×

Якою мовою вам буде зручно спілкуватися?

Українська Російська

1 долар = 32 $ прибутку: інструкція з ефективних...

Наші фахівці підготували для вас інструкцію, як правильно складати поштові розсилки, щоб не «пережати» і отримати відгук від...

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

Всупереч багатьом твердженням, email-розсилки «живі» і приносять прибуток бізнесу. Це один з корисних і ефективних інструментів просування бренду. Головне - навчитися його правильно використовувати на практиці. Ваше завдання - не потрапити в теку «Спам».

Відповідно, наші фахівці підготували для вас інструкцію, як правильно складати поштові розсилки, щоб не «пережати» і отримати відгук від клієнта. Адже згідно з дослідженням «BAMF» кожен долар принесе прибуток в 32 $. А це, погодьтеся, гідне вкладення коштів на розвиток компанії.

Як скласти клієнтську базу для поштової розсилки?

Є кілька варіантів, як створити базу для майбутньої електронної розсилки.

Використання пошуковиків email-адрес.

Якщо вам потрібна електронна скринька конкретної людини, то немає нічого простішого. Вам знадобляться спеціальні розширення для браузерів, які на раз-два впораються з цим завданням.

  • Hunter.io - популярний і зручний додаток для Chrome. За його допомогою ви зможете створити пошуковий запит і отримати швидкий результат.
  • Snov.io - відмінне розширення для браузера Chrome.

Ви можете протестувати обидва і вибрати найбільш відповідний для вас варіант. Єдиним мінусом можна вважати відсутність гарантій результатів, а також 100% достовірності. Результат пошуку програми може надати ту інформацію, яку можна знайти у вільному доступі. З цього випливає висновок, що пошуки людини з поширеним ПІБ спричинить парсинг величезної кількості даних користувачів.

LinkedIn

Ця платформа має понад 300 мільйонів зареєстрованих користувачів. Тут зручно шукати не тільки співробітників і майбутніх роботодавців, а й контакти.

Для початку оптимізуйте свій профіль, щоб ви могли гідно представити свій бренд на ринку роботодавців. Найкраще перетворити ваш акаунт на своєрідний лендинг. Продемонструйте ваші переваги, авторитетність і так далі.

Після цього можна починати писати пости, спілкуватися з передплатниками та інше. Прийшла черга скористатися інструментами для отримання електронних скриньок з вашої бази.

Спільноти у Facebook.

У спільнотах у цій соціальній мережі зібрано велику базу цільових споживачів, які можуть стати вашими клієнтами. У цих людей вже є інтерес до продукції або ряду послуг.

Ви також можете зібрати бази контактів ваших конкурентів. Для того, щоб прискорити і автоматизувати цей процес скористайтеся інструментом Mailbiz або його аналогом.

Створення форм для підписки на розсилку.

На сайті потрібно створити кнопку для користувачів, які хочуть отримувати від вас лист про акції, нові товари тощо.

Для вас це величезний плюс, адже ви точно впевнені в тому, що ці користувачі зацікавлені в пропозиціях та інформації від вас.

Для створення такої форми можна використовувати декілька способів:

  • Розташування кнопки в області навігаційної панелі, наприклад, HubSpot
  • У верхній частині сторінки. Обов'язково потрібно забезпечити активність передплати користувачів, правильно сформулювавши заклик до дії. Щоб зробити кнопку більш помітною, виділіть її контрастним кольором.
  • Розташуйте внизу сторінки. Добре працює в лендингах, оскільки користувач найчастіше прокручує інформацію до кінця.

Застосування чат-ботів

Для підвищення конверсії відмінним інструментом вважаються чат-боти. Цей інструмент також придатний для збору електронних адрес ЦА.

Наведемо приклад, як це можна зробити. Наприклад, у вашому штаті відсутній співробітник, який відразу б відповідав на запитання користувачів. Вам потрібно написати повідомлення з проханням залишити свою електронну скриньку, щоб отримати відповідь трохи пізніше.

У більшості випадків ви отримуєте позитивний результат.

Лід-магніти.

Якщо користувачі не охоче залишають свої контактні дані і погоджуються на розсилку, то вам потрібно створити лід-магніт. Тобто, сформувати бонусну послугу, «плюшку», унікальний контент, які ви готові запропонувати в обмін на контактні дані.

Як такий бонус ви можете запропонувати користувачам інфопродукт, наприклад, безкоштовну книгу. Або знижку або безкоштовну доставку замовлення.

Нетворкінг.

Будь-які маркетингові заходи підвищують лояльність споживачів і стають хорошою базою для отримання нових контактів і налагодження партнерських відносин. Ви зможете легко розширити свій бізнес і завестися новими клієнтами.

Це чудовий привід збільшити базу електронних адрес для майбутніх розсилок.

Спеціальні пропозиції тільки щодо передплати.

Для того, щоб люди активніше залишали свої контакти, вам необхідно мотивувати їх за допомогою різних персоналізованих пропозицій. Це може бути знижка, бонус, безкоштовна доставка, річна підписка і так далі.

Чим цікавіше буде пропозиція, тим охочіше користувачі будуть підписуватися на вашу розсилку.

Чому необхідно перевіряти зібрану базу адрес?

Завжди перевіряйте справжність і актуальність зібраної бази адрес. Так ви зможете відсіяти неактивних абонентів, щоб не витрачати на них бюджет. Крім того, ви зможете уникнути «жорсткого повернення». Останнє може призвести до того, що провайдер вважатиме вас спамером і видасть «пенальті».

Для цього застосовуйте спеціальні сервіси, які перевіряють актуальність кожної email-адреси. Процедура повинна повторюватися щомісяця.

Однак, існують деякі хитрощі, що допомагають заслужити прихильність провайдера:

  • Рядок «Тема» потрібно заповнювати фразою, яка не нагадує спам. Наприклад, «Безкоштовний курс» - це вже спамний заголовок. У разі необхідності використання подібних фраз краще застосовувати їх для тих користувачів, з якими здійснювалося листування раніше;
  • Створіть більше корисних для користувачів пропозицій, щоб знизити шанси пересування листа до теки «Спам».

Як сегментувати email-розсилки?

Для того, щоб створювати «чіпляючі» листи, завжди персоналізуйте вашу пропозицію. Недостатньо звернутися до користувача за назвою. Ви повинні визначити його місце в клієнтському ланцюжку, інакше ваші пропозиції просто не будуть мати цінності для вашої аудиторії.

Навіть у сфері V2V маркетологи використовують стратегію на таргеті ключових профілів. Це дозволяє краще сегментувати споживачів. Наприклад, не можна відправляти один і той же текст для «продажників» і технічних спеціальностей.

Ви можете відрізняти користувачів різними способами:

  1. По галузі та посадам, що займаються в компаніях;
  2. За геолокаціями;
  3. За «температурою» споживача.

Оптимального варіанту не існує. Все залежить від ситуації і вашої ніші. Рекомендуємо більше експериментувати, щоб виявити найбільш раціональний варіант.

CRM-система з прив'язкою до електронної скриньки

Підготовлені списки завантажуйте в CRM-систему і створюйте кампанію. Але попередньо потрібно скласти стратегію.

Потрібно продумати план потоків листів. Переконайтеся, що робота ведеться стабільно і безперервно. Платформи дозволяють повністю оптимізувати кампанії, щоб не витрачати фінансові та тимчасові ресурси на монотонні і найчастіше марні дії.


Поділитися:


Читайте також:

  • inst
  • facebook
  • twitter

Отримайте консультацію

з розвитку Вашого інтернет-проекту

Александр - менеджер и эксперт отдела продаж ADS group

Олександр - менеджер та експерт відділу продажів ADS group

×

Зв'язатися

Ми зв'яжемося з Вами, найближчим часом