Чарівної пігулки, на жаль, не існує. Але ми підготували для вас 50 порад, як збільшити...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Як залучити трафік на свій сайт? Приділити більше часу SEO-просуванню? Збільшити бюджет на рекламу? Чарівної пігулки, на жаль, не існує. Але ми підготували для вас 50 порад, як збільшити популярність вашого ресурсу і залучити більше відвідувачів. Багато з них ви вже використовуєте, про інших і зовсім не знали, тому читайте нашу статтю і аналізуйте свої дії, щоб поліпшити свій майданчик.

  • 1. Розширіть семантику


Одна з головних помилок - це фокус виключно на високочастотних запитах. Сайтам- «новачкам», які тільки починають конкурувати з лідерами у своїй ніші, приносять більше користі саме середньо- і низькочастотні запити. Тому радимо ще раз переглянути структуру веб-ресурсу і почати працювати з контентом за таким принципом: «один» ключ «= один текст».

  • 2. Підбирайте ключові слова, релевантні інтересам своєї ЦА


Наприклад, ви займаєтеся продажем матраців. До вас в ядро потрапляють «ключі» такого плану: «матраци б/у» і «недорогі матраци купити». Звичайно ж, другий варіант більш прийнятний.

  • 3. Почніть вести блог


Продумайте контент-план з цікавими для читачів темами. Статті повинні бути корисними, з підзаголовками, списками та іншими елементами, які полегшують сприйняття інформації.

  • 4. Регулярно оновлюйте блог


Оптимально оновлювати блог двічі на тиждень. Не чекайте швидких результатів: вони можуть з'явитися через пару місяців, залежно від корисності контенту. Тому приділяйте більше уваги якості статей.

  • 5. Дотримуйтесь часу виходу блогових статей


Після закінчення певного часу у блогу з'являться свої постійні читачі. Тому ви повинні регулярно публікувати статті, бажано не тільки в певні дні тижня, а й години. Наприклад, щопонеділка і п'ятниці о 17:00.

  • 6. Підбирайте унікальні теми


Чим більш «заїжджена» тема, тим менше вона приваблює читачів. Як гадаєте, чи буде цікава вашій аудиторії стаття: «Як правильно вибрати матрац?», якщо при аналогічному запиті, пошуковик рясніє аналогічними текстами. Логічніше докласти зусиль і написати пост про те, як відремонтувати пружинний матрац.

  • 7. Віральний контент - запорука успіху


Використовуйте різні кейси, що наочно демонструють результати вашої роботи, інфографіка, всілякі чек-листи. Також варто використовувати заголовки з цифрами. Якраз наша стаття є прикладом саме такого контенту.



  • 8. Правильно оформляйте статті


У першу чергу, це чіпляючий заголовок, потім інтригуючий погляд, наявність зображень, скринів, графіків, таблиць і врізки з інформацією, на яку варто звернути особливу увагу.

  • 9. Стаття повинна викликати емоції


Вивчайте свою ЦА! Стаття повинна вирішувати «болі» ваших клієнтів. Наприклад, як підтягнути фурнітуру на пластиковому вікні, як замінити колесо на дитячому візку з наочною інструкцією і так далі. Текст повинен допомагати вирішити проблему, а не просто містити набір марної інформації.

  • 10. Приділяйте увагу рейтингам


Кожен споживач хоче придбати якісний товар, особливо якщо мова йде про дорогу продукцію або предмети першої необхідності. Наприклад, «Топ-10 кращих виробників дитячих візків». Торгуєте продукцією одного бренду, тоді так: «Топ-5 бюджетних ноутбуків Asus».

  • 11. Співпрацюйте з експертами


Думка експерта в кілька разів збільшує цінність статей. А, якщо у вас буде опубліковано ціле інтерв'ю на актуальну тему, то можете розраховувати на підвищений інтерес аудиторії до вашого сайту.

  • 12. Зробіть список найбільш читаних статей


Вибирайте тільки ТОПові матеріали, які користуються популярністю в аудиторії. Можна додати декілька коментарів пояснення.

  • 13. Напишіть текст з відповідями на найцікавіші запитання під статтями


Якщо ваш блог вже розкручений, то напевно в ньому є кілька найбільш бурхливо обговорюваних постів. Створіть добірку з запитаннями читачів і напишіть на кожен з них розгорнуту відповідь.

  • 14. Публікуйте дослідження ринку


Для дослідження ринку є безліч спеціальних сервісів. Отримані результати можна опублікувати як інструкцію, як вирішити певну проблему.

  • 15. Вносьте різноманітність у ваш блог


Не потрібно зациклюватися виключно на одному виді контенту, наприклад, інструкціях. Включайте у ваш контент-план експертні статті, кейси, відеоогляди продукції, рейтинги виробників або товарів тощо.

  • 16. Вивчіть ваших конкурентів


Проаналізуйте блоги на конкуруючих сайтах. Ваше завдання - зробити контент кориснішим, цікавішим і унікальнішим, ніж пропонують ваші конкуренти.

  • 17. Розширіть тематику


Наприклад, якщо ви продаєте дитячі іграшки, то напишіть пару статей про те, як прикрасити дитячу кімнату або опублікуйте цікаві лайфхаки, ніж зайнятися з дитиною. Ваше завдання - трохи розбавити основну тематику блогу.

  • 18. Робіть анонси найбільш цікавих постів


Є в наявності «гаряча» тема, яка може стати предметом дискусії? Тоді вам потрібно розповісти про неї аудиторії. У цьому вам допоможуть соцмережі, де можна опублікувати короткий анонс і дати посилання на пост.

  • 19. Застосовуйте Google Alerts


Підпишіться на актуальні для вашої бізнес-ніші запити. Нові публікації з заданими «ключами» будуть приходити автомтаїчно.

  • 20. Створіть форум


Це один з ефективних способів, як знизити відсоток відмов, і створити спільноту за інтересами.

  • 21. Застосуйте гостьовий постінг


Важливо! Не використовуйте «посилання заради посилань». Це вірний спосіб потрапити під штрафні санкції.

  • 22. Давайте відповіді на запитання


Це можуть бути різні сервіси, наприклад, «Питання» від Гугл. Оперативно реагуйте на питання, щодо вашої бізнес-ніші. Також можна запустити моніторинг згадок, щоб підвищити швидкість реагування, і збільшити відсоток лояльних споживачів.



  • 23. Пишіть коментарі


Це можуть бути форуми, блоги, акаунти в соцмережах, які відповідають тематиці вашого продукту.

  • 24. Використовуйте соціальні агрегатори


Наприклад, Categoriya або Flipboard. Так ви зможете заощадити час на пошук інфоповоду і збільшите візуальну складову контенту.

  • 25. Стимулюйте споживачів залишати коментарі про вас


Для того, щоб клієнт залишив про вас відгук, використовуйте стимули, наприклад, знижку на повторну покупку за коментар.

Як збільшити відвідуваність за допомогою соціальних медіа

  • 26. Зареєструйтеся у всіх популярних соцмережах


Жоден бізнес не обходиться без офіційних акаунтів у популярних соцмережах. Нехтуєте цим інструментом? Тоді відвідуваність сайту буде явно «страждати», і ви втратите великий відсоток потенційних клієнтів.

  • 27. Створюйте якісний фотоконтент


Instagram допомагає збільшити продажі будь-якої продукції. Головне, створювати привабливі та якісні фото.

  • 28. Реєстрація на ділових соцмережах


Stumbleupon і LinkedIn - не настільки популярні в нашій країні. Але це не означає, що їх потрібно ігнорувати, адже Інстаграм теж досить довго був «у тіні», а опісля став чи не найбільш відвідуваною соцмережею в Україні.



  • 29. Робіть анонси статей


Опублікували в блозі новий матеріал? Тоді, швидше напишіть про це у вашому акаунті і дайте активне посилання, щоб якомога більше передплатників змогли здійснити перехід на сайт.,



  • 30. Використовуйте чужі цікаві дослідження і списки рейтингів


Хочете, щоб конверсія росла, але при цьому не докладати масу зусиль? Знайдіть цікаві дослідження сторонніх компаній або процитуйте ТОПову статтю якогось автора. Головне, згадати авторство, щоб не виникло претензій.

  • 31. Закріплюйте кращі пости


Будь-який матеріал, будь то стаття, фото або мем, який викликав бурю емоцій краще закріпити у верхній частині стрічки, щоб збільшити охоплення.

  • 32. Використовуйте кнопку СТА на Фейсбук


Це кнопка заклику до дії. Крім того, що вона може стати одним з головних тригерів переходу на ваш сайт, так вона ще й абсолютно безкоштовна, що збільшує її цінність.

  • 33. Використовуйте картки Твіттера


З їх допомогою можна створювати привабливі пости, які призведуть до збільшення кількості переходів.

  • 34. Створюйте інтригу у твітах


Головний секрет: пишіть лаконічно, звертайтеся до ваших передплатників, застосовуйте новинний формат, ставте питання, що наводять, публікуйте відгуки і пишіть виключно від першої особи.

  • 35. Конкурси


Аудиторія обожнює розіграші. Вони подвійно приємніші, якщо призи гідні. Використовуйте різні шаблони для кожної соцмережі, щоб знайти більше відгуків.

  • 36. Робіть знижки за лайки і репости


Це чудовий спосіб збільшити охоплення публікації. А також залучити нових передплатників.

  • 37. Обмінюйтеся постами


Знайдіть кілька груп в рамках однієї тематики, головне, щоб вони не були вашими конкурентами. Наприклад, ви продаєте відходову косметику, вам потрібно відшукати акаунти візажистів, косметологів і так далі. Загалом, де «мешкає» ваша ЦА. І запропонуйте власникам обмінятися рекламними постами, щоб залучити більше клієнтів.

  • 38. Публікуйте цитати експертів


На аудиторію магічним чином діє експертність. Знайдіть цікаві матеріали в соціальних мережах і зробіть репост.

  • 39. Створюйте закладки


Це може бути стаття. Її можна періодично цитувати, щоб збільшити показники трафіку.

  • 40. Використовуйте ко-маркетинг


Домовтеся з вашими партнерами про взаємний піар, щоб збільшити свою популярність.

  • 41. Створіть розсилку


Цікаві пропозиції, відправлені по e-mail сприяють залученню і утриманню клієнтів.

  • 42. Ньюсджекінг


Підбирайте тільки ТОПові інфоповоди і новини, щоб збільшити інтерес до вашого бренду і продукції.

  • 43. Використовуйте платне просування


Контекстна і таргетована реклама - це відмінні інструменти просування в будь-якій бізнес-ніші.

  • 44. Робота з негативом


Відстежуйте і оперативно реагуйте на всі негативні пости. Не варто видаляти коментарі - так ви тільки посилите гнів споживачів, і зіпсуєте імідж компанії.

  • 45. Суфікс знипетів


Саме вони є стимулом зростання кількості переходів їх пошуковиків.

  • 46. Орієнтуйтеся на клієнтів


Звичайно, інструкція, як полагодити металопластикові вікна своїми руками - це добре, але ось послуга професіоналів за привабливою ціною з гарантією - ще краще. Створюючи подібний контент, завжди пропонуйте споживачам свої послуги.

  • 47. Давайте рекламу в офлайні


Це може бути спецформа співробітників або брендирвоанні авто кур'єрів. Також можна дати рекламу на радіо або в телеефір, якщо бюджет дозволяє.

  • 48. Аналізуйте результати


Аналітика - шлях до зростання трафіку і конверсії. Використовуйте різні метрики, сервіси моніторингу відгуків в онлайн-ЗМІ та соцмедіа, щоб отримувати максимум зворотного зв'язку.

  • 49. Віддайте перевагу тільки працюючим методам просування


Не варто використовувати всі існуючі маркетингові інструменти тільки тому, що про них кричать «з кожного кута». Вливайте основний бюджет саме в ті методи, які приносять максимальний результат.

  • 50. Експериментуйте


Не зациклюйтеся тільки на одному або декількох варіантах розкрутки сайту. Але й не варто левову частку бюджету вливати в нові методи. Просування має бути комплексним і при цьому давати результати. Експериментуйте з обережністю, запускайте кілька рекламних кампаній, і відстежуйте їх ефективність за допомогою інструментів веб-аналітики.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом