×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

Утримати не можна упустити: 5 тригерних листів must have...

Представники бізнесу сьогодні активно взяли курс на залучення нових клієнтів, і тільки частина сучасних підприємців, працює в напрямку утримання і збільшення життєвого циклу...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Представники бізнесу сьогодні активно взяли курс на залучення нових клієнтів, і тільки частина сучасних підприємців, працює в напрямку утримання і збільшення життєвого циклу клієнта.

Як показує статистика (дані запозичуємо на західному ринку, але, тим не менш), 44% компаній сфокусовані на залученні нових клієнтів, і лише 18% одним з основних векторів розвитку бачать утримання існуючих.

Звичайно, якщо дивитися крізь призму малого та середнього бізнесу, які спрямовують максимум зусиль на масштабування, все здається цілком логічним. Постійні клієнти - лише гарантований стабільний дохід, в той час, як нові - збільшення оборотів і зростання компанії.

Але сучасні реалії все частіше і частіше говорять нам про те, що успіх бізнесу вимірюється в кількості постійних клієнтів, з якими вибудувані довгострокові і довірчі відносини. Крім цього, продавати існуючому клієнту, який знайомий з продукцією та умовами покупки, набагато простіше, ніж новому. А головне: дешевше.

Для наочності знову звернемося до досвіду західних колег. Витрати на залучення нових клієнтів (залежно від сфери) можуть бути в 4 - 10 разів вищими, ніж фінансові вкладення для утримання існуючих. Відтік клієнтів скорочується на 5-10%, і в результаті - + 75% додаткового доходу.

Тому, розбудіть сплячих! Повертайте клієнта на сайт, діліться новинами, дякуйте за покупки, просите відгук, у тих, хто вже одного разу купив у вас. З цим завданням відмінно впораються тригерні листи, про які піде мова в статті.

Базові тригерні листи

Триггерні листи - це повідомлення, які відправляються авторизованому користувачеві залежно від його дій на сайті. Сценаріїв може бути маса. Все залежить від кількості точок контакту і поведінки користувача в цілому.

Пропонуємо зупинитися на 5 must-have листах, впровадити які можливо без складних технічних рішень, а приносити результати вони починають з першого місяця після впровадження.

Пам'ятаєте, ви цікавилися такими товарами?

Користувач зайшов на сайт, подивився категорію або товар, не додав нічого в кошик і не продовжив оформлення замовлення, але у нас є його email? Чудово! Саме час нагадати йому про те, що його цікавило.

Через 20 хвилин після того, як відвідувач покинув сайт, відправте йому лист з переглянутими товарами. Включіть персоналізацію та додайте до листа не тільки картки переглянутих товарів, а й ім'я користувача.

Показник відкриттів таких листів в середньому 40%, але, як би нам не хотілося, не кожен, хто переглянув лист, обов'язково купить. Потрібно посилити ефект.

Через добу відправте лист зі спеціальною пропозицією на переглянуті товари. Це може бути знижка, бонус, спеціальні умови доставки або будь-яка інша «плюшка».

Не забудьте про персональні рекомендації на підставі переглянутих товарів.

Товари в кошику чекають Вас!

Як показує статистика, 70% замовлень залишають на стадії оформлення. Причини можуть бути різними: перервалося з'єднання з інтернетом, хтось відволік від завершення покупки, складності з оплатою, некоректна робота функціоналу кошика тощо.

Лист-нагадування в цьому випадку допоможе повернути до 20% клієнтів.

Через 20 хвилин відправте лист з товарами, які залишилися в кошику, додайте персоналізацію та рекомендації.

Для того, щоб проявити турботу і лояльність запропонуйте допомогу менеджера, залиште контактні дані на випадок того, якщо замовлення не вдається завершити через технічні проблеми або питання, що виникли.

Будьте готові до того, що відреагують не всі. Для цього сегмента, через 24 години сміливо можна відправляйте спеціальну пропозицію на товари, які залишилися в кошику і все ще чекають завершення замовлення. Такий прийом обов'язково принесе вам додаткові продажі.

Зображення

Невелика порада: якщо ви власник інтернет-магазину, і спостерігаєте постійну тенденцію з залишеними кошиками:

Протестуйте коректність роботи всіх додатків на сайті і полів для заповнення в кошику.

Проаналізуйте, можливо, на шляху до оформлення замовлення занадто багато кроків.

Перевірте, наскільки повну інформацію про оплату доставки, комісії користувач отримує спочатку. Можливе очікування - реальність за підсумковою вартістю замовлення значно відрізняються.

Уважно ставтеся до повідомлень і дзвінків клієнтів.

Нам важлива Ваша думка!

Після того, як покупець отримав товар в руки (розраховується цей час індивідуально, виходячи з ваших умов доставки) запропонуйте йому залишити відгук про якість продукту або/і обслуговування.

Позитивних моментів тут відразу кілька.

Користувач знову потрапляє на сайт і бачить нові пропозиції.

Відгуки допомагають виявити технічні проблеми на сайті або недопрацювання персоналу.

Відгуки сприяють прийняттю рішення про купівлю новими покупцями.

Ви отримуєте оновлення контенту на сторінці і потенційний трафік на сайт, що позитивно впливає на просування сайту в пошукових системах.

Відгуки можна залишати не тільки на вашому сайті, а й на інших майданчиках. Додаткова згадка на сторонніх ресурсах сприяє впізнаваності бренду.

Лист «Залишити відкликання» - це відмінний канал повторних і додаткових продажів. Порада: підсилюйте мотивацію за допомогою бонусу за залишений відгук.

Ви ще з нами?

Ситуація наступна: користувач зробив покупку і не проявляє ознак життєдіяльності вже 3 місяці (наприклад, тому що оптимальний час можна розрахувати виходячи зі сфери діяльності). Терміново потрібна реактивація. Підштовхнути до здійснення покупки допоможуть бонус, знижка або персональний промокод.

Можете обійтися без промо пропозицій і дати клієнту можливість пройти невелике опитування, щоб визначити причину бездіяльності.

Можливо, справа в ціні або якості продукції, а може в складності з оформленням замовлення або ж менеджер недостатньо приділив уваги запитам клієнта. Саме це і належить з'ясувати.

Ми дещо підібрали для Вас;)

Клієнт зробив у вас покупку місяць тому. Чому б не повернути інтерес до вашого інтернет-магазину за допомогою добірки релевантних запитів товарів? Сучасні сервіси для розсилок мають всі можливості для відстеження історії покупок і формування персональних рекомендацій.

Для того, щоб пропозиція не виглядала, як продаж «в лоб», подайте його під апетитним соусом. Наприклад, назвіть добірку ТОП популярних товарів, Лідери продажів місяця тощо.

Висновки

Повернути клієнта - завдання, яке можна легко вирішити за допомогою автоматичних тригерних листів. Хтось може заперечити: поки я буду возитися з розсилками, шукати фахівців, витрачати гроші і продумувати стратегії повернення, повз пройдуть сотні потенційних покупців. Але одне іншому не заважає, а доповнює! Грамотно налаштовані один раз триггерні листи будуть працювати автоматично, а вашого втручання можуть вимагати раз на 6 місяців. Сценарії тригерних листів працюють з повторними замовленнями, а ви спокійно вибудовуєте і впроваджуєте стратегії по залученню нових покупців, збільшення доходу і масштабування бізнесу.

P.S.

Ми розповіли лише про 5 тригерних листів, які необхідні кожному інтернет-магазину. Назвемо це must-have для успішного старту. Надалі ж, ви зможете самостійно розширити цей список до десяти, п'ятнадцяти, а можливо, двадцяти - тридцяти листів. Що для цього потрібно?

Слідкуйте за поведінкою користувачів на сайті, їх інтересами, активністю і платоспроможністю.

Вивчіть технічні можливості ресурсу. Визначте, які дані про клієнта у вас є в базі сьогодні, що ще можна зібрати, а також можливість групувати і передати ці дані.

Вибрати якісну і надійну платформу для реалізації відправки тригерних листів. Сучасні сервіси для розсилок мають можливість приймати будь-які відправлені дані за допомогою підключення по API або шляхом впровадження спеціального коду відстеження на сайт. Якщо досвіду в цих питаннях у вас немає, фахівці технічної підтримки дадуть відповідь на ваш запит і допоможуть з реалізацією.

На початковому важливо етапі точно визначити, які тригерні листи вам підходять, а які ні. Витрат у такому випадку буде менше - ефекту більше. Тестуйте, перевіряйте, аналізуйте і результат не змусить себе чекати.

Фахівці ADS group готові вже сьогодні взяти на себе турботу про автоматизацію вашого інтернет-магазину.

Замовити налаштування тригерних листів або комплексний email - маркетинг можна тут

Анастасія Качалова

 email-маркетолог компанії ADS group



Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом