×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

10 підказок від Amazon як розкрутити...

Як завоювати свого споживача? Чи варто збільшувати бюджет на рекламу? 10 підказок від Amazon як розкрутити інтернет-магазин допоможуть вам відповісти на ці і ще кілька...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

10 підказок від Amazon, які допоможуть вам розкрутити інтернет-магазин на всесвітньо відомому торговому майданчику.

Саме Амазон - найбільший і популярний інтернет-рітейлер - утримує свої лідерські позиції вже протягом багатьох років. Компанія знає, як працювати зі своїми споживачами, яку продукцію варто пропонувати, і на які хитрощі потрібно йти, щоб залучити аудиторію. Цікавий факт: «Rozetka» - український аналог - успішно використовує більшість аналогічних методів впливу на споживача.

Декілька фактів про Amazon

У 2018 році Амазон регулярно згадувалася в новинах. І не дивно, адже ціна на акції компанії помітно зросла. А її засновник Джефф Безос зумів додати до своїх статків ще $34,2 мільярда. Це дозволило йому стати найбагатшою людиною у світі. Його капітал дорівнює $105 мільярдам.

Незабаром компанія порадує своїх клієнтів новим сервісом: доставка замовлень за допомогою безпілотників. А в січні минулого року був відкритий в Сіетлі перший офлайн-магазин, де немає кас. На вході встановлені комп'ютери, що сканують смартфони покупців. Відвідувачі можуть взяти потрібну продукцію прямо з полиці і відразу покласти собі в сумку, а її вартість підлягає автоматичному списанню з особистого рахунку споживача. Але попередньо необхідно встановити додаток Amazon Go.

Співробітники компанії постійно готові впроваджувати нові технології, щоб йти в ногу з часом і відповідати очікуванням своїх клієнтів. Головний принцип корпорації: будь першим у бізнесі, інакше твої конкуренти випередять тебе. І з цієї причини Амазон вважається монстром онлайн-продажів.

10 порад, як стати лідером в онлайн-бізнесі

Грамотне оформлення рекламної пропозиції

Наймасштабніші рекламні кампанії стартують напередодні свят. Тому потенційні замовники в очікуванні серфят Інтернет, щоб знайти подарунок для своєї другої половинки, родичів, колег або порадувати себе коханого. І якщо ви хочете грамотно оформити акційну пропозицію, то рекомендуємо вам зайти на інтернет-магазин Амазон і подивитися, як вони презентують прийдешні розпродажі.

На які нюанси варто звернути увагу:

  • Виділяйте акційну ціну. Для цього використовуйте червоний колір та жирний шрифт, щоб привернути увагу користувача.
  • «Магічна дев'ятка». Всі числа повинні закінчуватися на 9, наприклад, 99 грн. Покупець сприймає тільки першу цифру на ціннику.
  • Звичайна вартість продукції повинна бути чітко видна. Хоч ви її закреслите, але людина повинна відчути реальну вигоду від вашої пропозиції.
  • Вкажіть точні терміни дії акції. Бажано встановити ще й таймер, як додатковий стимул до купівлі.
  • Що ще доведеться покупцям до смаку? Якщо ви скоротите їх час на пошуки потрібної пропозиції. Поділіть продукцію на категорії: «Новинки», «Найнижча ціна», «Топ-продажів» і так далі.

Комфортний процес оформлення покупки для постійних покупців

Напевно у вас вже є група замовників, які регулярно купують один і той же продукт або групу товарів. Середній чек при цьому може бути невеликим, але саме ці люди приносять вам дохід. Тому дотримуйтеся правила: піклуйтеся про своїх покупців, створіть їм умови для комфортних покупок. Саме завдяки цьому принципу продажі на Амазон злітають до астрономічних висот.

Для цього раціонально використовувати кілька опцій, наприклад, кнопка «Купити ще раз» дозволить придбати всі необхідні товари всього в один клік. При цьому список товарів формуватиметься на основі попередніх покупок. Сайт автоматично запропонує клієнтам скористатися сервісом:

  • коли користувач заходить у свій акаунт;
  • при перегляді кошика;
  • при відстеженні статусу вчиненого замовлення.

Існує безліч інших хитрощів, як збільшують компанії свій заробіток на Амазоні. Наприклад, програма «Підписуйся і економ». Завжди тестуйте впроваджувані методи роботи із замовниками.

Слідкуйте за поведінкою аудиторії

Торгівля на Амазон існує внаслідок речень, що чіпляють. Наприклад, «Рекомендовані товари», «Разом дешевше» і так далі. Цим блокам часто не приділяють належної уваги. Ще одна помилка - дуже багато однотипних пропозицій.

Завжди пропонуйте покупцеві супутні продукти. Наприклад, при купівлі смартфона рекомендуйте чохол і захисне скло. Однак враховуйте той факт, що після придбання дорогого товару клієнт навряд чи захоче замовити ще один недешевий продукт. Тому робіть розумну добірку.

Боріться за всіх клієнтів

Успішний продаж товарів на Амазон пов'язаний з умінням утримати покупця. Буває так, що процес оформлення замовлення розпочато, але не завершено. Ось кілька причин «кинутих кошиків»:

  • довга і дорога доставка;
  • необхідність реєстрації та створення особистого кабінету;
  • досить складна форма оформлення замовлення.

Отже, якщо ви налаштовані успішно продавати на Амазон або зі свого сайту, то для початку почніть з доставки - зробіть її безкоштовною. Спростіть процес обміну та повернення товару - це гарантовано залучить більше замовників. Додайте функцію реєстрації через соціальні мережі. Не забувайте про таргетовану розсилку електронних листів, щоб знизити відсоток «покинутих кошиків».

Не забуваємо про відгуки!

Спочатку клієнт шукає, що і як купити на Амазон, а потім переглядає відгуки. Якщо ви не мотивуєте своїх покупців залишити свої враження про завершену угоду, то навряд чи ви зможете завоювати довіру аудиторії.

Це можна зробити за допомогою листа з проханням залишити відкликання через кілька днів після здійснення покупки. Дуже важливо, щоб форма анкети була простою і зрозумілою. Додатково можна попросити покупців зробити фото для ваших соціальних акаунтів. Як заохочення може виступати невелика, але приємна знижка або бонус при подальшому замовленні.

Дефіцит товару: мотивуємо покупця здійснити покупку

Ще один метод, як торгувати на Амазон, і при цьому підвищувати свій прибуток: обіграти дефіцит продукту. Його можна застосовувати для будь-якого інтернет-магазину. Він полягає в тому, щоб клієнт бачив, з якою швидкістю розкуповують ту чи іншу продукцію. Найкраще його використовувати в дні розпродажів, щоб додатково стимулювати до здійснення покупки.

Декілька варіантів доставки

Якщо ви задумувалися над тим як купувати на Амазоні, то шукали пропозицію з найзручнішою доставкою. А якщо продавець пропонує кілька варіантів, то це подвійно привабливо. Ви також можете запропонувати своїм покупцям швидку доставки за додаткову плату або ж безкоштовну, але вже протягом більш тривалого терміну.

Якщо ж у вас немає можливості організувати термінову доставку, то ви можете обмежитися зазначенням точного часу прибуття посилки. Наприклад: "Якщо ви зробите замовлення до 12:00, то він прибуде до вас вже завтра ". Таким чином, ви підвищите лояльність клієнтів до вас, як до продавця.

Давайте покупцям максимум інформації про продукт

Якщо інтернет-магазини такі гарні, то чому досі працюють супермаркети і шоу-рум? Споживачам важливо спочатку оглянути товар з усіх боків, приміряти на себе, провести міні-тест на працездатність і так далі. Деякі покупці спочатку шукають потрібний товар в офлайн-магазині, а після замовляють його через Інтернет. Але так роблять далеко не всі!

Спробуємо розібратися, як заробити на Amazon або на іншому сайті, якщо грамотно оформити торгові сторінки:

  1. Створіть кілька фото товару з різних ракурсів. Буде плюсом функція збільшення особливо, якщо продукт має дрібні деталі.
  2. Створення відеороликів. Не обов'язково це робити самостійно. Наприклад, Rozetka приваблює своїх клієнтів. Вони за невелику винагороду знімають ролики з розпакуванням покупки.
  3. Для інтернет-магазинів, які торгують одягом, буде плюсом, якщо річ буде надіта на модель, щоб показати споживачам, як наряд виглядає в реальності.
  4. 3D-зображення - це відмінний вихід, як зробити опис продукції не тільки максимально точним, але і сучасним.

Нагадуємо про товари-бестселери

Якщо ви обмірковуєте, як почати торгувати на Амазон, або продовжуєте просувати свій інтернет-магазин, то не забувайте нагадувати покупцям про бестселери. Правило: «більшість не може помилитися» діє безвідмовно в цій ситуації. Адже, чим вищий рейтинг у товару, тим він здається привабливішим і бажанішим для споживача.

Використовуйте такі ярлики, як «Хіт/Топ продажів», щоб замовник міг їх порівняти з іншими аналогічними продуктами і зробити вибір. Нерідко він буває на користь першого варіанту.

Розкажіть клієнту про ваші переваги

Подумайте, чому клієнт повинен повернутися саме до вас? Не потрібно винаходити нічого надприродного. «Познайомтеся» з вашою цільовою аудиторією. Якщо ваші клієнти - сім'ї з дітьми, то їм будуть цікаві бонуси та акції, пов'язані з найбільш ходовими позиціями для малюків.

Але що робити, якщо більшість ваших пропозицій потрапить «в молоко». Звернемося знову до досвіду експертів Амазон. В першу чергу клієнтам важлива швидкість доставки потрібної речі. І компанія їм надає спеціальну програму всього за $99 на рік. Під час підписки користувач гарантовано отримує:

  • безкоштовну доставку протягом 2-х днів;
  • знижки на товари преміумкласу;
  • участь у найбільших розпродажах;
  • як бонус виступає можливість зберігати фото в необмежених кількостях.

Всі ці «вишеньки на торті» запропоновані як приклад. Не обов'язково робити все в точності - придумайте свій варіант, виходячи з потреб споживача.

Замість висновків

Методи Амазон доводять свою ефективність з року в рік. Тому можна сміливо користуватися досвідом корпорації і «приміряти» його на себе. Але також не забувайте про те, що замовник завжди чекає чогось нового, тому сміливо експериментуйте.

Якщо ви хочете розширити свій бізнес або тільки маєте намір запустити свій інтернет-магазин, фахівці ADS group допоможуть вам у цьому. Заповнюйте заявку, і ми з вами обов'язково зв'яжемося вже сьогодні!


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом